![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mee eens, natuurlijk.
Sterker nog, wat mij betreft hebben we een officiële vrijheid van religie niet nodig, met vrijheid van meningsuiting plus vrijheid van vereniging kan je namelijk exact hetzelfde. Daarom kunnen bijvoorbeeld humanisten en politieke groeperingen ook bestaan, omdat iedereen die rechten heeft, ook niet gelovigen. Maar als jouw mening is dat Pietje dood moet wil dat nog niet zeggen dat Pietje dan maar dood moet. (Noot: ik hoop dat het hierbij duidelijk is dat ik mensen dus niet minder vrijheid wil geven om gelovig te zijn, ik vind het alleen nogal dubbel geformuleerd op het moment, wat de deur kan openen voor het inperken van de vrijheid van meningsuiting en vereniging in zaken die niet religieus zijn, of die tegen religie zijn gericht. Denk bijvoorbeeld aan wetten op godslastering. In Nederland was er een paar jaar terug nog een kortstondige rel dat die maar weer eens nageleefd zouden moeten worden.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 13:50. |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
juist ja .. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rdeelden.dhtml
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beiden zijn in Nederland bij wet niet toegelaten dacht ik. ![]() Enfin , van dat eerste ben ik niet echt zeker , maar we mogen in ieder geval buitenlandse staatshoofden beledigen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 februari 2015 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Mein Kampf is misschien recent vrijgegeven, weet ik niet zeker, maar denk het niet. Majesteitsschennis is inderdaad nog steeds verboden in Nederland en wordt gehandhaafd.
En dat is inderdaad slecht, en bij jullie beter geregeld.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XxDSP-opCYg Laatst gewijzigd door Nietzsche : 6 februari 2015 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens als je in Nederland Mein Kampf leest ga je volgens mij ook niet meteen de bak in vliegen dacht ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het officieel niet mag is irrelevant. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 6 februari 2015 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, en twijfelen aan het dagboek van Anne Franck, mag dat in de grote Nederlandse democratie?
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() "met vrijheid van meningsuiting plus vrijheid van vereniging kan je namelijk exact hetzelfde"
Dan toch niet onder IS
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Tussen 2000 en 2012 draaiden er drie mensen onvoorwaardelijk de bak voor in. Niet bepaald een aantal rechtstreeks uit 1984, of een getal waarmee IS je serieus zou nemen als broederstaat, maar wel drie teveel.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 14:23. |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |