![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik stem er wel op maar ben niet politiek actief, ben niet genoeg in België daarvoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Wellicht in discussies met jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot breaking nieuws op de Pravda, maar het staat nu wel vast: de aanslag werd gepleegd door Hamas zelf. De kinderen van rivaliserende Fatah families werden ergens anders vermoord en op het strand tot ontploffing gebracht, in regelrechte Pallywoodstyle. De moeite niet om dit te vermelden natuurlijk, net zomin als dat geval van dat jongetje met zijn papa (mohammed Attah) dat ook door Pallywood werd verfilmd. http://www.breitbart.com/london/2014...ered-by-hamas/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2015 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker betrouwbaar "door Amerikanen onderzocht"
Ik geloof er geen reet van , het is immers geen onafhankelijk onderzoek
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker betrouwbaar "door Amerikanen onderzocht"
Ik geloof er geen reet van , het is immers geen onafhankelijk onderzoek
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() ... teveel creativiteit voor Hamas , als je nu zou zeggen dat een Palestijnse dubbelagent verantwoordelijk zou zijn voor informatie omtrent het opblazen van een VN-school dan zou ik je nog geloven , maar dit verhaal gaat me iets te ver
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, we zullen het nooit weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Lees nog eens
![]() Interessant te lezen waarom we Breitbart's bron moeten geloven Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe naïf ben je wanneer je denkt dat Israel zich niet aan gruwelijkheden schuldig maakt.
Het gebruik van witte fosfor heeft men ook toegegeven. De effecten ervan zijn ronduit gruwelijk, het is regelrechte terreur. Tijdens haar offensieven laat Israel nooit internationale waarnemers toe, dat is veelzeggend !
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |