![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ow ja, ICI PARIS. Oké, ik snap em. Galgenhumor kan ook grappig zijn.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom, dat weten ze daar waarschijnlijk zelf niet. Men had mogelijk op een gegeven moment te weinig staatsgevaarlijken om te volgen en dan heeft men er zeker een paar bij verzonnen om de werkgelegenheid op peil te houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veiligeheidsdiensten stuurden toen steevast 2 man in burger achter Filip aan. toen ze eens in een zaaltje achter een horecazaak (café Derby aan t Stuyvenberg als ik me niet vergis) vergaderden kwamen die twee 'stillen' vragen of ze tijd hadden voor een koffietje. Filip heeft toen ja gezegd, en eens de stillen hun koffie net besteld en betaald hadden is hij toen een blokske rond gewandeld. resultaat, koffie betaald, niet gedronken en cafébaas had hun tafeltje al afgeruimd toen ze exact één minuut later samen met Filip terug binnenkwamen. dat hebben ze Filip nooit vergeven en toen zijn ze hem beginnen stalken. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de conclusie is duidelijk t gevolg omdat Parijs niet kan vatten dat de BE V-diensten echt zo incompetent zou kunnen zijn als nu lijkt. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zit ik schrikbarend dicht bij de waarheid. Laatst gewijzigd door Pericles : 20 november 2015 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben alleen niet meer zeker vh café dat ik vernoemde. weet jij t nog Pericles ? in dat café was een zaaltje achteraan, NSV heeft er bij (ik dacht hun 15 jarig bestaan) nog eens een memorabele pro-senioren-cantus gegeven ook, ergens in de buurt vd VanKerckhovenstraat/Stuyvenberg ... weet jij nog welk café dat was Peri ? |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van die 4 man heb ik er bij verzonnen, maar zo ver van de realiteit zal het nu ook weer niet liggen. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik moet wel zeggen dat ik hevig onder de indruk ben van wat men gedaan heeft.
Ze hebben het mogelijke gedaan. En als ze het goed doen moet dat ook gezegd worden. Dank u ![]() |
![]() |