![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die denken dat een moslim politieagent meer respect zal krijgen bij de moslims dwaalt, moslims bezien moslims die agent worden als verraders.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet wel dat jij dan 32% van de Vlamingen tegen je in het harnas zal jagen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het leuke is dat er maar weinig moslims kandidaat zullen zijn om hun broeders te gaan opjagen en arresteren in dienst van kuffar.
Tenzij als jihadist-infiltrant ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kelten hadden zowel een Trias van goden als een heel pantheon, waarvan er sommigen zelfs tot Heiligen in de christelijke kerk zijn geworden. Onze jaarlijkse feesten zijn allemaal gebaseerd op de oude Keltische feesten die hier meer dan vierduizend jaar lang werden gevierd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vernoem hier niet de bijbel omdat deze ook vooral de veroveringstochten etc. verhaalt van de ooit-joodse stammen in het gebied dat nu Israel en Palestina heet. Noteer dat dit als geschiedenis wordt verhaald, in tegenstelling tot de koran die oproept tot EEUWIGE oorlog, tot iedereen moslim is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het wel met u over eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam kent geen zonden. Allah ziet niks. Enkel andere moslims zien iets. Daarom dat we de saudische ingenieurs die hier in Antwerpen kwamen voor conferenties steevast twee begeleiders moesten geven: ze dronken zich te pletter, bezochten elke prostituee als ze konden, maar vergaten dat ze 's maandags naar de conferentie moesten. Ja, zover reikt de kracht van Allah sé. Maar: het waren wèl moslims hoor, anders werden ze thuis een kopje kleiner gemaakt. En als ze moesten kiezen, dan kiezen ze voor.... islam. Je kan nooit weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Neen hoor, Ik neem aan dat hij dat goed zal doen, terug zoals in de goeie ouwe tijd, " in welke hand zit het balletje"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(dan was je meestal zelfs behoorlijk LINKS of liberaal) Doe vandaag identiek hetzelfde met een verwerpelijke religie die veel verdergaat dan de KK en dan staat een wilde politiek correcte meute klaar om je in diepste kerker te gooien mochten ze de kans krijgen. Leg mij eens uit waarom we fobie enkel toevoegen aan de islam en niet aan andere overtuigingen. Wat mij betreft moet niemand vervolgt worden om een mening of uiting, op het moment dat we echter grenzen gaan trekken leg ik wel graag de lat gelijk. Laatst gewijzigd door Yordin : 4 juni 2015 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binnen 20 jaar is dat daar een moslim stad. Als het niet rapper zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pleit al langer voor een maximum van 2 kinderen als je meer kinderen hebt; krijg je niets van het OCMW, RVA en dergelijken en word je nog eens dubbel belast ofzo. Dan kunnen die moslims het hier onmogelijk overnemen. Maar ja de politiek zal nooit naar zoiets luisteren voor 1 of andere reden. -_-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door die ingebakken Allah regelt het wel mentaliteit zullen U en soortgelijke dhimmies het voortouw moeten nemen, en de adressen van de "forumgrotebekislamofoben" aan de allahu snackbar kwelers doorgeven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 juni 2015 om 02:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voordat ze begeleiders kregen waren we er eentje drie dagen kwijt...
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat de moslimallochtonen dan buizen en waarom moeten zijn speciale aangepaste vragen krijgen? Krijgen zij ook een speciaal aangepast wetboek misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ENIGE wat ik wel heb gedaan, dat is je in de categorie extreem rechts geplaatst, wat mijn goed recht is, of het moet zo zijn dat jij de werkelijkheid van je "eigen" ideeën niet onder ogen durft te zien. Al de rest zijn verzinsels die jij er ZELF bij hebt gehaald, ook al is het maar om je reactie sterker te laten klinken dan wat ze in werkelijkheid is. Tegen zulk persoontje ga ik dus NIET in discussie, want voor je het weet schrijf jij dingen in mijn naam, en dat is iets wat je tot nu toe niet zal lukken. |
|
![]() |
![]() |