Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2016, 23:57   #121
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en dan nog heeft Jambon een klacht aan zijn broek (ik vraag mij eigenlijk af wat men hem kan aanwrijven) :

http://www.demorgen.be/politiek/burg...haat-b1dfd220/

Daar zullen wel een paar sossen achterzitten.
De Leeuw en Crombez zijn daar goed in.

Laatst gewijzigd door daiwa : 26 april 2016 om 23:58.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 04:13   #122
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Die van nva blazen wel erg warm en koud over moslims of allochtonen.

Reden te meer om niet te stemmen op zo'n wisselvallige partij. Voor geen cent te vertrouwen dus.
Je zit toch nog even opgescheept met een N-VA bestuur daar in Antwerpen

Misschien toch maar Pakiland overwegen, daar zijn ze inderdaad rechtlijniger
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 04:18   #123
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht

Misschien toch maar
Citaat:
Pakiland overwegen
, daar zijn ze inderdaad rechtlijniger
NIet content da ze ophoepelen .. klein verlies...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 22:47   #124
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht

Misschien toch maar Pakiland overwegen, daar zijn ze inderdaad rechtlijniger
Manee, hun kiespubliek is binnenkort dood. Ik wacht het nog wel even af, geduldig als ik ben en... lui vanuit de zetel, want Homans doet mijn huishouden samen met Jambon die sterk is in opkuisen.

Ik bedoelde trouwens uiteraard neurotische partij.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 april 2016 om 22:48.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 23:00   #125
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Manee, hun kiespubliek is binnenkort dood. Ik wacht het nog wel even af, geduldig als ik ben en... lui vanuit de zetel, want Homans doet mijn huishouden samen met Jambon die sterk is in opkuisen.

Ik bedoelde trouwens uiteraard neurotische partij.
Vloog Mohammed niet met zijn paard naar de hemel? Wat een larie weeral; een echte neuroot die Mohammed. De wet van Newton; ooit van gehoord? Zwaartekracht noemt men dat.

Ik weet dat bij moslims de wetenschappelijk kennis niet verder reikt dan 1+1=2. Niettegenstaande dat de Perzen vele wetenschappelijke kennis hebben opgedaan + er was een gouden tijd in de moslimperiode maar die zal wel snel afgelopen zijn geweest toen 1 of andere moslimgek alle kennis, wetenschap en bibliotheken in de fik heeft gestoken....
Oud 27 april 2016, 23:28   #126
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vloog Mohammed niet met zijn paard naar de hemel? Wat een larie weeral; een echte neuroot die Mohammed. De wet van Newton; ooit van gehoord? Zwaartekracht noemt men dat.

Ik weet dat bij moslims de wetenschappelijk kennis niet verder reikt dan 1+1=2. Niettegenstaande dat de Perzen vele wetenschappelijke kennis hebben opgedaan + er was een gouden tijd in de moslimperiode maar die zal wel snel afgelopen zijn geweest toen 1 of andere moslimgek alle kennis, wetenschap en bibliotheken in de fik heeft gestoken....
God heeft natuurlijk macht over Zijn 'natuurwetten'... nog nooit gehoord van een mirakel ofzo? De geboorte van Jezus door de maagd Maria, en dinges, Mozes die de Rode Zee splitse, enz. Dat zijn nogeens interessante verhalen.

Moslims hebben de ondergang van hun rijk aan zichzelf te danken. Wie zich immers afkeert van de Koran, enz

Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 april 2016 om 23:33.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 23:50   #127
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
God heeft natuurlijk macht over Zijn 'natuurwetten'... nog nooit gehoord van een mirakel ofzo? De geboorte van Jezus door de maagd Maria, en dinges, Mozes die de Rode Zee splitse, enz. Dat zijn nogeens interessante verhalen.

Moslims hebben de ondergang van hun rijk aan zichzelf te danken. Wie zich immers afkeert van de Koran, enz
Ik geloof wel dat moslims goede gasten zijn; ze hebben tenslotte Arisch bloed. En Ariërs; dat zijn goede verstandige krijgers. Alleen heeft de Mo daar een stokje voor gestoken. Eurazië lijkt mij een goed continent te zijn als basis om zo de rest van de wereld te veroveren alleen moeten jullie jullie achterlijke primitieve godsdiensten achter jullie laten. Als jullie nu meewerken aan een wetenschappelijke revolutie om zo Afrika en Amerika te onderwerpen en te vernederen aan de wereldheerschappij van Eurazië dan zijn jullie welkom in het team.

In Risk lijkt mij Eurazië bezetten ook altijd de beste tactiek.
Oud 28 april 2016, 08:06   #128
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:

"Vloog Mohammed niet met zijn paard naar de hemel? Wat een larie weeral"

Mohammed had nog een paard als hulpmiddel, maar christus deed dit op "eigen kracht"
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 08:32   #129
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Vloog Mohammed niet met zijn paard naar de hemel? Wat een larie weeral"

Mohammed had nog een paard als hulpmiddel, maar christus deed dit op "eigen kracht"
Een paard kan niet vliegen , amai wie geloofd nu in zoiets dat een paard kan vliegen
Oud 28 april 2016, 08:40   #130
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Een paard kan niet vliegen , amai wie geloofd nu in zoiets dat een paard kan vliegen
Kan een mens dan wel vliegen zonder hulpmiddelen volgens jou ? Tenminste als je met je klikken en klakken ergens buitenvliegt niet in rekening neemt.
Oud 28 april 2016, 08:51   #131
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Kan een mens dan wel vliegen zonder hulpmiddelen volgens jou ? Tenminste als je met je klikken en klakken ergens buitenvliegt niet in rekening neemt.
Maar het ging over moha en zijn vliegende paard . stop. ik ga weer niet ingaan op rijenlange shit vragen hoor...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 april 2016 om 08:51.
Oud 28 april 2016, 08:54   #132
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar het ging over moha en zijn vliegende paard . stop. ik ga weer niet ingaan op rijenlange shit vragen hoor...
Nochtans een simpele vraag
Oud 28 april 2016, 09:14   #133
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijne God heeft vorige week den Allah en de Mo nog eens flink op hun bakkes geslagen. Ze wilden niet luisteren.
Als straf hebben ze elk 5 homo's moeten pijpen terwijl ze langs achter gepakt werden door gorilla Gust.
En janken dat ze deden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 10:32   #134
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:

Two wrongs don't make a right.

In de 21ste eeuw als volwassene in sprookjes geloven...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 10:49   #135
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik geloof wel dat moslims goede gasten zijn; ze hebben tenslotte Arisch bloed. En Ariërs; dat zijn goede verstandige krijgers. Alleen heeft de Mo daar een stokje voor gestoken. Eurazië lijkt mij een goed continent te zijn als basis om zo de rest van de wereld te veroveren alleen moeten jullie jullie achterlijke primitieve godsdiensten achter jullie laten. Als jullie nu meewerken aan een wetenschappelijke revolutie om zo Afrika en Amerika te onderwerpen en te vernederen aan de wereldheerschappij van Eurazië dan zijn jullie welkom in het team.

In Risk lijkt mij Eurazië bezetten ook altijd de beste tactiek.
excuseer... "moslims hebben Arisch bloed"...
Islam is geen volk he.
Arabieren en joden zijn Semieten, en Iraniërs Indo-europeanen
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be