![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste vrouwen die overgaan tot abortus zijn alleenstaand, moet iemand u nog uitleggen dat alleenstaande moeders een groter risico op armoede hebben? Vaak omdat de vaders van hun kinderen niet of amper bijdragen aan de kosten van de opvoeding? En de vrouwen die wel een gezin hebben, zitten vaak in een onderdanige positie, hun man wil meer kinderen, maar zij kunnen nog meer gewoon niet aan. Geen enkele vrouw, uitzonderingen te na gelaten, kiest " zomaar" voor abortus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat staat hier? 9.5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol. en hier? 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen. Kom op Kallikles, hoe moeten we lezen wat hier staat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2015 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een kalifaat mogen ze niet hebben? Wat moest het dan worden om uit te komen op vrede, een democratie? Vrij dictatoraal he? Niet dat het kalifaat niet dictatoraal is, maar we zagen dit toch aankomen? Herhaling loop, ach misschien, de rechtse en linksen zijn zo preuts geworden tegenwoordig en gapen er wat apatisch op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden Saddam, de Shah, Moebarak, Kaddhaffi, den diene van Tunesie etc... beter gewoon laten zitten. Islamitische landen zijn nooit geschikt voor democratie. Islam verwijdert het zelfstandige denken uit hun hersenen, dus waarom zou je die mensen nog zelf iets willen laten kiezen? Kijk naar Lybië: gewoon stammentwisten en warlords, net zoals Afghanistan, Tsjetsjenië..... Ze dachten de Russen te slim af te zijn, maar ze hadden de zaken beter zozo gelaten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ik ben al blij dat dit op de tafel ligt en erkend wordt hier circe.
Vraag is dan nu hoe gaan we ermee omgaan? En hoe ver zijn we al gegaan? Weet iemand waar we voor staan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Die oorlog tegen de volgelingen voeren...
Voert dan geen oorlog? En geef ze een zone waar ze onderling zonder kufars kunnen leven. Dat is er al en ge kunt ze met one wat ticket opsturen als Men zoiets hier probeert. Wat is het probleem? Waarom veel praat hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Een feit is dat twee culturen die haaks op elkaar staan, niet kunnen samenleven dus elk zijn eigen territorium zou perfect zijn.
Beeld je een westerse wereld in zonder islamieten...wat een verademing. En al de problemen die je in één keer zou oplossen. Wat een zalige gedachte.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Superdiversiteit is realiteit... ole ola Superdiversiteit is vooral criminaliteit, debiliteit en werkloosheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt nu eenmaal niet negeren dat zij een onderdeel van onze samenleving zijn. Er zijn altijd ongemakkelijkheden geweest, maar de afgelopen jaren is er op wereldschaal zoveel afgespeeld dat we dringend (uiterst dringend) tot iets constructiever moeten komen dan alles in één hokje te drammen. Bekijk het per categorie en dan heb je vat op de groepen waar het mis gaat. Helaas dat Tunesië er maar pas na een aanslag moest achterkomen dat er bij bepaalde geradicaliseerde groepen wel degelijk een probleem is. Een voorbeeld aan nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus, als ze nog niet (te) extreem zijn, zullen ze het wel worden. Ik heb als westerling geen uitstaans en raakpunten met mensen die de misogynie actief levend houden en die niet meewerken aan onze maatschappij. En dat onderdeel dat ze van onze maatschappij zijn: ik zal de kebabshops niet missen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Wat maakt hen religieuzer? Ik verzet mij ook harder, maakt mij dat religieuzer in mijn geloof? Of verzet een ander zich eerst tegen mij?
Ik weet niet in detail hoe alles gaat... Maar kunnen we hier wijzen, klagen, zagen, huilen zoveel we willen. Er zijn nu eenmaal moslims in onze maatschappij. We leven er mee samen. Er zijn verschillende groepen en misschien is het tijd dat wij onze vriendelijke groepen moeten beschermen tegen groepen waar zij zichzelf niet tegen kunnen beschermen. Hen omarmen als verlichte (old) Europeanen en een voorbeeld etaleren, en hen gewoon laten doen zonder wijzen? Pas wanneer het in strijd gaat met onze Westerse democratische waarden (gespiegeld aan wetten) zou men overlast mogen melden en de ordehandhaving optreden. Tot dan vind ik al dat vinger gewijs rustig aan zijn tijd gehad hebben, consensus is van doen. Stel ik geef een klein hintje prijs dat ik Christen ben, vele zouden mij afschieten. Tot ik het eens in detail zou ontleden, ze zouden pal met hun mond open achterover vallen. En weet je, dat is mijn vrijheid van meningsuiting!!! Pas als ik U of een ander ermee schade zou aandoen zou je met je vinger mogen wijzen. Laatst gewijzigd door Peche : 28 juni 2015 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Ik blijf bij mijn standpunt: de islamitische ideologie en de westerse democratie staan haaks op elkaar. Het is nutteloos om het te blijven proberen samen te leven. We doen dit al decennia lang en het wordt steeds erger.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vermits vrouwen 51% van de maatschappij uitmaken, is dit ene feit erg genoeg om er niet kunnen mee samen te leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() ja dat klopt, maar waarom is het Westen dan aldaar democratie door de stroot gaan rammen en waarom vraagt gij U daarbij af waarom men religieuzer wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, als 'de democratie door de strot rammen' een reden is om religieuzer te worden, dan is hebben we meteen ook een reden om de nog-niet-overdreven-religieuze islamieten ook te bannen. Is toch maar een kwestie van tijd vooraleer ze extremisten zijn. Bedankt voor deze opheldering. Zeer interessant gegeven in onze strijd tegen deze walgelijke ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan een vrouw pastoor worden? Waar staan de vrouwen in het vaticaan? Wat zijn de klusjes van de nonnen en wat is de taak van de pater? Gewoon consequent een secularisme? |
|
![]() |
![]() |