![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bibberpremies? voor wie is dat dan? dienstwagens? ik weet dat er van mijn kameraden af en toe de dienstwagen mag gebruiken om voor de dienst ergens te gaan, maar dat hij daar niet teveel op rekent. Te weinig wagens, teveel aanvragen. gratis treinvervoer: idd, werkgever betaalt het abonnement, net zoals vele werkgevers dat doen. Het is nu wel zo dat het voor 100% terugbetaald wordt en dat die ambtenaren blijkbaar dat aan het loket niet moeten betalen zoals de anderen. Bon, maakt weinig uit, volgens mij. Er zijn blijkbaar héél veel (domme) vooroordelen over ambtenaren. Is dat door een kwaadwillige campagne of zo? of zijn de mensen nu eenmaal zo vatbaar voor vooroordelen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, in tegenstellig tot u probeer ik door efficienter en beter te werken mijn bedrijf te helpen, niet door mijn loon te verlagen. Ik ben geen naieve sukkelaar die nog gelooft dat loonsverlagingen iedereen beter af maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze krijgen hoogstens een fietsvergoeding. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 5 augustus 2015 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar zo royaal als die (beginnende) IT'ers die ik ken die een firmawagen krijgen met een onbeperkte tankkaart, zal het ook niet zijn zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voila. De bouw kent 13 cent/km bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze aan de loonlasten (lees: patronale lasten) en belastingen iets doen, logisch, maar onze netto lonen zijn zeker laag en kunnen niet verder verlaagd worden. Ze zouden best verhoogd worden zodat die spookbedrijven, veel onder hun horeca en kleinhandel, terug wat te doen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus, wat is nu juist het probleem?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het weegt nog altijd niet op tegen een bedrijfswagen met tankkaart natuurlijk....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 5 augustus 2015 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bon, weer iets dat we weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dus niet zomaar aannemen dat iedere bediende of arbeider een firmawagen heeft. En heel veel van die wagens zijn deel van het loon: ik heb weet van een Belgische grootbank die haar werknemers de keuze laat: een paar honderd euro bruto loon inleveren in ruil voor een wagen (en dan heb ik het over golfkes, en geen A4-A6'en). bvb BNP: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...jfswagen.dhtml Ze verlagen het loon, en zetten dat samen met een deel van de variabele beloning om in een firmawagen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |