![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je zelf doet doe je beter, weet je nog? Wel, ik heb dat ter harte genomen en zelf voor mijn oude dag gezorgd, en dat doe je zeker niet door aan pensioensparen te doen hoor. En ook dat gezeik van aanvullend pensioen dat van de werkgever komt is dik gelul. Dat is juist zoals het krijgen van een firmawagen terwijl je die helemaal niet nodig hebt voor de firma of het deels uitbetaald worden met maaltijdcheques. Dat zijn allemaal lokkertjes waarmee uw loon lager gehouden wordt onder het mom dat dat toch goed is voor u want dat ge daardoor minder belasting moet betalen. De echte rede is dat het goed is voor uw baas want die houd u beter in de hand en uw loon lager en moet minder afdragen op uw loon. Gij als loontrekkende bent daar de dupe van want de dag dat je op ziekte vergoeding valt of werkloosheid of pensioen, valt heel dat firmawagentje en maaltijdchequegedoe weg en rest er u alleen een vervang inkomen dat gebaseerd is op uw loon zonder firmawagen en zonder maaltijdcheques. En ook uw pensioen later wordt berekend op uw defectieve loon, de cijfertjes die voorkwamen op uw loonstaat en niet op al die andere rimram van zo gezegde gunsten ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 22 maart 2015 om 02:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Graag wat uitleg a.u.b. Want ik heb er al aan gedacht van die paar briefjes; als ik ze nog terug krijg tenminste; te gebruiken als WC-papier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een paar N-VA regeringsbeleid en u mag de banken vergoeden omdat u daar spaargeld hebt geparkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vergeet niet dat Ethias Leven de facto in ontbinding is omdat Europa niet langer toelaat dat er bijkomende reserves in gepompt worden. Ook Apra is ontbonden omdat hun "beetje degelijke fonds beheerder" de gewaarborgde rendementen niet haalden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Citaat:
Iets moet de aangegane verplichtingen toch dekken? Of hebben we het hier over hetgeen voorvalt tussen een koe en de stier bij hun liefdesproces? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 maart 2015 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |