![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Niemand durft de politie bellen... bang van die bosmensen.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je de mensen op de foto, daar kan je jezelf mee vergelijken, 'maak u geen zorgen Honecker, de USSR, Belgie en de DDR zullen eeuwig blijven bestaan'.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gepensioneerde leraar nederlands had je misschien beter in de verleden tijd geschreven ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of de taalwet die de taal regelt tussen burger en overheid ook geldt voor de overheid die niet bevoegd is voor het gebied waar de administratie van die overheid gelegen is. Want als dat zo is, dan betekent da tok da de Vlaamse overheid in Brussel verplicht is de Franse taal te gebruiken als een burger daarom vraagt. Dat wil dan ook zeggen dat de Vlaamse overheid de verfransing bevordert door Brussel te kiezen als (administratieve) hoofdstad..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De lijst "Vernieuwing" is gewoon een vlaams blok lijst die om tactische redenen een andere naam nam. Wat je heel goed weet... Het is Bart Laeremans zijn lijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een bevolking van zo'n 36000 inwoners is dat toch wel een aanzienlijke meerderheid!
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De officiële benaming blijft uiteraard behouden voor alle officiële mededelingen en stukken. Net als iedereen 'Vlaanderen' zegt ipv 'Vlaamse Gemeenschap' (het begrip 'Vlaams Gewest' is volledig uitgehold).
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal Vlaanderen onmiddellijk kunnen aanduiden, hé? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moest je dit nog niet weten ![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...s-Belang.dhtml "Mijn verhaal is ten einde op partijpolitiek vlak", reageert Laeremans. " Ik heb gedaan wat ik kon. Ik ga me wel blijven inzetten voor de Vlaamse beweging. Ik ga dat doen zonder dat ik gebonden ben en ik ga ook niet naar een andere partij." Laeremans had het jongste jaar geregeld felle kritiek op Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter. Nu stapt hij dus uit de partij. Laeremans blijft wel nog politiek actief in Grimbergen, daar zit hij voor de lokale partij 'Vernieuwing' in de gemeenteraad." De Grimbergse N-VA afdeling is ook geen lid van het Vlaams Blok en die gaan de zaak ook aankaarten in de Grimbergse gemeenteraad. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 maart 2016 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The burden of proof is yours. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de wetten moeten in een rechtstaat gerespecteerd worden . Wat de Brusselaars op Parking C ,proberen niet te doen. http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...ssel-a2652672/ "De betogers wijzen de Vlaamse regering er nog op dat er destijds bij wet beslist werd dat er maximaal 50.000 vierkante meter recreatieoppervlakte mogelijk is op Parking C, en dat het stadion een oppervlakte van 360.000 vierkante meter zal tellen" ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 maart 2016 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke wet wordt dan niet gerespecteerd?
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De betogers wijzen de Vlaamse regering er nog op dat er destijds bij wet beslist werd dat er maximaal 50.000 vierkante meter
![]() recreatieoppervlakte mogelijk is op Parking C, en dat het stadion een oppervlakte van 360.000 vierkante meter ![]() zal tellen" http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...ssel-a2652672/ Tweetalige Brusselse stadsdiensten in een ééntalige gemeente vestigen. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 maart 2016 om 19:22. |
![]() |
![]() |