![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 23 februari 2015 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Francken: "Wat is economische meerwaarde van Hot Marijke uit Knokke?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=01QYz3he6Zo
Oh Marijke, ik ben zo alleen-eh Oh Marijke, waarom ging je heen-eh En ik dacht dat jij het goed meende met mij Oh Marijke, en in mijn dromen Zie ik jou weer bij me komen Oh Marijke, en ik ben zo-en alleen Yeah yeah yeah, waarom ben je van mij weggegaan Waarom heb je mij dit aangedaan Oh Marijke, ik hou van jou Oh Marijke, en ik blijf je trouw Oh Marijke, ik ben zo-en alleen Yeah yeah yeah yeah, waarom ben je van me weggegaan Waarom heb je mij dit aangedaan, oh Marijke Oh Marijke, en ik hou van jou Oh Marijke, en ik blijf je trouw Oh Marijke, want ik ben zo-en alleen Oh Marijke, kom nou
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 23 februari 2015 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag alles, dat weet je toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom terug Marijke.
Voorts vind ik dat beledigingen, opinies - wel, dat alles gesproken en geschreven moet kunnen (behalve dan in contractvorm, dan zijn er natuurlijk restricties). Veel Twitterplezier!
Laatst gewijzigd door lombas : 23 februari 2015 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Marijke, kom je in 50 tinten zwart mee schrijven? (dat zou super zijn!) XD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom dan wel ?
Heeft U inzage in medische dossiers of zit je zomaar wat uit je duim te zuigen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 februari 2015 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in "wat eten we op het werk?"
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel grappig, die vete met de komieken. Vooral het feit dat jij er vanuit gaat dat je je er mee kunt meten op het vlak van humor of het schrijven van teksten. en dat jij nog eens gaat bepalen wat goede humor is of niet, is compleet hilarisch, en vooral in feite zeer links. Maakbare wereld enzo, weet je.
En het wordt nog beter als je zegt dat je helemaal geen raciste bent! Geef dat gewoon toe, wat is het probleem juist? Je bent wsl zeer goed in bed voor een bepaald soort mannen, en alle respect voor dat, maar waarom je zou moeten neerkijken op mannen die dat niet willen, snap ik niet goed.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, ik heb nog niet genoten van haar diensten.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, maar wat wel erg is, is dat ze zichzelf promoot als bentley terwijl ze in realiteit eerder een lada-ervaring biedt.
bovendien is er zelfs in het prostitutie-milieu een bepaalde ongeschreven code die ons Marijke al een paar keer zwaar gebroken heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |