Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2004, 13:28   #121
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
voetbal? of bedoel je dat je een neger als een object beschouwt?
dat zou jou vast heel erg boos maken, hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 13:30   #122
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

De beste manier om overbevolking tegen te gaan is degeneratie op verscheidene gebieden: homoseksualiteit; stijgend aantal ADHD gevallen; gebrek aan discipline; sociaal en moreel verval,...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 14:03   #123
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
De beste manier om overbevolking tegen te gaan is degeneratie op verscheidene gebieden: homoseksualiteit; stijgend aantal ADHD gevallen; gebrek aan discipline; sociaal en moreel verval,...
Driedubbele dwaas ! Overbevolking moet tegengegaan worden door het kaf van het koren te scheiden. Eigen Volk binnen, bruin gespuis buiten ! Net zoals in Nazi-Duitsland destijds wetten uitgevaardigd werden tegen de Juden, moeten er hier wetten uitgevaardigd worden die ervoor zorgen dat allochtonen en moslims het hier voor bekeken houden en oprotten, hoe vlugger hoe liever !
Alles om eigen Volk en z'n identiteit te beschermen. Geen medelijden met de bruine parasiet !
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 14:41   #124
jovada
Vreemdeling

jovada's schermafbeelding

Standaard

Als nieuweling op dit forum sta ik echt verbaasd als 'k zie wat voor discussies hier soms plaatsvinden... Ongelooflijk gewoon, ik had dit forum al lang gesloten en een paar gasten laten arresteren vrees ik :s

Anyway, is het zo moeilijk om eens voor één keer bij 't onderwerp te blijven en niet telkens te beginnen zeveren over vreemdelingen of Vlamingen/Walen/Belgen?

Dus probeer je eens iets intelligenter te gedragen en keer terug naar de point: we zijn een sterk vervuilde regio, hoe komt het en wat is hier aan te doen?
Oud 16 oktober 2004, 15:54   #125
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
dat zou jou vast heel erg boos maken, hé.
helemaal niet, ik denk zelfs dat ik je een banaan zou toewerpen
Oud 16 oktober 2004, 16:05   #126
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovada
Als nieuweling op dit forum sta ik echt verbaasd als 'k zie wat voor discussies hier soms plaatsvinden... Ongelooflijk gewoon, ik had dit forum al lang gesloten en een paar gasten laten arresteren vrees ik :s
Anyway, is het zo moeilijk om eens voor één keer bij 't onderwerp te blijven en niet telkens te beginnen zeveren over vreemdelingen of Vlamingen/Walen/Belgen?
Dus probeer je eens iets intelligenter te gedragen en keer terug naar de point: we zijn een sterk vervuilde regio, hoe komt het en wat is hier aan te doen?
Akkoord dat hier veel nonsens verkocht wordt. Ik doe een poging om naar de kern van de zaak te gaan:
1* Hoe komt het? Vlaanderen is een sterk vervuilde regio. De reden is heel duidelijk: er wonen te veel mensen en de (zware) industiële aktiviteit is te hoog.
Vermits onze auto's en onze industrie hoog technologisch zijn moet men de oorzaak niet zozeer zoeken in verouderde uitrusting.
2* Wat is hier aan te doen?
Er mogen zeker geen mensen meer bijkomen. Vlaanderen geen immigratieland!
Zware industiële aktiviteit verhuist reeds naar regio's in ontwikkeling, wat zal leiden tot minder vervuiling. Wij moeten meer inversteren in toekomstgerichte (propere) nieuwe industrie.
Wij kunnen slechts onze welstand te behouden, met minder zelfmoorden, minder gebruik van anti-depressiva, en met meer aandacht voor een normaal gezinsleven indien we ons wat minder opjagen (we zijn reeds de productiefsten ter wereld). Dat alles is mogelijk indien een einde komt aan die onwaarschijnlijk hoge last van de jaarlijkse 10 miljard euro naar Wallonië.
Ook de instroom van ongeschoolde vreemdelingen met hoge werkloosheid moet ophouden.
Verwijzen naar de kern van het probleem: de transfers en ongecontroleerde immigratie is niet zeveren.

Laatst gewijzigd door luc broes : 16 oktober 2004 om 16:06.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 17:05   #127
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
da's lief van je.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 17:21   #128
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
da's lief van je.
zo ben ik he
Oud 16 oktober 2004, 20:41   #129
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik zou je niet één, maar liefst 2 rondjes trakteren ! Maar als je aan bier denkt, dan heb je het mis. Ik had het over 2 rondjes M-42 fire.
Oud 16 oktober 2004, 20:45   #130
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Hier wordt niet gezeverd, politiek-correcte linkie-winkie.
Allochtonen vervuilen de omgeving en leven niet bepaald hygiënisch.
Overbevolking hebben we eveneens aan die vuile bruine troep te danken.
Het wordt gewoon tijd om hun de rekening te presenteren, niet meer en niet minder.
Oud 16 oktober 2004, 20:49   #131
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
En ik zou je niet één, maar liefst 2 rondjes trakteren ! Maar als je aan bier denkt, dan heb je het mis. Ik had het over 2 rondjes M-42 fire.
geen probleem
IK zou je een mooie rijpe banaan geven

maar dit dus enkel als we negers als objecten zouden beschouwen, wat we dus duidelijk niet doen

Laatst gewijzigd door gm10 : 16 oktober 2004 om 20:50.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 20:50   #132
boeha
Schepen

Standaard

Het meest logische onderwerp van discussie zou de partij Groen! moeten zijn.
Als je minder vervuiling wil; dan moet je maar hun standpunten eens lezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Hier wordt niet gezeverd, politiek-correcte linkie-winkie...
Natuurlijk niet...
( ben ik blij da ik jou nie ben. Al die frustratie, angst en opgekropte woede... )
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:12   #133
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een oplossing die naar de kern gaat is een oplossing die de bron van het kwaad aanpakt. En die bron van het kwaad is de bevolkingstoename.

De vreemdelingen zorgen voor een continue toename van de bevolking, terwijl de autochtonen in aantal afnemen. Zoals ik heb aangetoond in mijn post hierboven komt meer dan de helft van de geboorten in het Brussels Gewest op rekening van de moslims.

Als we er willen voor zorgen dat onze ecologische voetafdruk in overeenstemming wordt gebracht met de ruimte die ons ter beschikking staat, moet onze bevolking dringend omlaag gebracht worden, zodat we geen roofbouw meer hoeven te plegen op ons ecologisch kapitaal. Laat ons de rest van de wereld (zowel mensen als andere levensvormen) ook nog wat gunnen.

Als we als autochtonen onze leefwijze hier in ons land op een aanvaardbaar peil willen houden en ook nog aan de generaties die na ons komen iets willen gunnen, moeten we dus de bron van het kwaad droogleggen.

We moeten onze verantwoordelijkheid durven opnemen bij de aanpak van dit belangrijkste aller problemen van onze tijd.

En dat betekent in klare taal : MOSLIMS BUITEN. En wel zo snel mogelijk.

No Time To Waste.

Laatst gewijzigd door Darwin : 16 oktober 2004 om 21:18.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:17   #134
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha

Natuurlijk niet...
( ben ik blij da ik jou nie ben. Al die frustratie, angst en opgekropte woede... )
Laat me niet lachen !
Groen ! geeft geen zier om het milieu, dat is algemeen geweten. Ze zijn geen partij waardig. Ze mochten vandaag nog opkrassen, geen mens die er iets van zal merken. De loon van een ieder Groen!-politicus is weggesmeten geld.
Oud 16 oktober 2004, 21:23   #135
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha

Natuurlijk niet...
Ik kom zelf uit Agalev. De overbevolking was en is daar een VERBODEN THEMA.

Groen! is een van de grootste vijanden van ons patrimonium, zeker ook van het schaarse groen dat ons nog rest. Overal waar Agalev mee in het gemeentebestuur zetelde is er groen verdwenen zoals nooit tevoren. Zie maar naar Kontich, de eerste gemeente met een Agalev-schepen en Antwerpen waar de laatste restanten groen er moeten aan geloven.

Overbevolking, de bron van ALLE milieuproblemen is ANATHEMA voor de groenen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:25   #136
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Een oplossing die naar de kern gaat is een oplossing die de bron van het kwaad aanpakt. En die bron van het kwaad is de bevolkingstoename.

De vreemdelingen zorgen voor een continue toename van de bevolking, terwijl de autochtonen in aantal afnemen. Zoals ik heb aangetoond in mijn post hierboven komt meer dan de helft van de geboorten in het Brussels Gewest op rekening van de moslims.

Als we er willen voor zorgen dat onze ecologische voetafdruk in overeenstemming wordt gebracht met de ruimte die ons ter beschikking staat, moet onze bevolking dringend omlaag gebracht worden, zodat we geen roofbouw meer hoeven te plegen op ons ecologisch kapitaal. Laat ons de rest van de wereld (zowel mensen als andere levensvormen) ook nog wat gunnen.

Als we als autochtonen onze leefwijze hier in ons land op een aanvaardbaar peil willen houden en ook nog aan de generaties die na ons komen iets willen gunnen, moeten we dus de bron van het kwaad droogleggen.

We moeten onze verantwoordelijkheid durven opnemen bij de aanpak van dit belangrijkste aller problemen van onze tijd.

No Time To Waste.
De enige oplossing is inderdaad het probleem bij de bron aanpakken. De bron van al het kwaad is het links beleid die voor de groteske immigratiestromen heeft gezorgd. Men kan pas het vreemdelingenprobleem, waaronder ook de moslims vallen, daadwerkelijk aanpakken wanneer de macht van links op politiek vlak verbroken wordt en een verrechtsing plaatsvindt in het beleid.
Dan pas hebben we capabele politici om het kwaad dat eigen Volk aantast aan te pakken.
We moeten inderdaad allemaal onze verantwoordelijk opnemen, degenen die dit niet doen zijn Volksverraders en regelrechte lafaards die totaal geen respect verdienen.
Oud 16 oktober 2004, 21:26   #137
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

No Time To Waste.
Klare taal indeed. Onzinnige taal ook.

1. Als je het leefpeil van de autotochtonen op peil wil houden zal je ze ofwel langer moeten doen werken, of meer jonge krachten vinden.
2. Het VK is veel dichter bevolkt dan Belgie en heeft deze problemen niet. Een duidelijke indicatie dat bevolkingsdichtheid er niet veel mee te maken heeft.
3. Belgie ligt midden in de historische industriele zone Parijs-Ruhr-Nederland. Hun uitstoot wordt niet tegenegehouden aan de grens.

Maar al bij al moet je je geen zorgen maken. HEt bevolkingsaantal van Belgie zal de volgende decennia nie veel schommelen. Aan de andere kant moet je nu zoek naar een nieuw "argument" om de moslims buiten te houden. Misschien iets ivm de onzekere toekomst van de varkensboeren als er meer moslims komen?
Oud 16 oktober 2004, 21:27   #138
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

No Time To Waste.
Oud 16 oktober 2004, 21:27   #139
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is mij persoonlijk ook al opgevallen. De meeste groenen beroemen zich op nesten van minstens 3 kinderen. En maar roepen van We moeten de Aarde in goede staat achter laten aan onze kinderen! , maar zien die dan zelf niet in dat juist de overbevolking de allereerste reden is voor de vernieling van het milieu, hier én elders?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2004, 21:30   #140
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kom zelf uit Agalev. De overbevolking was en is daar een VERBODEN THEMA.

Groen! is een van de grootste vijanden van ons patrimonium, zeker ook van het schaarse groen dat ons nog rest. Overal waar Agalev mee in het gemeentebestuur zetelde is er groen verdwenen zoals nooit tevoren. Zie maar naar Kontich, de eerste gemeente met een Agalev-schepen en Antwerpen waar de laatste restanten groen er moeten aan geloven.

Klopt volledig, zoals ik er straks reeds zei is Groen ! een partij die helemaal geen zier om het milieu geeft ondanks de groteske leugen die ze verkondigen voor het behoud van de natuur te zijn.
Ze maken juist alles kapot en hebben totaal geen respect voor de natuur. Hun programmapunten zijn grove leugens, louter bedoeld om voldoende stemmen te ronselen opdat het bestaan van de partij verzekerd zou worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be