Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2016, 10:04   #121
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
... onder welke nick zou u dan terugkeren?

Ik denk dat ik zou beginnen als : President Donald Trump
Eureka: ik kom terug als John Galt. Dan gelooft geen kat dat ik het ben.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 10:36   #122
Anna List
Banneling

Standaard

ter info, daar bestaat gewoon software voor hoor. die herkent gewoon je schrijfstijl.

wordt in de universitaire wereld globaal heel succesvol gebruikt tegen plagiaat.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 10:38   #123
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ter info, daar bestaat gewoon software voor hoor. die herkent gewoon je schrijfstijl.

wordt in de universitaire wereld globaal heel succesvol gebruikt tegen plagiaat.
Geloof je nu echt dat het werkt.

Ik hou er beroepsmatig bijvoorbeeld een hele andere schrijfstijl op na. Het zou dus allesbehalve moeilijk zijn.
Oud 10 maart 2016, 10:42   #124
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Geloof je nu echt dat het werkt.

Ik hou er beroepsmatig bijvoorbeeld een hele andere schrijfstijl op na. Het zou dus allesbehalve moeilijk zijn.
dat kan je proberen ja, maar dat werkt niet, de software pikt je er nog altijd uit. een heel algoritme van woordgebruik, grammaticale eigenheidjes etc etc veel meer ijkpunten dan waar je je bewust van bent.

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 maart 2016 om 10:43.
Oud 10 maart 2016, 10:50   #125
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan cha je gewoon tog ff in de leer op makrtplaats.nl?
Oud 10 maart 2016, 11:01   #126
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dan cha je gewoon tog ff in de leer op makrtplaats.nl?

Geloof er ook geen hol van.
Oud 10 maart 2016, 11:21   #127
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geloof er ook geen hol van.
Bof, ik zou die technologie toch maar niet onderschatten.
Oud 10 maart 2016, 11:35   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg patser, heb je nu al gevonden of ik een dubbelnick heb of niet en zo ja, geef dan effe de naam. Kunnen we nog wat lachen.

Overigens, als jij toch zo nauw verbonden bent met de mods en de forumeigenaars dan is het maar een bedroevende zaak geworden en bevestigt dit alleen wat ik al geschreven heb.
De vraag was of jij en je "kameraad" erin slaagden om een dubbelnick aan te maken of juist niet. Je had daar toch ervaring mee? Toch hebt je geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Om één of andere reden ben je wel wreed gepikeerd.
Oud 10 maart 2016, 11:41   #129
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat kan je proberen ja, maar dat werkt niet, de software pikt je er nog altijd uit. een heel algoritme van woordgebruik, grammaticale eigenheidjes etc etc veel meer ijkpunten dan waar je je bewust van bent.
Dat klopt. En er is zelfs geen software nodig om de overeenkomsten te zien.
Oud 10 maart 2016, 12:03   #130
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt. En er is zelfs geen software nodig om de overeenkomsten te zien.
da's dan weer fout. mensen kan je wel afdoende misleiden mocht je willen (en voldoende taalgevoeligheid bezitten)
Oud 10 maart 2016, 12:04   #131
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De vraag was of jij en je "kameraad" erin slaagden om een dubbelnick aan te maken of juist niet. Je had daar toch ervaring mee? Toch hebt je geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Om één of andere reden ben je wel wreed gepikeerd.
Tuurlijk is hij erin geslaagd. Hij is gebannen omdat zijn politieke mening jou en je kornuiten niet aanstond.

En nu nog het antwoord op mijn vraag...

Laatst gewijzigd door non-conformist : 10 maart 2016 om 12:06.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 12:10   #132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kan men het niet instellen dat nieuwe gedruikers een paar dagen moeten wachten voor ze kunnen posten?
Dat zou ons al een hoop onzin besparen.
Vraag het eens aan Maarten.
Zijn e-mailadres is voor iedereen bereikbaar.
En laat ons zijn antwoord weten.....
Oud 10 maart 2016, 12:26   #133
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk is hij erin geslaagd. Hij is gebannen omdat zijn politieke mening jou en je kornuiten niet aanstond.

Dat jij en je kameraad erin geslaagd zijn om een dubbelnick aan te maken is het antwoord op je vraag.

Ik weet niet onder welke nick(s) jij en je kameraad een nieuwe account probeerden aan te maken. In tegenstelling tot jou ken ik jullie dubbelnick(s) dus niet. Het is ook weinig waarschijnlijk dat "ik en mijn kornuiten" schuldig zijn aan de ban van jouw kameraad. Niemand wordt hier geband omdat zijn politieke mening niet strookt met die van zijn tegenstanders.
Dubbelnicks worden wél geband. Ook al zijn het jouw vrienden en strookt hun politieke mening perfect met de jouwe.

Hopelijk besef je dat je hier hebt prijsgegeven wat je beter had gezwegen.
Oud 10 maart 2016, 13:07   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
da's dan weer fout. mensen kan je wel afdoende misleiden mocht je willen (en voldoende taalgevoeligheid bezitten)
Niet iedereen die dat wil kan iedereen misleiden.
Oud 10 maart 2016, 13:16   #135
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vraag het eens aan Maarten.
Zijn e-mailadres is voor iedereen bereikbaar.
En laat ons zijn antwoord weten.....
Is ook gebeurd, maar ze hebben nooit geantwoord. De reden laat zich raden.

Overigens vind ik het toch wel een bijzonder eigenaardige situatie dat jij hier zit te kakelen alsof dit forum je eigendom is en je achter hoek en kant wellicht iedereen zijn emailadres en god weet wat nog allemaal kan zien.

En verder is er nergens ook maar enige regel die mijn kamaraad zou verbieden om een nick aan te maken. Ik verwacht van jou nog steeds een bewijs dat het zou gaan om een dubbelnick. Lullen kan je goed zoveel is duidelijk.

Laatst gewijzigd door non-conformist : 10 maart 2016 om 13:20.
Oud 10 maart 2016, 14:09   #136
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is ook gebeurd, maar ze hebben nooit geantwoord. De reden laat zich raden.

Overigens vind ik het toch wel een bijzonder eigenaardige situatie dat jij hier zit te kakelen alsof dit forum je eigendom is en je achter hoek en kant wellicht iedereen zijn emailadres en god weet wat nog allemaal kan zien.

En verder is er nergens ook maar enige regel die mijn kamaraad zou verbieden om een nick aan te maken. Ik verwacht van jou nog steeds een bewijs dat het zou gaan om een dubbelnick. Lullen kan je goed zoveel is duidelijk.
Over lullen gesproken....
De manier waarop ik Bobke de raad geef om zijn vraag aan Maarten te stellen verraadt dat ik wéét dat hij geen antwoord zal krijgen. Hij zal namelijk niet de eerste zijn die geen antwoord krijgt.

Wat bedoel je met: "de reden laat zich raden"?

Jouw fantasie slaat op hol in je tweede paragraaf, en nog geen beetje.
Je zou je beter baseren op de datum dat ik mij hier registreerde. Dat was kort nadat dit forum ontstond, en op verzoek van......Maarten. Hij was destijds betrokken bij een ander forum dat intussen niet meer bestaat, maar waarop ik, en een aantal anderen die eveneens naar dit forum verhuisden, actief waren. Ik raad je dus dringend aan om je te excuseren voor je wilde veronderstellingen.

Zich hier registreren hoeft niet getest te worden. Het lukt namelijk onder welbepaalde voorwaarden. Iedereen mag zich hier registreren, maar niet met een dubbelnick.
Uit je eigen reacties kan afgeleid worden dat de "test" die jij en je "kamaraad" via zijn pc deden bedoeld was om als dubbelnick terug te komen. Volgens je eigen zeggen lukte dat ook. Jullie ontdekten in die testperiode eveneens dingen "die ik beter niet weet". Bedoel je daar toevallig de servers mee net over de grens? Servers die herkenning via het IP-nummer bemoeilijken of zelfs onmogelijk maken?

Jouw "kamaraad" is, jammer voor hem én voor jou, niet de enige die buitenvloog. Alle dubbelnickers én hun posts worden verwijderd zogauw er een mod beschikbaar is. Als het duidelijk is dat er geen mod present is, en het forum wordt ondergespamd, of valt uit, dan biedt Maarten uitkomst. Iedereen kan hem bereiken en hem op de hoogte brengen dat er iets loos is. Hij grijpt in de regel meteen in. D�*t doe ik als ik merk dat inloggen op het forum weer eens niet mogelijk is. Maarten weet dat te appreciëren. Al de rest spruit voort uit jouw fantasie.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 maart 2016 om 14:12.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2016, 14:37   #137
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

welke mening was dat dan ?

en die is nu niet meer aanwezig op dit forum ?
Oud 10 maart 2016, 14:37   #138
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet iedereen die dat wil kan iedereen misleiden.
klopt ook.
Oud 10 maart 2016, 14:42   #139
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Over lullen gesproken....
De manier waarop ik Bobke de raad geef om zijn vraag aan Maarten te stellen verraadt dat ik wéét dat hij geen antwoord zal krijgen. Hij zal namelijk niet de eerste zijn die geen antwoord krijgt.

Wat bedoel je met: "de reden laat zich raden"?

Jouw fantasie slaat op hol in je tweede paragraaf, en nog geen beetje.
Je zou je beter baseren op de datum dat ik mij hier registreerde. Dat was kort nadat dit forum ontstond, en op verzoek van......Maarten. Hij was destijds betrokken bij een ander forum dat intussen niet meer bestaat, maar waarop ik, en een aantal anderen die eveneens naar dit forum verhuisden, actief waren. Ik raad je dus dringend aan om je te excuseren voor je wilde veronderstellingen.

Zich hier registreren hoeft niet getest te worden. Het lukt namelijk onder welbepaalde voorwaarden. Iedereen mag zich hier registreren, maar niet met een dubbelnick.
Uit je eigen reacties kan afgeleid worden dat de "test" die jij en je "kamaraad" via zijn pc deden bedoeld was om als dubbelnick terug te komen. Volgens je eigen zeggen lukte dat ook. Jullie ontdekten in die testperiode eveneens dingen "die ik beter niet weet". Bedoel je daar toevallig de servers mee net over de grens? Servers die herkenning via het IP-nummer bemoeilijken of zelfs onmogelijk maken?

Jouw "kamaraad" is, jammer voor hem én voor jou, niet de enige die buitenvloog. Alle dubbelnickers én hun posts worden verwijderd zogauw er een mod beschikbaar is. Als het duidelijk is dat er geen mod present is, en het forum wordt ondergespamd, of valt uit, dan biedt Maarten uitkomst. Iedereen kan hem bereiken en hem op de hoogte brengen dat er iets loos is. Hij grijpt in de regel meteen in. D�*t doe ik als ik merk dat inloggen op het forum weer eens niet mogelijk is. Maarten weet dat te appreciëren. Al de rest spruit voort uit jouw fantasie.
Ik verontschuldig mij voor niets. Ik zou nog niet weten waarom mijnheer de tiran.

De zaak is duidelijk, jullie zitten dit forum voor jullie eigen doeleinden te (mis)bruiken.
Je zit hier te discussiëren over je eigen politieke ideëen en ideologie en als iemand het niet eens is met je mening dan moet hij het maar ontgelden.

En dat alleen omdat je hier al jaren zit. Man toch

Het is overduidelijk wie er op zijn pik getrapt is en nodig zijn macht moet misbruiken.

Laatst gewijzigd door non-conformist : 10 maart 2016 om 14:45.
Oud 10 maart 2016, 14:46   #140
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
nee,

toevallig was hij links georiënteerd.

In tegenstelling tot wat onze tiran Knuppel hier poneert is dat bij mij helemaal niet zo.
maar er zijn toch nog veel linksen wel aanwezig op dit forum ... haalt dat uw stelling dat uw kameraad geband werd vanwege zijn politieke overtuiging niet enigszins onderuit ??
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be