![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten mensen verplicht worden mee te strijden? | |||
Ja, en doodstraf bij desertie |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Ja, en gevangenis bij desertie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
Neen, het heeft geen nut. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Ben je gek? Wat gaan die mietjes van tegenwoordig tegen het vreemde gevaer beginnen? |
![]() ![]() ![]() |
9 | 25,00% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt dat de vlaming over het algemeen genomen nen brave kloot is die liever een compomiske sluit dan vecht... Het beste bewijs hiervoor is wel het feit dat het zelfs zelden tot gewelddadige betogingen komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bush heeft momenteel een stabiliteitsprobleem in Irak, maar van zodra dat is opgelost kan hij de OPEC, een hak van formaat zetten, dan pompt hij net zoveel naar boven als hij zelf wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Zodra dat is opgelost".
Hoezo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jampie : 26 oktober 2004 om 12:45. Reden: vloeit ipv bloeit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Wel een nadeel bij die bescheidenheid: het kan hier soms oersaai zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij op het verkeerde medium bent. 't Is hier internet, niet het wansmakelijke Pink-TV.
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de facisten er terug zijn, als wel te verstaan, zitten we weer met scholen waar de kinders in een rondeke mogen lopen in rijen van drie. Met nazi kostumke en bretellen en botinnen. Zoals vroeger!
Blijkbaar verlangen veel mensen daar naar terug. Ach alles herbegint altijd. Strenge ouders geven nadien losse ouders waarvan de kinderen op hun beurt weer strenge ouders worden. Altijd het tegenovergestelde wil men. Daarna komen dan weer de hippie's, de losse zeden en moraal en voila we zijn weer bij af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt dat ook in het zwart natuurlijk. Of gewoon "brotherhood" die zijn nog een beetje gevaarlijker en niet politiek. Wat heb je zoal nog? Black panther" Black power. White power? Zal wel de nieuwe electriek maatschappij worden denk ik. Voor een beetje meer informatie zie prison tatoe of prison art en dergelijke. Natuurlijk moet er een spinnewebke bij waarvan het aantal draden in een cirkel de jaren weergeven. Je hebt dan nog de drie bolletjes die zeggen "hate cops" Tenslotte moet je dat een beetje afwerken die nazi zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Ik ben de voorstander voor invoering van dienstplicht, maar enkel voor die losers die voor de invoering zijn maar denken dat ze nooit opgeroepen gaan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Enige tijd geleden had ik dat trouwens ook al gezegd tegen al diegenen die voor de oorlog in Irak waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ik ben voorstander van de inval in Irak (ik weet dat ik een enkeling ben binnen de progressieve zijde), en ik zou bij een algemene mobilisatie ook niet trachten de taak te ontvluchten.
Ps. Pelgrim: ik heb eindelijk al uw teksten doorploegd op de landdag-website. Zeer interessante analyses, keep up the good work. Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 oktober 2004 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik zie Darwin al bezig, in zijne jonge tijd was een musket nog high-tech ![]() (niks persoonlijks Darwin, gij zijt gewoon één van de weinigen waarvan ik een beetje zicht op hun gezegende leeftijd heb) @praetorian: goesting om uw redenen om voorstander van inval in Irak es uit de doeken te doen? Ben benieuwd.
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() "white brotherhood"
What do you get when you cross a white supremist with a donkey? Someone who thinks the sun shines out of his own ass. |
![]() |
![]() |