![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al vind ik onverschilligheid naar de dood van diene De Mulder toe niet abnormaal, eerlijk gezegd.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 28 oktober 2015 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Grenzen open, witmans. Grenzen open of BABY dood! ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 oktober 2015 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiterst-rechts heeft ook geen antwoord op de complexe realiteit van vandaag, met hun achterhaalde rassentheorieen. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Welke provider , aldaar ?? ![]() Voor de rest: als die echt dood is , dan .... als die nog echt leeft , dan ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is de ideologie die ze aanhangen en meebrengen. Wanneer gaat dat eindelijk eens doordringen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Sint-Juttemis ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Die mening deel ik. Niet de mens/moslim an sich is een 'gevaar' maar de Mein Kampf verzonnen voor en door Mohammed.
Laatst gewijzigd door Odol : 29 oktober 2015 om 06:22. |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ga je toch wel even de mist in. Dat het niet "de mens" is, akkoord maar "/de moslim" is een brug te ver. Het is net de moslim die zijn geloof in praktijk brengt en aan iedere niet moslim wil opdringen welke niet integreerbaar is in een westerse maatschappij zonder in te boeten aan onze verworven rechten en vrijheden.
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 oktober 2015 om 06:40. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de linkse meute ons al jaren probeert wijs te maken dat kritiek op islam = racisme, zullen ze nooit willen aanvaarden dat de inhoud van die ideologie totaal nefast is voor de Europese Cultuur en Maatschappij. Dus houden ze het maar op: kritiek op islam = racistisch xenofoob en neo nazi.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitsers zijn echter niet meer gevaarlijk eenmaal die nazi-ideologie verboden. En nu is het wachten tot die islam ideologie verboden wordt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet echter niks af aan het feit dat 97komma7 percent van uw uitspraken 100 percent gelul zijn. Ik koester echter je weinige pareltjes.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 79komma7 percent. Mijn excuses.
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, sommige wereldvreemden begrijpen het nog steeds niet. Onze 'witte' bekeerlingen zijn even fanatiek, zo niet fanatieker. De Mulder is daar een mooi voorbeeld van. De islam moet in het Westen verboden worden. Heeft totaal niets met godsdienst te maken.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 oktober 2015 om 10:34. |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#138 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Leiderschap, dat zij (allround moslims) lieft zo vlug mogenlijk van ons willen overnemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Da's ook weer waar. Droog uw traantjes maar, ik dans ook niet van vreugde, maar rouwig ben ik er allerminst om.
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in elk geval, er schiet op de korts mogelijke termijn geen arabier meer over ! |
|
![]() |