![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik bedoel daarmee: 1) dat we geen bollen, wiet of andere rommel en 27 mujito's nodig hebben om het avondje te STARTEN of ons mega te amuseren! 2) dat er altijd ééntje is die onder de 0.5 blijft zonder dat de rest daarom noodzakelijk zich te pletter drinkt, want daar is, zoals je zelf zegt, niets leuks aan! Duidelijk nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Niet iedereen heeft behoefte aan drugs om zich compleet te ontspannen. Niet iedereen reageert op dezelfde manier op drugs. De negatieve punten aan drugs zijn vaak zeer veel zwaarder dan de positieve.
Ik weet dat in artiestenmilieus en andere creatieve beroepen drugs commonplace zijn. Die mannen die roken en drinken ook veel meer. Ik zou niet weten waar ik dat voor nodig heb. Als ik in the zone wil zijn luister ik naar mooie muziek, of ga ik (serieus) werken. Ik heb ooit nachten achtereen zitten peinzen over een fundamenteel wetenschappelijk probleem. Het eureka gevoel bij het oplossen er van, is onbeschrijfelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zovele dingen waar je eens moet van hebben geproefd..... ![]() Maar ik beken ..ik ben nu éénmaal een overlever van Woodstock. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2015 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Half-blote dansereskes vind je overal wel, uiteraard, maar dergelijke uitspattingen, daar ga je toch ferm naar moeten zoeken hier in België. Citaat:
Citaat:
![]() Zelfs in de hetere club concepts op Ibiza is dat geen schering en inslag. Schaarse kledij met hopen (pun intended), meisjes/vrouwen die commando-style gaan, suggestief dansen �* volonté, maar orgietjes op de dansvloer? Het zal heus wel eens gebeuren, en op de toiletten zal heus nog wel meer gebeuren, maar wat jouw buurman vertelt lijken me eerder de hormonen van een jonge kerel die teveel Girls gone Wild gezien heeft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb genoeg gezien wat het effect daarvan op mensen kan zijn, genoeg om te weten dat dat altijd en overal een absolute no go zal zijn. Maar zij die daar iets anders over denken, al is het maar om het eens te proberen, die laten me werkelijk koud. Zolang ze maar geen OD doen waardoor de rest van het feest stil gelegd wordt. Je moet, zoals je aangeeft, in het leven inderdaad wat dingen durven doen die weg gaan van de gebakende paden; wat die dingen concreet zijn, dat moet je echter zelf maar beslissen. Voor jou is dat ooit eens stoned met je vrienden naar muziek luisteren, meer dan 200 doen en een trio beleven, voor mij kan ik me vinden in die laatste twee, maar laat ik dat eerste met plezier aan me voorbij gaan ![]() Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 5 oktober 2015 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik zelf nooit pillen of bollen genomen om weg te gaan. Heb er uiteraard wel veel zien passeren en die liberaal in mij vindt dat iedereen het recht heeft om zulke middelen te nemen. Toen waren die pillen overigens nog 'zuiver', later kwam de 'vloeibare XTC' op en dat is pas echt een vuiligheid en acuut levensgevaarlijk. Ik merk gewoon dat tegenwoordig vele jongeren te serieus zijn en is af en toe de zorgen achter zich zouden moeten laten door 'total loss' te gaan ! Nu is een deel van de jongeren theedrinkende seuten geworden die liggen te zagen over hun pensioen en de klimaatopwarming. Uiteraard belangrijke zaken, maar doe dit in de week en ga in het weekend eens af en toe uit de bol. Laatst gewijzigd door freespirit : 5 oktober 2015 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is dan ook van een heel andere orde als een jointje roken. En heel waarschijnlijk ben ik heel wat meer decadentie meegemaakt als de meesten hier en ik kan je enkel maar vertellen dat ik de meeste miserie en last heb meegemaakt niet door wat mensen hadden gesnoven of geslikt maar wel door wat en hoeveel ze hadden gedronken.....Maar waarschijnlijk spreek ik daar tegen velen hun commercie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2015 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |