![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#122 | ||
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet men inderdaad geen statistiek gestudeerd hebben om te weten dat dat twee maten en twee gewichten zijn.
![]() |
#123 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen cijfermateriaal nodig Jan. Wat voor een flauwekul is dat nu toch? Moeten we echt gaan uitrekenen hoeveel de multitude in bestuursorganen kost om te weten dat dat duurder is als een overkoepelend orgaan? Oog has 3 governments, Oog pays more than when Oog has 1 government. Zie je, zelf Oog snapt het.
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat u er nog al een eigenaardige zienswijze op nahoudt. U wilt de verschillen binnen een zelfde staat of groter geheel wegwerken zodat de staat hetzelfde kan blijven, u wil dus dat de bevolking zich aanpast aan de structuur van een staat of grotere organisatie. Daarmee zegt u dat de bevolking(met heel zijn problematiek) in dienst staat van een organisatie en niet omgekeerd. Normaal zou ik toch veronderstellen dat een staat er is om de mensen het beste bestuur te geven en niet dat de mensen zich moeten aanpassen zodat de structuur hetzelfde kan blijven. |
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere tendens zei u??? |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat "de mensen" - alsof er zoiets bestaat als "de mensen" - wél interesseert is: hun job, hun gevoel van veiligheid, hun persoonlijk comfort. De meeste mensen zullen dus heus niet op een partij stemmen omdat die separistisch of unionistisch is: - de N-VA zal waarschijnlijk minstens even veel stemmen halen door de serieus-sympathieke uitstraling van Geert Bourgeois als door hun streven naar een onafhankelijk Vlaanderen - het VB zal z'n stemmen hoofdzakelijk krijgen van mensen die blij zijn dat iemand hun vooroordelen bevestigt (natuurlijk is het Blok eigenlijk niet racistisch hoor, maar een aantal mensen denken van wel) -het CD&V zal heus geen stem verliezen als het plots z'n standpunt over België veranderd, bij de VLD zal het misschien �*ets meer verschil maken Wat AGALEV en SP.A betreft: hebben die wel een mening over België? Jan de couch potatoe kent dat standpunt in ieder geval niet, het weerhoudt hem er niet van om voor die partijen te stemmen. En dan het BUB, tjah, die partij gaat volgens mij - ondanks alle sympathie die ik ervoor heb - amper stemmen halen. Voor alpina & alle duidelijkheid: omdat het de meeste mensen niet kan bommen of België barst of niet. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 | ||||||
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() even TomB te hulp schieten want die jonge ziet hier precies wel een beetje af
![]() Het Vlaanderen-Wallonië probleem kan men slecht op één manier compleet uitsluiten en dat is door een regionalisering door te voeren tot op het bot. Lichtelijk geridiculariseerd houdt dit in dat men na Vlaanderen onafhankelijk te hebben gemaakt de vijf overgebleven Vlaamse provincies onafhankelijk maakt, om vervolgens alle steden onafhankelijk te maken, om nadien alle dorpen van elkaar te scheiden, om vervolgens elke straat zich onafhankelijk te laten bestaan, om ten slotte elke burger onafhankelijk te laten maken. Ik bedoel te zeggen: "zoek oplossingen in plaats van problemen aan te kaarten en te zitten klagen tegen de sterren op" Of om het met Einsteins woorden te zeggen:"Any intelligent fool can make things bigger, more complex and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=2995 ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#138 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vroeger dacht ik ook het blok is het.. (voor vreemdelingenprobleem) maar nee.. ze gaan te ver (en dat heeft nog niks te maken dat ze ook voor sepparatie zijn) Vlaanderen onafhankelijk zeggen ze.. maar zijn wel zo pretentieus om er brussel bij te nemen.. waar halen ze het recht? NERGENS! Als je comsequent bent zal je zonder brussel verder moeten.. dat is niet vlaams.. niet waals.. gewoon appart weet je nog?? + Ik zou als antwerpenaar ook graag provincie Antwerpen appart hebben.. Want daar met die haven enzo.. als al da geld eens binnen antwerpen kon blijven.. op (weer) korte termijn zeker voor ons antwerpenaar een goede zaak? Zo snapte het niet? Jullie splitsen gewoon om bij wijze van spreken nog 50 euro de maand meer te kunnen verdienen.. jullie persen uit.. ipv voor een stabiele regio te zorgen. Belgie staat aan de basis van europa. Alles is bena in brussel te doen. We willen van europa iets maken.. maar we gaan wel liggen prutsen aan de fandamenten.. ik hoor ze in andere landen al luidop denken: Die domme belgen zijn er weer wat van aan het maken.. Again: shame on you
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|