![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg de indruk dat uw verhaaltjes ook niet alles zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en wat is de relevantie er van ? Ik kom je net te zeggen dat er in feite niet veel veranderd is bij de mentaliteit bij Jan Modaal ( al zal die anders beweren in discussies ) die heerst wat vrouwen beter zouden laten of doen. ( trouwens je hebt het zelf bevestigd met dat artikel ) Wat er wel veranderd is : 1) Dat een vrouw optimaal van haar rechten wenst gebruik te maken ( incluis 's nacht op straat lopen dus ) en maar goed ook 2) er een gespuis is bijgekomen die inzake mentaliteit nog eens op z'n minst 50 jaar meer achterstand hebben en die een vrouw die 1) wilt uitoefenen gegarandeerd zien als een slet Wat er ook niet veranderd is : 1) Een vrouw is gewoon steeds méér en makkelijker slachtoffer ... dus de raad om niet 's nachts over straat te lopen is wel degelijk gegrond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allez 't is te zeggen : Het staat als een paal boven water dat een vrouw 's nachts alleen over straat mag lopen en zelfs dat moet kunnen. Helaas de realiteit is anders ( nu zeker niet en vroeger ook niet, op een korte stabiele periode na misschien ) Dus ik hoop dat ge daarmee bedoelt : Goede raad in die zin dat ze aangeraden worden het liever niet te doen of hun voorzorgen te nemen, want het is nu éénmaal de realiteit goede raad in die zin dat men het advies geeft dat ze méér voor zichzelf zouden opkomen en hun veiligheid ( waar ze recht op hebben ) proberen af te dwingen bij politici Laatst gewijzigd door praha : 13 oktober 2015 om 22:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerlijk gezegd ... in feite wel hé
Als is het hier wel : een goede raad Er is niemand die stelt dat het crapuul maar lag doen wat ze wil of dat ze niet bestraft wordt Maar geldt dit niet zowat met alles ? intentie wetgeving & regels versus de realiteit In feite een (erger) voorbeeld : Je dient je wagen op slot doen anders gaat verzekering en zelfs de politie ervan uit dat je het uitgelokt hebt als er mogelijk braak is... de kosten kunnen hoger oplopen dan je eigen geleden schade |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn lief gaat eens niet alleen buiten? Weet je dat het al zo erg is geworden dat meisjes zich volledig afsluiten van de wereld en constant oortjes in steken om niet aangesproken te worden op straat? Waarom hebben mensen die noodzaak contact te leggen met onbekenden??? Die tijd is voorbij. Mensen hadden vroeger ruimte en vonden het al eens fijn iemand tegen te komen, vandaag zitten wij op elkaar getsjokt dat het gene naam heeft. Citaat:
Ook rondom! Citaat:
Ook kijken veelal mensen anders naar een maatschappij/de wereld als diegene die hier al altijd zaten. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit namelijk niet in een rolstoel, loop niet met krukken, maar loop op eigen benen. Ik heb mijn beide handen en 10 vingers nog. Goed, door mijn arbeidsongeval mag ik niet meer vliegen of als beroepsduiker werken, beide licenties zijn om medische reden ingetrokken, maar hang nog regelmatig tegen de rotsen of in grotten, als ik daar niet te vinden ben, dan moet je mij maar ergens zoeken op/onder het water of in bossen tijdens mijn vrije tijd. Tenzij ik ergens op een schietstand of sportzaal ben om te trainen en in form te blijven. Mijn invaliditeit is namelijk niet het zichtbaar ontbreken van oren en poten, noch het verlies van geestelijk vermogen. Ik heb zelfs een IQ van boven het gemiddelde. Je zal mij daarop dus niet kunnen pakken, want mijn invaliditeit is voor derde onzichtbaar en heb ik dankzij oefeningen, training en volharding volledig gecompenseerd in het dagelijks leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn IQ is 135, is dat véél?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Redelijk bescheiden voor een zelfverklaard IQ.
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weet je dan toch wel erg goed verborgen te houden...
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt wel mee, het gemiddelde is niet zo denderend hoog.
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gemiddelde is exact 100 hoor...
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zie wat het gemiddelde van de wereldbevolking is, dan vind ik het eigenlijk bedroevend.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je echt niet door wat het IQ eigenlijk wel is ? Denk je concreet dat iedere niet geschoolde een laag IQ heeft ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is gewoonweg compleet allemaal naast de kwestie. Het ging over : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees de zaak misschien eens terug opnieuw Ik schreef oa dat vrouwen dezelfde rechten hebben en er nu optimaal gebruik van wensen te maken ... dus dat incluis 's nachts over straat lopen als ze daar zin in zouden hebben. Dát zou moeten kunnen maar 3x helaas is de realiteit anders De dag van vandaag kan de situatie best erger te noemen zijn maar in weze zit ge met dezelfde problematiek als 10,20,30 jaar geleden. Blijkbaar lukt het niet _ en volgens mij zal dat nooit helemaal lukken _ de nodige veiligheid te garanderen. Die 'goede raad' blijft dus wel perfect op zijn plaats. Wat niet hetzelfde mag zijn als een ongeschreven verbod of een maatschappelijk afkeuren als een vrouw dan toch beslist alleen te gaan stappen... in dat geval draai je inderdaad de klok 50 jaren terug...en dat is niet te bedoeling. Begrijp je dat verschil tussen 'een goede raad' en een gebod, Peche ? Dat is zoiets als : je kan je wagen ergens parkeren en normaliter mag daar niks mee gebeuren en gebeurt er wel iets mee dan dient de veroorzaker op te draaien voor de schade... toch kan ik je bv best afraden niet je wagen hier te parkeren vanwege de zware werkzaamheden Laatst gewijzigd door praha : 14 oktober 2015 om 23:17. |
|||||
![]() |
![]() |