![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dit omdat ik meeleef met getroffen gezinnen. Ik meen dat echt. Toen ik op Karen en de Coster de minister van verkeersveiligheid met tranen in de ogen zag en het gezin er tegenover trof mij dat diep. Via uw agenda werk je net meer haat in de hand. U fixeert zich op de islam en vergeet dat veelal moslims niet zo fundamentalistisch zijn. U gaat totaal aan het hele plaatje voorbij die de geschiedenis ons 15 jaar lang intussen leert. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Een dictatuur was er al en de burgeroorlog zal niet gebeuren.
We zijn daar te onbewapend voor en te machteloos door gemaakt na het jaren politiek herregelen en hervormen, waar ook deze regering verantwoordelijk voor is. Ze hervormen heel onze maatschappij op basis van de toevloed migranten. Ik vraag mij af: Is onze regering onder bedreiging en handelen zij naar de wensen van hun gijzelaars? |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lukte ze heel goed onderling. |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ik je haat tegenover terroristen tot hetzelfde niveau kan aanwakkeren als je haat tegen alcohol.
Citaat:
![]() ![]() ![]() Daar gaan we weer. Het zijn geen echte moslims zeker? Citaat:
Daar ga jij maar al te graag aan voorbij. De krokodilletranen van een minister die een glas teveel opheeft en haar kater berouwt, treffen je meer dan die van duizenden families die slachtoffer zijn van moslimgeweld.
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Superstaaf, ik verafschuw terrorisme. En dat zij onschuldige slachtoffers uitpikken. Ik veroordeel dat tot in het diepste van mijn wezen.
Waarom hebben wij die fundamentalisten dan wapens gegeven? Waarom laten we ze vrij in onze maatschappij nadat zij sympathie voor de IS betuigen? Waarom in hemelsnaam!!!!????? Het mes snijdt langs twee kanten. Vergeet niet dat er veel moslims vluchten van dat extremisme he. We moeten niet achter de islam gaan, maar met ieder middel dat we hebben het extremisme opsporen en onheil voorkomen. |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof je huichelachtige schijnheiligheid niet als het over de islam gaat. Citaat:
Ik niet! Jij waarschijnlijk wel... Citaat:
Citaat:
Die praatjes vullen geen gaatjes. Dat zou al lang duidelijk moeten zijn.
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zweer je op al wat mij lief is dat mijn liefde voor Europa oprecht was. Dat ik in mijn teleurstellingen heftig rond me heen heb gespartel geef ik openlijk toe. Dat maakt van mij geen moslim. Als ik gniffel, is dat mijn off button die zich kenbaar maakt. Citaat:
Toen ik Sarkozy zag vertrekken en Europa over Syrië begon te lallen wist ik dat hier een massa migratie van ging komen. Ik heb héél dit scenario voorspelt en ik zag de massa migratie bezig alvorens het hier uitvergroot werd in de pers. Wie goed oplette zal dit kunnen getuigen. Tegelijk zie ik heel veel anders op ons afkomen en daar wil ik ons net als toen Sarkozy vertrok voor behouden. Luister naar zij die er werkelijk om geven, niet naar zij die blind in haat spartelen. Citaat:
Citaat:
Het is nu de plicht van Europese leiders achter het extremisme te gaan, maar tegelijk aan te tonen geleerd te hebben uit de geschiedenis haar fouten. |
||||
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-verdubbel het budget van de Staatsveiligheid (hun budget is een peulschil in vergelijking met wat onze buurlanden er aan uitgeven), en laat die extra middelen integraal gaan naar terrorismebestrijding; -pak alle teruggekeerde Syriëterroristen op (ik weiger hen 'strijders' te noemen, als je naar daar gaat om ongelovigen af te slachten ben je een terrorist, punt) en breng hen voor het gerecht. Lid zijn van een terroristische organisatie is volgens mij nog altijd strafbaar; -speur actief extremistische predikers op en zet hen het land uit. Sluit moskeeën waar dat gedachtegoed gepredikt of verspreid wordt; -voer de strijd op tegen online haatpredikers: sluit accounts, val hun sites aan, sluit ze waar mogelijk; Zorg er met andere woorden voor dat het steeds moeilijker wordt voor beïnvloedbare jongeren om blootgesteld te worden aan extremistische elementen. Maar ook preventief moet er veel meer gedaan worden. Begin bij alle leerkrachten eens deftig bij te scholen over hoe ze kunnen herkennen wanneer een jongere dreigt te radicaliseren, hoe ze hiermee moeten omgaan en waar ze met die info terecht kunnen. Want daar wordt nu weinig of niks mee gedaan. En ten slotte: neem alle meldingen over extremisme of extremistische invloeden ernstig. Er zijn in het verleden voorbeelden geweest van mensen die aankloegen dat extremisten zich hadden binnengewerkt bij jeugd- of straathoekwerkers, en zij werden genegeerd, vies bekeken of voor racist versleten. Dat kan niet. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Weet je nog dat tv programma waar die moslimgeleerde rondging? En dat hij geconfronteerd werd met jongeren die allerlei teksten opsomde die opriepen tot heilige oorlog?
Ze hebben die uitzendingen stopgezet en de moslimgeleerde kreeg veel reacties van eigen cultuur en volk, ik denk zelfs doodsbedreigingen. De informatie is er, de namen staan op lijsten; What the fuck are they waiting for? Een nieuwe aanslag? Laatst gewijzigd door Peche : 14 november 2015 om 10:49. |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De islam moet verbannen worden http://forum.politics.be/showthread.php?t=225460 Islam vredelievend? Enkel in onze dromen http://forum.politics.be/showthread.php?t=38289n onze dromen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 november 2015 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, mensen kunnen liegen he. Moslims mogen dat zelfs voor de verspreiding van islam. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
En zeg foert tegen die oliesjeiks. En zij die geweld gebruiken beantwoord je met geweld. Daar is geen andere oplossing voor. Nalaten dit te doen resulteert in onderwerping. Voor diegenen die schrik hebben van oorlog. Wakker worden, die oorlog is al lang bezig. En neen, niet wij, of 'het westen' zijn met die oorlog begonnen
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 november 2015 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() En zeg foert tegen Erdokwal. Smijt 'm uit de NAVO.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 november 2015 om 13:36. |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()