![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Tja, het is blijkbaar een eigenschap van rechts zijn om eerst te zeggen dat de Pegidezen 1-op-1 uw mening vertegenwoordigen,
en 5 minuten later dat ge op geen enkele manier mee in verband wilt worden gebracht met die tisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of is dat een eigenschap van RECHTS zijn ? Want in de draad "illegalen opsluiten en binnen drie dagen deporteren naar het thuisland" schrijf jij in reactie 76 aan MIJN adres: "Het toont wel aan dat uw onzin, dat alleen in die partijen "racisten" zitten niet klopt" iets wat ik nooit geschreven heb ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er lopen inderdaad nogal war rare tisten rond, of moet ik zeggen trollen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
...volgens mij omdat hij zich gepakt voelt op dat stukje over dat monopolygeld |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inhoud is belangrijker dan meer of minder postings !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor hoeveel man geldt dit als werkuren onder de brede noemer?
Zijnde profilering, postjeshopping, overuren, carrièrepush, ... Aanwezigheid bij pegida daarentegen wordt algemeen aanvaard als je C4 opeisen en bijhorend loonverlies. Ik denk niet dat iemand zijn huis en gezin wil opgeven om bij zo'n manifestatie aanwezig te zijn, dan zie je het liever opgenomen worden door het aantal werklozen dat er voor die avond in slaagt uit zijn zetel te komen (mocht het om die-hards gaan) denk je ook niet? Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 27 februari 2016 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De wereld op zijn kop! Néén, die kindjes weten niet waarover het gaat. Laat de mensen eens een compilatie van het journaal zien van de voorbije jaren en vraag hun of ze zoiets in hun land willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
vs België 30 000 km² Gemiddeld tien landen doorkruisen en één woelige zee waarop 1000den doden vielen vs voor geen enkele Belg je meer dan 100 km verplaatsen voor je de grens over bent Geen of amper verschil in kleding, tafelmanieren, algemene manieren, stijl en gedrag of religie en dominantie, laat staan klimaat, infrastructuur, eetgewoontes, sociale rechten en gebruiken, taal (!) vs totaal andere cultuur, totaal onvergelijkbare en onbekende taal, totaal andere klederdracht, andere gewoontes om met mekaar om te gaan, andere ideeën wat betreft ethiek (vrouwen/mannen, abortus, homo's, dierenrechten, vrijheid van de mens, secularisme, ...), totaal andere inkomensmaatstaven, kleding, sociale rechten, sociale statuten en indeling, gehuisdheid, ... Ja hoor, ik zie geen verschil. En neen hoor, niets doet in me opkomen dat de zogezegde Syriërs van de situatie zouden profiteren of gewoon een leger zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is dan ook de definitie van een vluchteling. Tevens de definitie van opvanghuizen voor gevluchte vrouwen of kinderen die we al sinds hun ontstaan hanteren: tijdelijke opvangplaatsen voor mensen in nood. Niemand blijft wonen in een opvangtehuis. Anders heet het migratie of gewoonweg verhuizen. Jezelf permanent elders vestigen heet emigreren. In een ander continent gaan vestigen en daar allerhande eisen stellen en je hand uitsteken omdat je zogenaamd vluchteling bent, heet gewoon onvoorstelbaar egoïstisch en hooghartig zijn, alsook schaamteloos tov de problematieken in het land dat zo vriendelijk is je te ontvangen met de hele bureaucratische en dure reutemeteut alsook alle faciliteiten die daar in onze voorziene landen bij horen. Als het systeem van het westen met zijn sociale voorzieningen zoveel succes kent vraag ik me af waarom men het daar zelf niet installeert? Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 27 februari 2016 om 21:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Toch niet echt aan te raden. Het aantal slachtoffers, ook dodelijke, door dit soort gutmenschligheit ligt al veel te hoog.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb wel gezien hoe de politie een aantal gemaskerde mensen die zich bij onze betoging wilden aansluiten oppakten en verwijderden. Voor de aanvang van de betoging (en dat is de vaste regel) verzameld de verantwoordelijke voor de ordedienst trouwens iedereen rond zich en geeft, gebruik makende van een megafoon zo dat iedereen dit goed kan horen, de te volgen regels op. Daaronder valt dat men NIET gemaskerd mag zijn zo dat het gezicht bedekt wordt. Leuker was zelfs nog de foto in de pers die moest aantonen dat de sfeer 'zo gespannen' was... Ook daar sta ik op en je ziet bijna alleen lachende gezichten... ![]() [ATTACH]each[/ATTACH]
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
Leve gastvrij Gent. Hoe meer ze er daar binnenhalen, hoe minder er in een andere (lees 'mijn') stad moeten opgenomen worden. Laat de naïve onnozelekloten maar in de geldbuidel tasten. Ze zullen smoelen trekken als ze hun gemeentebelastingen uit de pan zien swingen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 februari 2016 om 22:03. |
![]() |
![]() |