![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() nee, die zitten binnen EU en trekken me dunkt geen leefloon, da's veel te min, die laven zich aan landbouwsubsidies en lieten hun villa-kastelen opknappen door via subsidies voor monumentenzorg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat jaar moet de schoolverlater bewijzen dat hij zijn best doet om een job te vinden. Pas na één jaar krijgt die persoon maandelijks een inschakelingsuitkering van ongeveer 500 euro. De periode van de inschakelingsuitkering loopt nu na drie jaar af. Na die drie jaar kan je als schoolverlater in het systeem van de gewone werkloosheidsuitkeringen terechtkomen. Maar dat kan enkel wanneer je in twee jaar tijd 312 dagen (15 maanden van de 24) gewerkt hebt. Heel wat jongeren werken met tijdelijke contracten en geraken niet aan die 312 dagen. Die mensen zijn niet werkonwillig. Zij werken maar gezien de economische toestand krijgen zij geen vast werk. Het is natuurlijk gemakkelijk om vanuit uw comfortzone te kakken op werklozen. Ondanks een benoeming voor het leven als ambtenaar ben jij vrijwillig 15 jaar te vroeg met pensioen gegaan. Zeg mij op welke partij jij stemt zodat ik weet dat het om uitschot gaat waarop ik nooit zal stemmen. Gokje, de N-VA ; de partij van en voor ambtenaren! Ambtenaren hebben geen enkele voeling met het bedrijfsleven. Daarom zullen zij nooit de economische tanker kunnen keren. Hoe kan iemand die benoemd werd voor het leven een oordeel vellen over mensen die elke dag moeten vechten voor hun boterham? Mensen die elke dag ontslagen kunnen worden! Mensen die telkens moeten terug vechten om hun plaatsje te veroveren. Uw uitschotpartij heeft oude werknemers die hun job verloren opgejaagd. Elkeen die de ambtenaren niet meer kan voederen - hetzij hij is werkloos geworden hetzij hij ging met pensioen (het laagste pensioen vd Westerse wereld, de helft vd ambtenaar) hetzij hij werd ziek of invalide - zal door uw ambtenarenpartij uitgekotst worden. Jullie zijn uitschot!! Laatst gewijzigd door demonen : 23 februari 2016 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |