![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.viral.nl/2013/08/24/kort-...deostier-fail/ Laatst gewijzigd door Garry : 1 januari 2016 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Vrouwe Rutten leeft in een zevende dimensie
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() M.a.w. niet meer van deze wereld.
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarmee verschilt ze in niets van de rest van de regering.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want je hele evangelie is NIETS meer of minder papegaaien van BDW. Mijn opmerking is en blijft: Wat is het standpunt van de Belgische regering, met inbegrip van de NVA ministers ! Als dat standpunt niet zal wijzigen, dan zijn de uitspraken van BDW niets meer of minder dan toogpraat, en heeft Rutten dus gelijk 😱 Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 1 januari 2016 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor het posten van de opmerking van "de os en de pandasos" mijnheer Martel.
Want anders zou ik het niet geweten hebben. Waarschijnlijk krijg ik hier op dit forum geen toegang tot hetgeen ze posten. Wat voor een achterbaks gedoe is het hier feitelijk? Ik zal wel eens antwoorden nu. Vooreerst mag ik niet drinken. En ik mag ook niet meer werken. Reden? Zware trombose gehad en links verlamd geweest. Dus niet ongerust zijn als ik wel een beetje tijd heb mijnheer de os. Keer de vraag wel om. Drinkt U niet teveel; mijnheer de os; en waarom kom je hier op dit forum heimelijk doen waaruit dus blijkt dat jij ook niet altijd werkt? Is dit een forum voor iedereen of hebben de "ossen en de pandasossen" hier privileges? Graag vernam ik dan ook van de moderators wat ervan is. Geef mij een reden en......het zal hier vlug gedaan zijn heren. Want dan is dit geen forum maar wel een heimelijk gedoe waaraan jullie medewerking verlenen. Klaar en duidelijk? Ik pik het niet dat er hier commentaar kan geleverd worden waarvan de geviseerde persoon geen kennis krijgt. Ge kunt me dan maar bannen want dan betrouw ik dit forum niet meer. Salut dan en de wind van achter of van voor naar keuze. Want dat schijnt hier dus te gebeuren. Bijgevolg meer dan waarschijnlijk ook dat de identiteit van de deelnemers (sters) aan dit forum doorgespeeld wordt of kan doorgespeeld worden aan de staatsveiligheid. Want ik betrouw het dus niet meer. Eén vaststelling is voldoende! Noemt men dit alles mogelijk een vorm van privacy in dit land? Laatst gewijzigd door werkman : 1 januari 2016 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden waarom je die posting niet (meer) kunt zien is omdat de betrokken poster van het forum gezwierd werd inclusief zijn postings indien deze niet door iemand anders gequote werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is haar visie en ze komt er voor uit. Dan ken ik vele anderen die in de "Vlaamse zaak" hun karre gekeerd hebben. En ik ken er nog meer die ten gepasten tijde op een karre springen of gesprongen zijn. Gouddelvers gaan liefst op vakantie naar plaatsen waar er goud vermoed wordt. En zoals in de "Far west" destijds wordt er liefst geliquideerd onder mekaar. Of poogt men wel een concessie te verkopen als er geen goud meer wordt gevonden op die plaats. De Vlaamse Zaak? Er viel in die strijd in het verleden geen eer te rapen. Tenzij voor de karre-keerders. Heel de VU is destijds leeggelopen. Verkocht en opgebruikt en afgevoerd naar de stortplaats. Er zijn er zelfs die buikpijn krijgen als ze het woord " VU " horen. En dat zijn niet de blauwen en de roden of groenen en rozen die last hebben van constante buikpijn maar wel degenen die last hebben van constipatie wegens teveel schrokkerigheid. ![]() De vroegere Vlamingen waren de zwarten. Heden zijn ze witter dan wit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() Ik heb me altijd afgevraagd onder welk bureau Gwendolyne haar positie verworven heeft. Ze staat voor mij alleen bekend als een dominante ruziemaakster met een gebrek aan intelligentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. rieleks .. haal diep adem en overschat u zelf vooral niet .. het zal de staatsveiligheid en de mods een biet wezen wat u hier post .. ** aangenomen natuurlijk dat het puur toeval is dat sinds ik het concept berbère de wévère uitdacht en vormgaf, er dag en nacht een strontgele VW Passat voor mijn appartementsingang geparkeerd staat ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 januari 2016 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() **wie de fok noemt zijn kinderen nu eggbirth ? kanaries ? dino's? ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 januari 2016 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zeg dat ze de partijpunten verkondigt van op een rodeostier, dan bedoel ik dit.
http://www.clint.be/node/222496 En dat is de die die van de Wever zegt dat hij zever verkoopt. Laatst gewijzigd door Garry : 2 januari 2016 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnheilige leugenaar BDW zegt nochtans dat zijn partij de eerste partij is die de Conventie van Genève wil wijzigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"We moeten het aanzuigeffect verzwakken door een ander sociaal statuut voor vluchtelingen in te voeren en hen sociale rechten te laten opbouwen". De EVP zou dat onderschrijven of is het eerder iets dat hij bij het VB geleend heeft en blijft het dus bij zever verkopen? update conventie van geneve Laatst gewijzigd door Jakko : 2 januari 2016 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 januari 2016 om 02:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan blijkt dat er zo iemand -letterlijk- dagelijks 1 of meerdere nieuwe nicknames aanmaakt om hier terug te komen spammen en lullen. Die vliegt dan ook -letterlijk- met zijn kloten terug buiten. Op dat moment wist de moderatie al zijn postings. ![]() |
|
![]() |
![]() |