![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geschiedenis bvb. De piramides werden gebouwd door de Egyptenaren. Wat een klucht.. Ik kan nooit afstuderen in dat vak als ik niet akkoord ga met die stelling hé. En ja, ik ben afgestudeerd aan een erkende instelling mét diploma ![]() Ben je arts? Ok. Waarom zou je geen coiffeur kunnen zijn? Als je echt goed haar kunt knippen wil ik je gerust een coiffeur noemen. Misschien heb je het geleerd op youtube en ben je beter dan al de rest in jouw dorp. Gaan we dan nog over een papiertje (diploma) spreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U zou zich beter afvragen waarom ik dat denk. Het volk, wetenschappers en dus ook ik weten van NIKS. Dat is het enige wat we gemeen hebben. Er is een eliteclubje wetenschappers die echt toegang hebben tot kennis. Wij kunnen het alleen maar raden door na te denken, zoals ik, en dan heb je nog degene die denken dat ze het weten (nog veel slechter!) Tussen de elite en 'ons' is er een wereld van verschil. Er bestaat wel degelijk 'verboden' wetenschap. Begrijp je dat niet, dan is dit uiterst arrogant. Laatst gewijzigd door Frank51 : 26 oktober 2015 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De evolutie van de gemiddelde temperatuur van het zeewater (0 tot 700m diepte) moet ge nagaan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Laatst gewijzigd door GuidoMK : 26 oktober 2015 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 27 oktober 2015 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() WETENSCHAPPERS aan het woord:
![]() ![]() Scientists and Studies predict ‘imminent global COOLING’ ahead – Drop in global temps ‘almost a slam dunk’ Growing number of scientists are predicting global cooling: Russia’s Pulkovo Observatory: ‘We could be in for a cooling period that lasts 200-250 years’ Danish Solar Scientist Svensmark declares ‘global warming has stopped and a cooling is beginning…enjoy global warming while it lasts’ New paper by Russian solar physicist by Habibullo Abdussamatov predicts another Little Ice Age within the next 30 years Meteorologist Joe Bastardi on declining global temps: ‘Has the Obama administration, the EPA or anyone that can read a chart actually looked at what global temperatures are now doing?’ Climate Scientist Prof. Anastasios Tsonis at the University of Wisconsin–Milwaukee, Predicts: ‘I would assume something like another 15 years of leveling off or cooling’ Prominent geologist Dr. Don Easterbrook warns ‘global COOLING is almost a slam dunk’ for up to 30 years or more Australian Astronomical Society warns of global COOLING as Sun’s activity ‘significantly diminishes’ (TIENS TIENS? Ik heb dit gezegd, tzal wel fout zijn, ik ben (quote)"geen wetenschapper") http://www.climatedepot.com/2014/06/...t-a-slam-dunk/ Laatst gewijzigd door Frank51 : 27 oktober 2015 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iemand die grafiekjes overneemt zonder kritische blik ?
De opwarming van de oceaan gaat gestaag door: ![]()
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En de oppervlaktetemperaturen vallen breken alle records
![]()
![]() |
#130 |
Burger
|
![]() Goed zo, ik kan ook enkele zotten aanhalen van wetenschappers die steevast geloven in creationism en evolutie aan de kant zetten.
Je hoeft niet nog meer voorbeelden aan te halen, ik heb immers al enkele posts geleden duidelijk gemaakt dat de consensus het tegenovergestelde aanhangt. Over de studie van Mann et al: hier zijn de originele, niet-bewerkte en CORRECTE grafieken... ![]() Figure 4: Global surface temperature reconstruction from Mann et al. (2008) En een vergelijking met andere grote klimaatstudies... ![]() Figure 5: a) Previously published Northern Hemisphere 30-year-mean temperature reconstructions relative to the 1961–1990 reference period. b) Standardized 30-year-mean temperatures averaged across all seven continental-scale regions. Blue symbols are area-weighted averages, and bars show 25th and 75th unweighted percentiles to illustrate the variability among regions; open black boxes are unweighted medians. The red line is the 30-year-average annual global temperature from the HadCRUT4 instrumental time series relative to 1961–1990, and scaled visually to match the standardized values over the instrumental period. Laatst gewijzigd door GuidoMK : 27 oktober 2015 om 06:25. Reden: Constructionele zinsfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Nogmaals het bewijs dat ze foefelen met grafieken zoals al gore deed.
Global warming is een religie. Een geloof. Cognitieve dissonantie haalt de bovenhand. Consensus van 97% betekent eigenlijk 0,3%. Dit is al uitgelegd geweest. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie gelijk hebben. Dat de aarde opwarmt |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Klimaatverandering is geen religie, er is duidelijk bewijs voor. Bewijs dat door mensen met een verborgen agenda wordt gemanipuleerd. Religie heeft geen wetenschappelijk bewijs voorhanden. U maakt de ene redeneringsfout na de andere. Nogal straf dat u zichzelf 'wetenschapper' noemt als u het verschil tussen klimaatverandering en religie niet kan zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ijskappen die afsmelten? Zeespiegel die meters stijgt? gletsjers uit de ijstijd die afsmelten? Ben eens benieuwd. Klimaatverandering ? Ja natuurlijk dat het klimaat verandert. Kijk maar naar die redeneringsfoutgrafieken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Waar halen jullie dat eigenlijk dat klimaat opwarmt? Gezien op het vtm nieuws of wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Burger
|
![]() Citaat:
https://www.skepticalscience.com/argument.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Als er al omhooggevallen ouwe dokters zich op wetenschap gaan storten waar ze nog nooit onderzoek op hebben gedaan, vind ik dit wel typerend voor de Vlaming.
Ik nodig De heer GuidoMK dan ook uit op de topic over cattle mutilations waar een wetenschapper beweert dat aliens en ufo's ervor tussen zitten. Dat wordt lachen he. Facepalm nr twee |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij lid van Skepp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U geeft geen antwoord op vragen, smijt zinloze argumenten in de discussie, kijkt niet of amper naar bronnen die u aangereikt worden, etc. Daarbij doet u nu ook al beroep op ondeugdelijke argumentatie zoals ad hominem argumenten en gokt u maar naar mijn leeftijd... Zoals eerder al vaker aangehaald, heb ik inderdaad nooit onderzoek gedaan in deze domeinen en claim ik dat ook niet. Waar ik wel kennis over heb is het kritisch lezen van artikels, kennis over hoe wetenschap werkt en het vermogen om nieuwe informatie op te slagen en indien nodig mijn wereldbeeld daar aan aan te passen. Blijkbaar deugden waaraan u ook kunt werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Ik heb wel onderzoek gedaan, jij blijkbaar niet.
Klaar. En je bent duidelijk lid van skepp aangezien je die vraagt negeert |
![]() |
![]() |