![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou stemmen op | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,87% |
O VLD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
39 | 33,91% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,35% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
43 | 37,39% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
21 | 18,26% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het veel zieliger gesteld met de rest van de bevolking die veelal wel weten wie welke doelpunt gescoord heeft en wanneer dat was en in welke match, maar die ge hier op het forum totaal niet zult tegen komen omdat ze voor geen moer interesse hebben in politiek. Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2015 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Het komt mij voor dat bepaalde forumdeelnemers niet (willen?) stemmen op hun broodheren. Want in tegengesteld geval is dit hier toch een memorabele bevraging geworden.
Maar nu ben ik toch te weten gekomen waarom de VU destijds zo'n barslechte plaatselijke resultaten behaalde. Ik dacht dat dit omwille van het feit was dat er zwarten tussen vermoed werden. Maar sinds Anciaux weet ik nu dat de reden was omdat er sossen tussen vermoed werden. Maar achteraf bleek dan dat er meer PVV-ers tussen zaten. Of was de reden omdat er geen dikke boterhammen in het vooruitzicht werden gesteld? Ik vraag mij af wat er met de diploma's zal gebeuren die nu op de "charet" van Dewever zijn gesprongen als zal blijken dat de boterham voor sommigen maar dun zal uitvallen. En wat ik mij vooral blijf afvragen dat is de vraag waar al die Vlamingen destijds zaten. Het merendeel van heden heeft toch mijn gezegende leeftijd! De echte reden zal ik wel nooit met zekerheid te weten komen. Die reden zit goed verborgen het hoofd van de nieuwe Vlamingen. Na één periode deelname aan het gemeentelijk bestuur kon er zelfs geen volledige kieslijst meer gevormd worden. De VU had zich kapot bestuurd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest de peiling representatief zijn voor dit forum dan is het aantal Vb aanhangers buitenproportioneel aanwezig ivm de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien in het feit dat iedereen zich een minimum aan politiek zou moeten interesseren gewoon opdat de politiek zich hoedanook aan ons interesseert. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2015 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die het niet kunnen laten van victorie te kraaien ofwel te spartelen als onschuldigen. Voor wat betreft uw mededeling over politici wil ik U er wel op wijzen dat er zelfs zijn die in het parlement allesbehalve actief kunnen genoemd worden. Het volstaat dat de top van hun partij bepaalde stellingen uitdoktert om hun diets te maken hoe ze het knopje moeten indrukken. Zo werkt het in een particratie. Ze moeten wel oppassen dat ze op het moment "suprème" niet in slaap liggen of bij herhaling van deze activiteit liggen ze er volgende verkiezing misschien uit. Trouwens wat kunnen die politici hier komen doen? Zeggen dat ze de beste zijn? Het volstaat om al hun folders te lezen die in uw brievenbus gedeponeerd worden; juist voor de verkiezingen uiteraard; om te merken dat ze de beste zijn. Wie denkt dat trouwens niet over zichzelf? Wij hebben zelfs ooit er ene in onze gemeente gehad die de bomen had volgeplakt met een affiche waarop stond: "De man met het hart". Voor kiezers die niet konden lezen had hij er zelfs een groot vuurrood hart laten opdrukken. Papier is verduldig. Ik verwacht mij bij volgende verkiezingen aan een pamflet waarop zal staan : "de man (of vrouw) die ooit heilig wordt verklaard". Moet kunnen. ![]() Maar mag ik U er wel op wijzen dat het mij geen barst interesseert wat uw heilige profeet ooit zei. Ik heb zelfs geen interesse in wat onze God zegt of gezegd zou hebben. Die goden en profeten hebben zogezegd een wezen geschapen dat moordt en brandt en zijn woning aan het vergiftigen is. Of profetisch dat geschapen wezen aanmoedigt om te doden en te branden. Erg natuurlijk dat ook die almachtige zelf niet wil moorden en branden. Hij is er te lui voor. Hij heeft daar dienaren voor nodig. Maar.........hij ziet ons wel graag; die almachtige goede Heer. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 december 2015 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ge er nog van zou staan te kijken hoeveel politici dit forum regelmatig bezoeken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk op reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Zouden die politici ook beginnen te bleiten wanneer ze merken dat sommigen hier niet weten dat met "vrij onderwijs" men eigenlijk "katholiek onderwijs" bedoelt?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 december 2015 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de topic waar het gaat over de aankoop van straaljagers vermeld het forum dat er meer dan 200.000 bezoekers de topic komen lezen zijn!!!!!!! Allemaal op zoek achter kogels om in het parlement op Crembo te kunnen schieten. Voor de rest van ons proza op dit forum is daartegenover de belangstelling maar povertjes. ![]() Dus wat betreft de belangstelling van politici is het nihil. Logisch. Die weten het toch altijd beter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw zielig brein misschien, maar alvast niet in de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Feit is dat we niet overeenkomen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, ik wens niet met oogkleppen rond te lopen. "Zielig brein" kan ook onder de noemen gescheld worden geklasseerd trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40% sluimerend, onderdgronds ongenoegen. Nog even en het bereikt de kritische massa. Het zal de shit bij de islamietjes al zeer vloeibaar door de broek laten lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 40% van dit forum. niet van de Vlamingen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt gelijk, de Vlaming is een grote schijtluis.
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |