![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Een pint in de voetbalkantine | |||
| verbieden |
|
0 | 0% |
| Gooi die verbiedende voorzitter buiten |
|
5 | 41,67% |
| 2 afdelingen , een kantine zonder & eentje met bier indezelfde ploeg |
|
2 | 16,67% |
| interesseert me gene fuck |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter beslist |
|
0 | 0% |
| Democratisch stemmen |
|
1 | 8,33% |
| Ik stop met voetbal , wanneer geen vertier met bier |
|
2 | 16,67% |
| Ik ga voortaan recht naar huis |
|
2 | 16,67% |
| De voorzitter aanklagen |
|
1 | 8,33% |
| Wij willen een nieuwe voorzitter |
|
3 | 25,00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus , zoals steeds , leg het eens uit . |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banneling
|
Wat jij nu moet leren begrijpen Vlaamse Realist. Moslims werken hier ook en betalen ook belastingen. En wijzen de vinger terug en grijpen naar LEGALE methodes een bepaald publiek buiten te flikkeren.
En dan is het ook niet goed ? Het is toch jammer dat onze Vlaamse cultuur moet gelinkt worden aan pinten bier en voetbal he? Kan het eens wat progressiever zijn ja? Ge zou er een voorbeeld aan moeten nemen |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen boven ...waar de buiken omvangrijk zijn Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 september 2015 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die linksen toch hé , altijd woordjes lanceren dewelke hun eigen achterban met moeite begrijpt ( niet moeilijk als ze elke week een nieuw opvissen ). Effe testen ; - Behoudsgezind zoals in ( het laten voortbestaan van een falend Belgie , het behouden van alle rechten .) - Progressief zoals het bedenken van een betere staatsstructuur , flexibel zijn naar de veranderende arbeidsbehoeften . |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed vertel ons eens waarom Alcoholvrij bier dan zo weinig succes kent ? En vertel ons eens of Alcohol de enige lekkere dorstlesser is ? En Wodka is ook sterker dan bier naar mijn bescheiden mening..Drink jij ook Wodka dan uit 33 cl glazen ? Misschien zou het kunnen dat mensen van de sterkere soorten cannabis minder roken of alvast minder in hun joint rollen ? Je zou toch al moeten weten dat cannabis een plafond effect heeft dwz ....je bent high tot daar en niet verder.....Alcohol heeft een opbouwend effect ....je wordt zatter en zatter tot je doodvalt als het ware. En als expert ter zake vertel ons eens hoeveel cannabis je al hebt gebruikt in je leven ? Maar ik zal alvast je wat info bezorgen vooraleer je nog meer van die onzin schrijft. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/ |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar zelfs de wedstrijdballen geschonken worden door de belasting-betaler , via een omweg langs linkse politiekers weliswaar . Wel op deze foto kan u de progressieve houding naar meisjes op sportkampen zien . Telt u even mee ? http://sportingclubvilvoorde.be/wp-c...vilvoorfde.jpg |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Europa zal verislamiseren, en als Vlaanderen en Wallonië strijden voor Brussel loopt de moslim er mee heen Misschien kunnen we daar een mini kalifaat oprichten en opnemen in ons toekomstig confederalisme? Een vierde staat zo he. Een Vlaams, Frans, Duits en Arabisch. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het door u genoemde mini-kalifaat bestaat reeds . Het mini-kalifaat van Schaarbeek en Molenbeek gaat uitbreiden door de kweek van 5 kinderen per moeder . Het mini kalifaat in Borgerokko is in strijd met het Brusselse Kalifaat . Leiderschap , geld van drugs , prostitutie . De term " mini-kalifaat" is een linkse droom . Net zoals multi-cul . |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Banneling
|
Lol sinds wanneer is dat een linkse droom?
En of je het nu wil of niet, Islam zal meer en meer deel gaan uitmaken van de Europese cultuur. Dat ushered nu het nieuwe tijdperk in. Tekbir? Laatst gewijzigd door Peche : 14 september 2015 om 18:34. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kijk maar naar het kalifaat . Eerst met een verboden pintje of kruisteken , en dan steeds meer . En inderdaad , ik vindt dat niet leuk . |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe gaan wij later op deze collaboraties terugblikken? (in het oosten, niet hier) On topic: De vraag is, wat kan je er tegen doen? Het verplichten van alcohol serveren? Dat is toch zoals roken? Eerst mag je niet meer roken op café, daarna volgt er wel iets anders. En de nieuwe babyboom is op komst, observeer maar eens wat je kleinkinderen moeten doorstaan later Aan de Vlamingen in grootsteden: Get outta there!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil niemand verplichten . Zo wil ik ook de belasting-betaler niet verplichten geld, grond of wedstrijdballen te geven aan islamieten . Als de islamieten een voetbalveld kopen of huren aan een marktconforme prijs , en de kantine kopen of huren aan een marktconforme prijs , dan mogen ze daar doen wat ze willen .(binnen de grenzen van de wet) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ze aldaar werkelijk geen alkohol meer willen schenken ,
dan heb je 5 keuzes: 1 - je gaat akkoord , en je legt er bij neer 2 - Je gaat akkoord , gaat weg en start een nieuwe ploeg 3 - je gaat niet akkoord , maar je legt er bij neer 4 - je gaat niet akkoord , en bolt het af 5 - je gaat niet akkoord , en start een nieuwe ploeg + eventueel die ploeg boycotten !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je gaat niet akkoord en stemt de ballen-, terrein-, kantine- en subsidie-schenkers uit de gemeenteraad . |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan ook !!
Of de eigenaar(s) verkoopt/(en) de boel !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kut , in dat geval , 't is naar de kloten !!!!
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Banneling
|
Neen, wat ik wou was duidelijk. Maar nooit word de andere kant gezien, zelfs in het grote ongelijk heeft men nog gelijk. En men zal voor dat gelijk de hele wereld met zich meetreken.
Maar vergeet in de eerste plaats niet dat onze leiders het hier nog liever laten verislamiseren om de economie te redden, dan uw kind een veilige school te garanderen met een hoopvolle toekomst he. En owee als iemand ooit in mijn bijzijn zou zeggen "die jeugd van tegenwoordig he...." Dan zal ik eens uitleggen hoe de blinde oudjes ons gefucked hebben. |
|
|
|