![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergoelijkt de verkrachtingen van de vreemdelingen omdat 'Jantje het ook doet meester.' We gaan dus speciaal voor u een liedje zingen. Op de melodie van 'Vrolijke Vrienden' van Nonkel Bob: Vrolijk vergoelijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken dat doen wij. Vrolijk vergoelijk vergoelijken, vrolijk vergoelijken dat doen wij.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt een stuk crapuul dat moreel nog niet aan de enkels raakt van sommige moslims die ik ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet zijn dat het pikt. Maar, vanuit mijn christelijke traditie vergeef ik u van harte.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht anders naar een moslim-geestelijke die zich verontschuldigd voor het pedofiele gedrag van Mohammed . Kzal nog effe moeten wachten precies . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://exmoslim.org/studie%20van%20de%20islam.html De schuldcultuur vs de primitieve schaamte/eer cultuur How to Beat Jihad http://www.faithfreedom.org/oped/sina70723.htm
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 september 2015 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent misleid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht ik wapens en munitie van FN-Herstal verkopen , dan zou ik de Waalse economie steunen , anderen zouden me dan een wapenhandelaar noemen . Het kan nogal verschillen , die opinies . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks onverwachts dus.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ondertussen heeft Francken toch al een 70-tal Irakezen kunnen overtuigen dat geluk zoeken hier geen verf pakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben tegen algemene regularisaties, zodus... Maar bon, ik blijf bij de kern van de zaak: onze grenzen afsluiten is meer een propaganda-stunt, dan een antwoord op het huidig probleem.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit soort egoïsten vult liever de eigen zak , en de rest , saluut !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet want dat zou willen zeggen dat ze in het verleden verkeert zijn geweest en dat het VB gelijk had. Dat is natuurlijk een onverteerbare pil, dus logisch dat ze dat niet willen noch kunnen toegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij slaapt bij u thuis ook met alle ramen en deuren wagenwijd open, niet waar??? Of zijn dat dan geen grenzen, die stenen muren die rondom je gezin en uw hebben en houden staan? Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2015 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie moet dit voorbeeld volgen Belgie KAN dit !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, appelen en bananen vergelijken, is meestal een bewijs van gebrek aan overtuigingskracht, of erger.
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat er hier appelen met bananen worden vergeleken of links zou er dat van moeten maken om zijn groot en zelfs crimineel ongelijk te verdoezelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een sociaal leven.
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees nu eens eerlijk: als uw buurman zijn huis in brand staat, steek jij het jouwe dan uit solidariteit in brand?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 september 2015 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |