![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"de vijand van uw vijand is uw vriend." heel leuk, maar dat heeft dus bepaalde gevolgen ! en het is bovendien steun aan terrorisme. Citaat:
Ze lieten het toe en zorgde ervoor dat saddam aan de grondstoffen kon komen. Citaat:
Citaat:
Vervolgens kwam de 1e golfoorlog , daarna de sancties en het oil for food program waarbij de 2 personen die dit project runde ontslag namen in protest vanwege het, ik citeer "genocidal caracter" van het project. Daarna de 2003 invasie van Irak, de oorlog die er op volgde Steeds weer zijn burgers het slachtoffer, en het land ligt werkelijk volledig aan puin in alle denkbare opzichten. Uit deze ruines staan enorm woedende mensen op die alles wat westers is haten , zij die voorgoed een einde willen maken aan alle extreme ellende en geweld door een nieuwe staat te stichten vrij van westerse invloed -ISIS! Ik herhaal mijn onderschrift nog eens : Everybody's worried about stopping terrorism. Well, there's a really easy way: stop participating in it.
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heeft U de uitzending va Vrankx gezien, over die Jihadis in London. Een bont allegaartje van migrantenkinderen uit verschillende nationaliteiten, zelfs autochtone Engelsen zaten er tussen .... u raad nooit wat ze gemeenschappelijk hebben. Heeft U de panorama uitzending gezien, over IS in afganistan. Dan heeft U te horen gekregen van een afgaanse strijder hoe in de hadith de verantwoording voor hun daden te vinden is. Je kan daar nog eeuwen theologische discuties over houden, feit is dat de inspiratie voor al die wreedheden in de Islam te vinden is, als voorgesneden koek. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans ligt de islam juist aan de basis van het feit dat zovelen bereid zijn hun leven te geven voor hun god! Telkens je ze hoort en ziet komt er om de paar woorden "Allah" bij! Zomaar? Ook hier kende men dat spelletje een paar decennia/eeuwen geleden waar men de mensen van alles wijsmaakte onder het motto "God wil het en heeft het gezegd enz"! Voor machtswellustelingen klinkt dat veel beter dan "ik wil dat..."! Als God het wil valt er niet meer te discussiëren nietwaar? Als ze nu nog maar een tekening zien van Mohammed, laat staan van Allah woorden er meteen duizenden compleet zot en doorgedraaid, klaar om op moordtocht te gaan! De islam heeft er niets mee te maken? Je kunt even goed beweren dat de Jodenvervolging niets met het nazisme had te maken... |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat maakt u ervan !
Citaat:
Kennelijk weet u beter wat hen motiveert dan zij zelf. Vaak genoeg hebben zij aangegeven wat hen motiveert. Denk aan Bin Laden, en wat hij steeds weer gezegd heeft. u heeft geen idee waarschijnlijk. Citaat:
welke u compleet negeert. Hiermee zeg ik overigens niet dat ik hun terreur daden goed keur. Probleem is dat de westerse terreurdaden niet opgemerkt worden of niet als terreur gezien worden. De inval van Irak was de grootste misdaad tot dusver deze eeuw, alleen al in de beginfase werden er 9000 burgers gedood als rechtsstreeks gevolg van the US led coalitions bombardementen, dat zijn al drie 9/11's In het internationaal is de aanvallende partij die de boel ook nog eens bezet verantwoordelijk voor , "all the evil that follows" En dat is heel veel geweest, en van een hemeltergende gruwelijkheid. wanneer daar een reactie opkomt dan zegt u "het is de Islam" Dat ze complete landen bezetten , vernietigen , duizenden mensen om zeep helpen vinden ze niet erg daar, het is allemaal islam. YEA RIGHT!
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens atmosphere is het allemaal de schuld can de Amerikanen. Het heeft niks met islam te maken.
Dat de Arabische Lente begonnen is in Tunesië na de zelfmoord van een jongeman doet er niet toe. Allemaal de schuld van de Amerikaanse inval in Irak. Dat er werkelijk overal voor meer islam werd gekozen na de revoluties (zelfs in Egypte, waar het leger uiteindelijk orde op zaken stelde): allemaal de schuld van Amerika, islam heeft er niks mee te maken. De Amerikaanse politiek is niet beter of slechter dan de Saoedische, de Iraanse of de Russische, maar de Amerikanen hebben het altijd gedaan. De hele islamitische wereld is vergiftigd door het door de Saoediërs geëxporteerde wahhabisme, maar islam heeft er niks mee te maken... Ik moet mijn mening over het forumlid atmosphere noodgedwongen voor mij houden omdat ik geen ban wil omwille van zo'n trivialiteiten. Dus laat ik het maar aan ieders verbeelding over...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Vlaamse autochtone bekeerling trouwt met een Marokkaanse. Hij vertrekt naar Syrië om er koppen te snellen terwijl zijn vrouw hier in Schaarbeek haar zoon de keel oversnijdt.
De reden dat de vader koppen is gaan snellen heeft niks met zijn bekering te maken. Islam staat daar volledig buiten. Er zijn immers tal van autochtone niet-moslims die hetzelfde doen. Het is allemaal de schuld van de verdomde Amerikanen, om in atmospheres terminologie te blijven (sorry voor de schrijffout): YEA RIGHT!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En koppensnellen is niet inhumaner dan bv bombaderen. De Amerikanen, Britten en een aantal Europeese landen hebben de omstandigheden gecreëerd die tot de huidige toestanden heeft geleid, dat is wat ik zeg. Verder is de gene die de trekker overhaalt schuldig , dus net zo goed ook niet-Amerikanen wanneer ze dat doen .
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat krijg je ervan alleen maar naar hun geschiedenis kijkt
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was TOEN. Nu dreigen moslims hier opnieuw de vlam in de pan te laten slaan en dat is het enige dat me hier en nu boeit.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft islam niks mee te maken en de vredelievende aanhangers van de religie van de vrede verdedigen zich enkel maar tegen ons geweld. Typisch, zuiver mohamedaans, zo'n reactie.
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat is wel specifiek voor de islam. Laatst gewijzigd door Odol : 20 februari 2016 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De islam gaat zich tegen ons keren, de terroristen van Isis en hun companen zijn al binnen. https://ejbron.wordpress.com/2015/02...ers-komen-uit/ Laatst gewijzigd door Chapiro : 20 februari 2016 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar oeps! Die achterlijkheid hebben ze ook weer aan de islam te danken... Neen, we geraken er niet uit. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is dat zo moeilijk te bereiken? |
|
![]() |