![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Op de radio van gehoord.
De school biedt haar verontschuldigingen aan en neemt alle klachten terug. Kinderen moeten kunnen radicaliseren voegde de directeur er aan toe. Misschien bedoelde hij rebelleren... |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg zal dit geboefte geen straf opgelegd krijgen die aan de ribben blijft hangen. Laat dit ook een van de problemen in België zijn.
|
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er slechts om dat de ouders niet eerst werden ingelicht. Hoogstwaarschijnlijk vreest de directie een procedureslag die ze misschien niet konden winnen.
|
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gerecht "is een onderzoek gestart"... Dit terwijl de feiten en de daders gekend zijn. Wedden dat in het beste geval enkele (mogelijk slechts één voor de petitiestarter) werkstrafjes uitgedeeld zullen worden? Zoiets in de trend van 40 uur papiertjes gaan prikken in één of ander stadspark... Wedden? Diegenen die hier over gevangenisstraffen en heropvoedingsinstellingen dromen en orakelen hebben precies nog niet goed door dat dergelijke maatregelen tegen dit welbepaald type criminelen voorbijgestreefd zijn volgens ons huidig pamperbeleid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons een deal sluiten met Poetin, Siberie is groot. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft deze topic te maken heeft met het terrorisme? Is er terreur gepleegd? 18 op 20 leerlingen in een klas in Anderlecht tekenen een petitie om het ontslag van een leraar geschiedenis te eisen, die de aanslag tegen Charlie Hebdo probeerde te kaderen. Dit heeft niets te maken met terrorisme, dit heeft te maken met de islam. De moderator is vrij om een topic te verplaatsen maar mag niet de intentie hebben om de discussie in een bepaalde richting te duwen. Stellen dat de problemen in Anderlecht niets met de islam te maken hebben is volstrekt onaanvaardbaar. Het is het licht weigeren in de duisternis.
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet geen 1000 jaar oud zijn om vast te stellen dat de barbaarse islam in het vrije Westen totaal niet thuis hoort.
Ook Verhofstadt en Dewael kwamen jaren geleden al tot die vaststelling. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2015 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eén was initiatiefnemer, en achttien anderen tekenden. De twintigste werd ei zo na het hoofd ingeslagen omdat ie weigerde te tekenen. Indien er echt maar achttien op twintig hadden getekend, waren er twee schedels gekraakt. Ze kunnen niet tellen bij De Morgen, in HLN staat het duidelijker omschreven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Drukazz : 4 februari 2015 om 00:31. |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was nog in de tijd dat Tobback senior illegalen omschreef als "meeuwen op een stort". Om maar te zeggen dat FDW niet ver heeft moeten zoeken achter zijn mosterd.
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de aanzetter/kloppers hier volledig onderuit komen ,
dan betekent het dat misdaad loont , of ben ik mis ?? In zulk geval: https://www.youtube.com/watch?v=xvX_5ym_ajI http://peasinablog.com/wp-content/up...rationCake.jpg Het slachtoffer is dan de pineut , en voor wat & wie ?? Die wordt dan zelfs vierkant in't rond uitgelachen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ISIS in opleiding?
Citaat:
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ongelofelijk hypocriete ironische van onze linkie winkies, die de voorvechters beweren te zijn van humanisme (dat multicultuur eigenlijk inhoudt: respect voor andermans mening, vrijheid, en individualiteit), is dat ze onder het mom van multiculturaliteit steeds de monoculturalistische barbaarsheid van een zekere woestijnideologie en hun idiote aanhangers gaan verdedigen. Als er namelijk een "cultuur" is die niks met humanisme en multiculturaliteit te maken heeft, dan is het wel de islam, en hun baseball knuppel, kalashnikov, of bommengordelzwaaiende aanhang. En maar "respect" betuigen voor andere culturen. Jaja. Met Italianen, Joden, Chinezen, Indiers, Argentijnen: multicultureel en geen ons last. Enkel maar met de soepjurken en de burkas.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 februari 2015 om 05:22. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien de vergeetputten terug operationeel maken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |