![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Edit: niet waar dus. Had niet door dat die 9,5 euro per uur bruto waren. Als kuisvrouw verdien je dus max ongeveer 1400 euro netto. 2300 is toch 120 euro meer in de maand. Een kuisvrouw met 2 jaar ervaring heeft 200 euro netto minder in de maand. Laatst gewijzigd door Athelas : 6 februari 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karin Temmerman moest ook weer reageren op haar facebook over die ronde "wit maken" die er aan komt.
Dat haar partij dat ook vlot toestond zijn we alweer vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de drijfveer die de sossen zelf ons opdringen. Ondertussen is het wel duidelijk: fraktievoorzitter Vuye stelt: als de tjseven het regeerakkoord wensen open te breken, dan staan wij klaar met onze eisen uit ons kiesprogramma die we moesten inslikken bij het regeercompromis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de drijfveer die de sossen zelf ons opdringen. Ondertussen is het wel duidelijk: fraktievoorzitter Vuye stelt: als de tjseven het regeerakkoord wensen open te breken, dan staan wij klaar met onze eisen uit ons kiesprogramma die we moesten inslikken bij het regeercompromis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() als de tjseven het regeerakkoord wensen open te breken ... is dat met de bedoeling deze regering te laten vallen. En dat zal gebeuren omdat de cd&v nooit in deze uiterst rechtse regering wou stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg voor jou komen ze nooit uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel gefundeerd. Hetgeen jij zegt, kan ik vertalen naar mijn privé situatie: ik zei ja op het stadhuis, maar ik wou toch niet huwen ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat de regering een goeie 3 maanden na haar aantreden al zwalpt.
Ze zal vallen, de vraag is wanneer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe kan ze dan vallen?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben lid van zijn fanclub.
Het equivalent van de bijbelpredikanten in de states die continu doomsday voorspellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ... 2) ... 3) ... 4) ... 5) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering is absoluut niet in gevaar, dit is gewoon theater. Ondertussen komt de oppositie niet in de gazet en beheersen cd&v en n-va de media. Hoelang de liberalen dit gefingeerde dispuut en de gazetten dramatiek die daarbij komt nog gaan slikken is mij niet duidelijk. Maar vroeg of laat gaan zij ook hun glansrol moeten en willen opeisen in de media. |
|
![]() |
![]() |