![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is gekant tegen het VB, maar zijn afkeer voor de islam verschilt niks met het VB-standpunt. Voer voor psychiaters.
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je je neus hebt gesnoten en je ogen hebt droog gewreven, bekijk dan onderstaand filmpje, dat haarfijn het verschil illustreert tussen het VB en zijn aanhang enerzijds, en mij en de rest van de goegemeente anderzijds. Het gaat bij het VB bijlange niet om de islam. https://m.youtube.com/watch?v=hgpRcQ7EsnA En open dan misschien een aparte draad waarin je de rest van het pathetisch gesnotter kunt in verzamelen. Off topic leuteren, dreigen, weeklagen, jammeren, zagen, allemaal tegen het forumreglement.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 februari 2016 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dat jou criterium moet voorstellen als zou het VB 'racistisch' zijn, dan denk ik eerder dat de snottebellen nog uit jou neus aan het lopen zijn. What a fckn joker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet iets psychiatrisch zijn. Come out ye black and tan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 februari 2016 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk land heeft zijn eigen gangsters en viespeuken...en kan daar passend op reageren! Maar opgezadeld zitten met al de viespeuken van de wereldbol die ons komen verrijken, dat is nog wat anders! Vreemde viespeuken moeten gestraft worden zoals in hun land voorzien: wat zegt de sharia enz ? |
|
![]() |
![]() |