Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2015, 17:09   #121
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Mijn kopje al lang uit het zand, ik weet goed genoeg wat de bedoeling is, ik vraag me af of dat dit dan geen discriminatie is, hallo Jozef, hallo wouterje.
Diegenen die denken dat een moslim politieagent meer respect zal krijgen bij de moslims dwaalt, moslims bezien moslims die agent worden als verraders.
Oud 4 juni 2015, 17:13   #122
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Mijn kopje al lang uit het zand, ik weet goed genoeg wat de bedoeling is, ik vraag me af of dat dit dan geen discriminatie is, hallo Jozef, hallo wouterje.
Beschuldig jij nu de Antwerpse burgemeester, die eveneens voorzitter is van de grootste partij van België en premier van discriminatie ?
Weet wel dat jij dan 32% van de Vlamingen tegen je in het harnas zal jagen !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 17:17   #123
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Het leuke is dat er maar weinig moslims kandidaat zullen zijn om hun broeders te gaan opjagen en arresteren in dienst van kuffar.
Tenzij als jihadist-infiltrant ofzo.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 17:26   #124
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
dus volgens jou is iedereen die niet in de druiden gelooft een allochtoon?
al de andere godsdiensten zijn uit andere werelddelen gekomen.
Men "gelooft" niet in druiden. Druiden waren de priesters/rabbijnen/imams van de Kelten.

Kelten hadden zowel een Trias van goden als een heel pantheon, waarvan er sommigen zelfs tot Heiligen in de christelijke kerk zijn geworden.

Onze jaarlijkse feesten zijn allemaal gebaseerd op de oude Keltische feesten die hier meer dan vierduizend jaar lang werden gevierd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 17:29   #125
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Zeggen en schrijven "de islam is fundamenteel fout" is dat niet hetzelfde dan schrijven: alle godsdiensten zijn fout !
Want islam en de katholieke godsdienst staan echt niet zover van elkaar, en hebben samen een gezamenlijk bloedpad.
In dat geval- en ja ik ben ook atheist - is het aangewezen om vooral het Nieuwe Testament (christenen) te lezen als de koran. Als je daar geen verschil uit kan opmaken dan weet ik het ook niet meer.

Ik vernoem hier niet de bijbel omdat deze ook vooral de veroveringstochten etc. verhaalt van de ooit-joodse stammen in het gebied dat nu Israel en Palestina heet. Noteer dat dit als geschiedenis wordt verhaald, in tegenstelling tot de koran die oproept tot EEUWIGE oorlog, tot iedereen moslim is.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 4 juni 2015, 17:30   #126
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als men de examenvragen moet aanpassen om allochtonen meer kans te geven om te slagen, dan scheelt er iets.
Daar ben ik het wel met u over eens !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 17:33   #127
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
alle moslims die ooit alcohol hebben gedronken (dus zo'n 99% van de moslims in België)

zijn dat er genoeg?
In het katholicisme heet dat zonde. Ge gaat dat zondags zeggen tegen de pastoor en dan worden je zonden je vergeven.

Islam kent geen zonden. Allah ziet niks. Enkel andere moslims zien iets. Daarom dat we de saudische ingenieurs die hier in Antwerpen kwamen voor conferenties steevast twee begeleiders moesten geven: ze dronken zich te pletter, bezochten elke prostituee als ze konden, maar vergaten dat ze 's maandags naar de conferentie moesten. Ja, zover reikt de kracht van Allah sé.

Maar: het waren wèl moslims hoor, anders werden ze thuis een kopje kleiner gemaakt. En als ze moesten kiezen, dan kiezen ze voor.... islam. Je kan nooit weten.

Oud 4 juni 2015, 17:39   #128
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beschuldig jij nu de Antwerpse burgemeester, die eveneens voorzitter is van de grootste partij van België en premier van discriminatie ?
Weet wel dat jij dan 32% van de Vlamingen tegen je in het harnas zal jagen !
Neen hoor, Ik neem aan dat hij dat goed zal doen, terug zoals in de goeie ouwe tijd, " in welke hand zit het balletje"
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 19:10   #129
Yordin
Partijlid

Standaard

Citaat:
Slaat die vervolging op jezelf Yordin ?
Want is iemand extreem rechts noemen strafbaar in jou denkwereld ?
Ook leg jij ZELF een link naar dingen die nergens geschreven staan.
Maar zo ken ik al jaren onze rechtse en extreem rechtse rakkertjes.
Als wij als vrijzinnigen in de jaren 80 de KK bekritiseerde dan stond daar niemand met zijn armen te zwieren en “racist”, “katholiekofoob”, “extreemrechts” of “nazi” te tieren.
(dan was je meestal zelfs behoorlijk LINKS of liberaal)
Doe vandaag identiek hetzelfde met een verwerpelijke religie die veel verdergaat dan de KK en dan staat een wilde politiek correcte meute klaar om je in diepste kerker te gooien mochten ze de kans krijgen.
Leg mij eens uit waarom we fobie enkel toevoegen aan de islam en niet aan andere overtuigingen.

Wat mij betreft moet niemand vervolgt worden om een mening of uiting, op het moment dat we echter grenzen gaan trekken leg ik wel graag de lat gelijk.

Laatst gewijzigd door Yordin : 4 juni 2015 om 19:12.
Yordin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2015, 19:27   #130
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Het lijkt me dat een allochtone flik beter geintegreerd is dan de gemiddelde nachtwinkel-uitbater.
Om tabak, alcohol en chips te verkopen (99% van hun omzet) is Koeterwaals ruimschoots voldoende.
Zac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 00:35   #131
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is toch goed nieuws. Dat een wijkagent koeterwaals kan praten met de lokale bevolking is toch prima. Trouwens het zal ook het racisme binnen de Antwerpse politie wat kunnen temperen. En dat is nodig. Verder zie ik niet in waarom het korps geen realistische afspiegeling mag zijn van de bevolking. Dwz, als er veel moslims in een stad wonen dan zullen er ook in het korps heel wat moslims zitten.

En ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn stem, maak u geen zorgen.
Dat de lokale bevolking geen Vlaams meer praat is zeker géén goed nieuws. En dat ze vreemde flikken moeten inlijven om die nieuwe bevolking in het oog te houden is nog erger.
Binnen 20 jaar is dat daar een moslim stad. Als het niet rapper zal zijn.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 00:37   #132
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
En wat ga je doen als die agenten ramadam houden en wat ga je doen als die agenten dagelijks een paar keer moeten gaan bidden?
Terwijl ze bidden kan je er van profiteren om misdaden te begaan zeker ?
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 00:40   #133
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Dat de lokale bevolking geen Vlaams meer praat is zeker géén goed nieuws. En dat ze vreemde flikken moeten inlijven om die nieuwe bevolking in het oog te houden is nog erger.
Binnen 20 jaar is dat daar een moslim stad. Als het niet rapper zal zijn.
Ik pleit al langer voor een maximum van 2 kinderen als je meer kinderen hebt; krijg je niets van het OCMW, RVA en dergelijken en word je nog eens dubbel belast ofzo. Dan kunnen die moslims het hier onmogelijk overnemen. Maar ja de politiek zal nooit naar zoiets luisteren voor 1 of andere reden. -_-
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 01:14   #134
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus geen enkele moslim mag politieagent worden?
Dat staat toch nergens te lezen.
Ze mogen net als iedereen deel nemen aan de toelatingsproeven die nu gelden en als ze slagen zijn ze politieagent.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 01:21   #135
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alleen in Iran en Saoedi-Arabië geldt integraal een vorm van sharia en worden hadd-straffen opgelegd.
Juist ja.

Citaat:
Reus (Tarragona Spanje) : een moslima wordt gevangen genomen en door een sharia-rechtbank veroordeeld tot steniging. Het vonnis wordt niet uitgevoerd maar de Salafisten in de kleine Catalaanse gemeenschappen oefenen een terreur uit die identiek is aan deze in Arabië of Nigeria.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 02:53   #136
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
kijk eens in het forumdeel I&I and G&L.
hoeveel van de posters die daar al de islam door de mangel hebben gehaald zijn al vermoord?
De hoofdreden daarvoor is de anonimiteit op't forum, en de inherente luiheid/domheid van de goeie muzels.
Door die ingebakken Allah regelt het wel mentaliteit zullen U en soortgelijke dhimmies het voortouw moeten nemen, en de adressen van de "forumgrotebekislamofoben" aan de allahu snackbar kwelers doorgeven.

Laatst gewijzigd door maddox : 5 juni 2015 om 02:56.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2015, 04:07   #137
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islam kent geen zonden. Allah ziet niks. Enkel andere moslims zien iets. Daarom dat we de saudische ingenieurs die hier in Antwerpen kwamen voor conferenties steevast twee begeleiders moesten geven: ze dronken zich te pletter, bezochten elke prostituee als ze konden, maar vergaten dat ze 's maandags naar de conferentie moesten. Ja, zover reikt de kracht van Allah sé.
Heerlijk gebracht op een wijze die me doet denken aan Wannes met: 'Ik wil deze nacht...'
Oud 5 juni 2015, 07:44   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Heerlijk gebracht op een wijze die me doet denken aan Wannes met: 'Ik wil deze nacht...'
Voordat ze begeleiders kregen waren we er eentje drie dagen kwijt...

Oud 5 juni 2015, 09:09   #139
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Spyker Bekijk bericht
Er scheelt inderdaad veel aan de allochtonen en dan voornamelijk de moslims.
Maar ze zitten hier en zullen hier blijven zitten (en nog enorm toenemen). Daarom is het belangrijk dat er een redelijk aantal agenten van die groep worden toegelaten (zelfs met aangepaste vragen). Men moet ze natuurlijk inztten waa ze moeten ingezet worden.
Het examen voor politieagent is openbaar. IEDEREEN (dus ook moslims boeddhisten en anderen) kunnen er aan meedoen.
Hoe komt het dat de moslimallochtonen dan buizen en waarom moeten zijn speciale aangepaste vragen krijgen? Krijgen zij ook een speciaal aangepast wetboek misschien?

Oud 5 juni 2015, 10:38   #140
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yordin Bekijk bericht
Als wij als vrijzinnigen in de jaren 80 de KK bekritiseerde dan stond daar niemand met zijn armen te zwieren en “racist”, “katholiekofoob”, “extreemrechts” of “nazi” te tieren.
(dan was je meestal zelfs behoorlijk LINKS of liberaal)
Doe vandaag identiek hetzelfde met een verwerpelijke religie die veel verdergaat dan de KK en dan staat een wilde politiek correcte meute klaar om je in diepste kerker te gooien mochten ze de kans krijgen.
Leg mij eens uit waarom we fobie enkel toevoegen aan de islam en niet aan andere overtuigingen.

Wat mij betreft moet niemand vervolgt worden om een mening of uiting, op het moment dat we echter grenzen gaan trekken leg ik wel graag de lat gelijk.
Yordin, voor alle duidelijkheid: NERGENS heb ik staan roepen of tieren !
Het ENIGE wat ik wel heb gedaan, dat is je in de categorie extreem rechts geplaatst, wat mijn goed recht is, of het moet zo zijn dat jij de werkelijkheid van je "eigen" ideeën niet onder ogen durft te zien.
Al de rest zijn verzinsels die jij er ZELF bij hebt gehaald, ook al is het maar om je reactie sterker te laten klinken dan wat ze in werkelijkheid is.
Tegen zulk persoontje ga ik dus NIET in discussie, want voor je het weet schrijf jij dingen in mijn naam, en dat is iets wat je tot nu toe niet zal lukken.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be