![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet allemaal, blijkbaar komen veel terroristen uit Syrië, of toch vandaar afgereist.
Geef toe, eerst het kalifaat van zotten bombarderen om vervolgens gelijk wie van het kalifaat in Europa binnen te laten is toch niet slim?
#124 |
Banneling
|
![]() Dit is de regering van de prutsers en Jan Jambon is de grootste prutser van allemaal. Geef hem zijn C4tje en een stamp onder zijn reet. De incompetentie van onze veiligheidsdiensten is echt schrijnend. Als je dan toch oorlog wilt voeren met die fascisten van Daesh, garandeer dan eerst de veiligheid van je eigen burgers. Wat een bende idioten.
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door killimandjaro : 23 maart 2016 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel ambiance geloof ik tegenwoordig in de metro. (van horen vertellen hoor
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is allemaal veel complexer dan dat. Laten we dus geen tijd steken in simplistisch gezwam. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar is het zo slecht leven dat moslimterroristen er niet eens aanslagen willen plegen. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Een Hitlergroet is toch ook strafbaar Another Jack?
|
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]()
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door vb. te stemmen op een partij met echte idioten. Ik vermoed evenwel dat je moeite voor niks zal zijn. Alhoewel ik dat niet kan garanderen. Dus: ga er voor !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is strafbaar op basis van de antiracisme wet. In dat opzicht zou het roepen van Allahoe Akhbar evenzeer strafbaar gesteld moeten worden op basis van de antiracisme wet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zoiets met stelligheid beweert, wordt op dit forum systematisch uitgedaagd om met bewijzen via ernstige links af te komen.
Want naar mijn vermoeden is een hitlergroet niet strafbaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de Polen van 2 huizen verder eens gesproken en inderdaad ze gaan hun huis verkopen en zijn ondertussen in een hotel in Warschau gaan wonen.
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die spuwden en stenen smeten, die voelen zich onschendbaar. We hadden toen al in staat van 4 moeten gaan en gelijk een bull op het radicalisme moeten gaan. Naar mijn weten is nazisme verboden, is dat altijd gemarginaliseerd geweest in de pers en mag je daar geen symbolen van dragen. Waarom zouden wij sympathiseren dan niet strafbaar kunnen maken? |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem het een laakbaar feit. Maar stenen gooien is dat wel. Ook het proberen verhinderen dat de veiligheidsdiensten hun werk doen is een strafbaar feit.
Maar het ging over crapuul.....wie zijn sympathie betuigt voor een terrorist pleegt dan misschien geen strafbaar feit maar is in mijn inziens toch niet direct een brave mens. Weet je ...ik denk dat gezien de politiemacht aldaar het ze onmogelijk was deze hun werk te verhinderen......hadden ze de kans gehad ze hadden zeker al het mogelijke gedaan om die terrorist te beschermen......ik denk daar toch het mijne over. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 maart 2016 om 11:22. |
![]() |