Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2016, 13:47   #121
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ga je nu eens stoppen met het VB een racistische partij te noemen en hun aanhang te beledigen voor hun keuze van politieke inzichten " of ik ga er mij eens fel mee bemoeien " dat ge in uw broek doet en forumvrees opdoet ... debat! een partij met mensen van zelfde gedachten gang heeft ook zijn rechten volgens de democratie toch?? of ga je het verdraaien ?? de racisten zijn feitelijk die gene die oneerlijk handelen en verdoezelen en massa mensen geestelijk verkrachten met hun opgelegde normen van feiten zonder dat die mensen dat willen of kunnen aanvaarden dus manipulatie op grootse schaal !!! dat zijn racisten inderdaad.
Het niveau van de VB-aanhang in vol ornaat geëtaleerd in de laatste 4 posts: 3 misnoegde huilebalken en één onnozele hals die vanuit de veilige, anonieme beslotenheid van zijn pc-kamertje dreigementen begint te bazelen...

Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 13:53   #122
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U kan het niet uitleggen.
De mannen van het VB zijn racisten omdat ik het zeg.
Dat is het zo ongeveer.
Wel de Raad Van State zegt iets anders.
Waarom hebben ze daar ongelijk dan?
Hij is gekant tegen het VB, maar zijn afkeer voor de islam verschilt niks met het VB-standpunt. Voer voor psychiaters.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 15:32   #123
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hij is gekant tegen het VB, maar zijn afkeer voor de islam verschilt niks met het VB-standpunt. Voer voor psychiaters.

Als je je neus hebt gesnoten en je ogen hebt droog gewreven, bekijk dan onderstaand filmpje, dat haarfijn het verschil illustreert tussen het VB en zijn aanhang enerzijds, en mij en de rest van de goegemeente anderzijds.
Het gaat bij het VB bijlange niet om de islam.

https://m.youtube.com/watch?v=hgpRcQ7EsnA

En open dan misschien een aparte draad waarin je de rest van het pathetisch gesnotter kunt in verzamelen.

Off topic leuteren, dreigen, weeklagen, jammeren, zagen, allemaal tegen het forumreglement.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 februari 2016 om 15:34.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 15:47   #124
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als je je neus hebt gesnoten en je ogen hebt droog gewreven, bekijk dan onderstaand filmpje, dat haarfijn het verschil illustreert tussen het VB en zijn aanhang enerzijds, en mij en de rest van de goegemeente anderzijds.
Het gaat bij het VB bijlange niet om de islam.

https://m.youtube.com/watch?v=hgpRcQ7EsnA

En open dan misschien een aparte draad waarin je de rest van het pathetisch gesnotter kunt in verzamelen.

Off topic leuteren, dreigen, weeklagen, jammeren, zagen, allemaal tegen het forumreglement.
Leg eens uit wat er zo 'racistisch' is aan het opsteken van een middenvinger ?
Als dat jou criterium moet voorstellen als zou het VB 'racistisch' zijn, dan denk ik eerder dat de snottebellen nog uit jou neus aan het lopen zijn.
What a fckn joker.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 17:15   #125
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het niveau van de VB-aanhang in vol ornaat geëtaleerd in de laatste 4 posts: 3 misnoegde huilebalken en één onnozele hals die vanuit de veilige, anonieme beslotenheid van zijn pc-kamertje dreigementen begint te bazelen...

Je hebt geen argumenten jongen , dat is inderdaad pijnlijk.
Het moet iets psychiatrisch zijn.
Come out ye black and tan.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 19:10   #126
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

12 % om te beginnen .... we komen er weer boven op ze gaan ons niet klein krijgen

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 februari 2016 om 19:11.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2016, 19:12   #127
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

ZE zullen ons niet temmen
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2016, 17:12   #128
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160202_02105076

Een leraar van het vrome net randt 5 meisjes aan!
Naar waar sturen ze allemaal terug??
En die moet uiteraard voor een serieuze tijd de bak in en niet zonder voorwaarden ooit later weer vrijkomen!
Elk land heeft zijn eigen gangsters en viespeuken...en kan daar passend op reageren! Maar opgezadeld zitten met al de viespeuken van de wereldbol die ons komen verrijken, dat is nog wat anders!
Vreemde viespeuken moeten gestraft worden zoals in hun land voorzien: wat zegt de sharia enz ?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be