![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die zingt dan ook nog zelfgemaakte liedjes, waar ik geen Sabam op moet betalen. Je weet wel, zo van: Ik speel nooit met Marie haar tenen, want ze heeft geen benen. Ik draag haar op handen, want anders toekt ze me op mijn tanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van de wereld beste, levende en niet-levende gitaristen kent/kende geen noot muziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste nog levendige ervaring was een benefietconcert van HAMc, een event om nooit te vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat je wil zeggen dat ze hun solo's chromatisch spelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft die devaluatie moet je hier niet proberen een verhaaltje op te hangen. Het probleem van China is dat door de crisis de vraagin de EU en ook in de VS afgenomen is en er geen zicht is op een verbeterde vraag. Ze proberen dat nu op te lossen door via een devaluatie hun producten goedkoper te maken. Feitelijk had hun munt duurder moeten worden in de afgelopen jaren omdat ze een goed draaiende economie hadden. Maar het is nogmaals duidelijk dat China geen vrije economie heeft.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 16 augustus 2015 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw soort loopt over van het soort van kennis dat weinig aan de verbeelding over laat.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 16 augustus 2015 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Dus ge zit of ge het nu wenst of niet vast aan belgische wetgeving voor een deel van uw activiteiten. Prachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als u niet overweg kan met werknemers kan u best eenmanszaak blijven. Of chinezen inhuren. En dat vastgoed kan u liquideren, of zelfs die hele vennootschap verpatsen. Of bent u een van de grootfraudeurs die hun hele hebben en houden in de vennootschap hebben steken ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China heeft een immense domestic markt waar bedrijven veel meer achter verdienen dan aan export. Ik weet het want ik verkoop mijn producten ongeveer dubbel zo duur als in Europa. Ik zie dat u de valutamarkten niet volgt want de Chinese RMB is fors gestegen tegenover de Euro. Het is nogal evident dat dit voor China een handicap is voor hun export die ze toch ook moeten competitief houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
35% van het gdp is een immense markt ? Ik vraag me af of de Chinese boer in het hinterland van China aan uw producten een boodschap heeft. Overigens stel ik mij de vraag waarom een Chinees zijn munt zou devalueren als hij zo'n immense markt heeft. Dan kan hij hem beter lekker duur houden en dan is de import van grondstoffen goedkoper. Niet dat het mij wat kan schelen. Ik hoop van ganser harte dat de Chinezen zich in de voet geschoten hebben dit keer. In elk geval heeft het er alle schijn van.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 16 augustus 2015 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |