![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vele vluchtelingen proberen te vermijden om nog contact te hebben met hun thuisland (zelfs om documenten te bekomen) alleen al om hun eigen familie te beschermen, want zij zitten nog steeds daar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen financiële offers Diba.
Ik heb al vermeld, dat de families van de weggevluchte politiek oppossanten ook niet veilig zijn voor de wraak van een onmenselijk, of dictatoriaal regime. Als die regimes al de moeite doen om mensen in het buitenland te laten vermoorden, dan mag je je de vraag eens stellen wat er met de families in het thuisland gebeurd. Als ik gemeen zou zijn, dan meen ik de volgende kurkdroge opmerking. Citaat:
Citaat:
Nu word Sri Lanka niet gezien als een land vanwaar politiek vluchtelingen komen.Dus die mensen zijn verplicht van hier illegaal te blijven. Helaas zijn de politiek vluchtelingen die dat statuut waardig zijn bijna even zeldzaam als eerlijke politici.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 oktober 2004 om 01:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere uitleg om ze niet terug te sturen is dan weer “de regimes willen ze niet terug opnemen”. Hoe moeten we dat dan rijmen. Feit is dat die verhalen moeilijk te controleren zijn en dat dergelijke verhalen zelfs te koop zijn bij mensensmokkelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Partijlid
|
![]() Sunshine , jij bent blind voor elk leed dat niet geleden wordt door een Vlaming.
|
![]() |
![]() |