![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bliksemafleidertje ? establishment ? ECHTE OORZAKEN ? ? ? Wil je deze zaken eens KONKREET uitleggen ? Laatst gewijzigd door Boduo : 15 januari 2015 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De PKK wordt gezien als terroristische organisatie in de Verenigde Staten, Canada, Australië en Europa. In Turkije en Duitsland is de PKK verboden.[4][5] Methoden Terreuraanslagen, zelfmoordaanslagen, moord, bedreiging, afpersing, wapen- en drugshandel, mensensmokkel, prostitutie . Er daar kunnen ze wat van, Apo was daar de beste in. Waarschijnlijk de reden van de Duitse Pediga om tegen wapenleveranties te zijn tegen dat stel criminelen. Oh, er zullen vast " vrijheidstrijders" bij de PKK zijn, de organisator's binnen dat clubje, neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Massamigratie is het logische gevolg van een economisch stelsel dat de hele wereld als één grote "vrije markt" ziet (een doctrine dat gemakkelijk als 'marktfundamentalisme' kan omschreven worden). Een wereld waarin kapitaal vrij kan bewegen zonder rekening te moeten houden met lokale gebruiken, democratie, sociale rechten of economische/ecologische noden, is een wereld waar de grote massa van de bevolking weinig keus meer heeft dan ("vrij") rond te migreren, de "investeerders" achter na en de welvaartstransfers achter na. Plus, massamigratie is een heel handig middel om de sociale rechten van de gewone bevolking hier zowel als in de landen van herkomst zwaar onder druk te zetten. Concurrentie op de arbeidsmarkt. Massamigratie is gewoon een instrument om weerbare samenlevingen te ontwrichten. Daar lijden zowel de migranten als de autochtonen én de herkomstlanden onder en daar profiteert alleen de elite van. De echte oorzaak van islamisering, zo die er al is (en voor veel gettowijken is dat inderdaad zo) is dus het marktfundamentalisme. De doctrine gehuldigd door allerlei 'kosmopolieten' zoals Verhofstadt en co, die de wereld graag als één grote Global Village zien. En net dat wil Pegida blijkbaar niet inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Drugshandel? Idem. Prostitutie? Idem. Weet je dat de meerderheid van de PKK uit vrouwen bestaat? Citaat:
Zelfs Aartsvijanden Al Qaeda en IS worden niet bij naam genoemd. De enige die bij naam genoemd wordt door een zogenaamde anti-islambeweging is net de seculiere organisatie die de Islamfundamentalisten het hardst aan het bestrijden is. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massamigratie heeft als 1ste doel (denk ik) de lonen in onze landen omlaag drukken. Parallel hiermee hebben we de islamisering. Dat is een zaak die Verafstoot & C° onderschat hebben. Het zij zo. Gelukkig hebben ONZE veiligheidsdiensten in Verviers bewezen dat ze niet moeten onderdoen voor de "slimme" Fransen ! Dat is wel (een beetje ?) geruststellend. Laatst gewijzigd door Boduo : 16 januari 2015 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de moslims worden blijkbaar de nieuwe untermenschen voor Pegida, met verschillende rechten. Hoe rijmt "Mensen in Europa hebben het recht te leven, te werken, uit te gaan en zich te kleden zoals zij willen" met "Hoofddoeken verbieden" aka "Moslims mogen zich niet kleden hoe zij willen" ?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 16 januari 2015 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u hoeft zich niet joods-christelijk te voelen als vrijzinnige. Maar je leeft wel in die cultuur. vb. monogamie is hier de norm, niet haremvorming. De tien geboden zijn nog steeds min of meer de basis van onze omgangsvormen etc.. etc..
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verkies toch 'open en bloot'.
Daar hebben kwezels het doorgaans véél moeilijker mee ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 17 januari 2015 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IS snijdt koppen van mensen af;
dat heb ik in Duitsland nog niet gezien. Ik wil kunnen protesteren tegen de islamiseringspogingen door moslims die in Vlaanderen wonen en tegen islamiseringspogingen door links gerichte Vlamingen. Bijvoorbeeld: ik wil in Vlaamse straten liever geen, en zeker niet teveel, symbolen zien die ongelijkheid tussen m en v uitdrukken ik wil geen eten in Vlaamse gemeenschapscholen zien dat "gezegend is door een geestelijke, of soortgelijk religieus goedgekeurd" ik hoor liever niet van die zaken als dat homo's van hoge torens moeten gooien met hun hoofd naar beneden ik ben teveel dierenliefhebber om een uitzondering toe te laten op de wet op het dierenwelzijn voor het slachten van schapen ik heb mijn ogen nogal open getrokken toen ik las in de krant dat een vrouwelijke Franse flik weigerde deel te nemen aan de minuut stilte ter nagedachtenis van de overledenen van Charlie en Jodenshop Ik ben erge voorstander van scheiding van staat en kerk; godsdienstbeleving niet teveel op straat, laïsistische overheid enz. enz. Als die pegidinges Duitsland en Vlaanderen er over zijn volgens de linkiewinkies, dan vraag ik me af wat het wel mag zijn, die vrije meningsuiting in dit geval tegen een godsdienst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is seriële monogamie veel meer de norm, tegenover vroeger waar manlief zich veel meer tegoed kon doen aan de in het donker rondlopende katjes. Nog altijd is haremvorming hier geen norm (ook niet voor de rest van de harem: elke minnares denkt of wil denken dat ze de enige is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De groep die zichzelf Nazionalsozialistische Untergrund (NSU) noemde pleegde tussen 2000 en 2007 tien moorden: op acht personen van Turkse afkomst, een Griek en een Duitse politieagente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internationaal gezien staan moslims gewoonweg in de spotlight wat dat betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() ah
Laatst gewijzigd door Drukazz : 17 januari 2015 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien wij hier dezelfde wetteloosheid zouden hebben dan zouden de moorden gevoelig stijgen. Kijk maar naar de oorlogen in Joegoslavië een paar jaar geleden.
|
![]() |
![]() |