![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
407.703 mensen wisten dat in mei 2014. Marie weet dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Plaatsvervangende schaamte? Wie verkleutert het publiek meer dan onze regimepers? Als ze al plaatsvervangende schaamte zullen kennen is het omdat ze verdomd niet zelfs op het idee gekomen zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betekent blanco of ongeldig stemmen? Dat is niet hetzelfde dan wanneer men moet zeggen dat het publiek dat is komen opdagen slechts x procent bedraagt en op die x procent heeft een bepaalde partij y procent binnengereven... Ten andere voor de meeste mensen, zeker zij die a-politiek zijn of totaal geen politieke interesse hebben is niet het stemmen een probleem, ze stemmen meestal op degene die ze het meeste in de gazetten zien, maar is het zich moeten begeven naar het stemkotje het probleem en is het vooral dat wat ze maar wat graag liever niet doen... En dat weten de geleerde geesten als jou opperbest!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem net niet omdat ik a-politiek ben maar eerder omdat er noch degelijke kandidaten zijn, noch eerlijke vertegenwoordigers, eens verkozen.
Noem mij een ongelovige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de context van dit draadje is de correcte vergelijking uiteraard voor alletwee op basis van hun eerste cijfer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind wel dat je niet moet stemmen als je niet wil, ik vind het gewoon niet de beste zet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://verkiezingen2014.belgium.be/n..._CKR00000.html En wie niet wil stemmen, blijft gewoon weg. Zelfs de grootste dwaas weet dat daar geen boetes meer voor worden gegeven. Samengevat : je zit weer vanuit je hoogst eigen fantasiewereld de realiteit (die je duidelijk niet kent) te becommentariëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() BDW heeft daar al het grootste deel van zijn kiezers.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans ben ik nooit gestopt maandelijks via de DOSZ (nu Dibiss) mee te betalen voor o.a. de Schoof zijn Royaal (kloot Belgicist!) pensioen als "Civiele Meid". Nu gij of hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() http://www.demorgen.be/binnenland/be...eren-a2303614/
Belg gelooft niet dat de regering de belastingdruk op arbeid wilt verminderen, Belg denkt dat zijn koopkracht er op achteruit gaat. Zegt veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |