![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Waarom moeten die vrouwen lastig vallen dat ze niet kennen maar uitkiezen als slachtoffer?
Als gij een lief met een killerface, -legs, -butt, -boobs had zou ge wellicht nog harder flippen als ik. Wat moet ik doen als ze op een dag verkracht thuis komt? Ze kan al niet meer alleen door de stad want blijkbaar voldoet de ordehandhaving niet. En van wat ik zag, zal ik maar zwijgen. |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Het leger moet massaler aanwezig zijn en de politie moet meer mankrachten aanwerven.
Ook ongeschoolde beren dienen een kans te krijgen. Er staat nu teveel op spel, extra bewaking is van doen! |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leren knokken. Punt. Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 januari 2016 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij dienen ook als ons schild he Bhairav. En hoe goed je ook knokt, zij vechten laf en trekken messen.... Laatst gewijzigd door Peche : 15 januari 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Knokken. En trappen uitdelen. Dat ze messen kunnen hebben is geen excuus om dat niet te leren. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Het lijkt wel dat mensen het recht willen zich zo zwak mogelijk te mogen opstellen.
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een drugsgebruikers kloppen ze dood, maar een refugee mag wel meteen vrij rondlopen nadat hij vrouwen bepoteld heeft. Als ik zou beginnen knokken en een mes tussen mijn ribben krijg zal het niet eens bekend gemaakt worden. En ik wil niet knokken, ze moeten onheil voorkomen en het gespuis eruit halen. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Wel dan kan u evengoed op de hemel hopen. Het komt er niet van.
Dus: leren knokken. |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Bhairav, het moet en de politiestaat is zeer vlakbij.
Ik hoop voor hen dat er niets gebeurd tijdens de massale alcoholcontroles dit weekend. Want idioter kan het inderdaad echt niet. |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Wat is het nu? Ze doen het te agressief, ze zijn er niet?
Allemaal zo angstig en irrationeel... |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() De bedreiging zal niet de eerste jaren verdwijnen he.
Er moet op voorbereid worden. Ik hoop dat ik de staat kan vertrouwen en dat zij onze veiligheid verder blijven garanderen. Naïef misschien, maar ik hoop er echt op. |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Ik dus niet.
|
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Ik durf bijna vermoeden dat je er helemaal niet wakker van ligt dat onze vrouwen en dochters niet meer alleen over straat kunnen lopen.
|
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Onzin.
|
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
"Alle Europese landen moeten vluchtelingen opnemen. Geen enkel EU-land kan de deur gesloten houden. Dat stelde Jean-Claude Juncker, de voorzitter van het dagelijks bestuur van de EU, vandaag in Brussel tijdens een persconferentie over de uitdagingen van Europa voor 2016." http://www.powned.tv/nieuws/politiek..._vluchtel.html Geen woord over de geweldplegers, dus je ziet waar de EU-prioriteiten liggen en da's alvast niet in onze richting. |
|
![]() |