![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm... Je moet nu niet racistisch gedragen tegen zonnepaneelbezitters, als je niet te lui zou zijn om er zelf te leggen dan zou je zien dat je geen stroom meer betaalt en die waanzinnige lasten op de stroom kwijtbent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik er leg leg ik ze in het zwart. Zo kunnen ze me niet extra gaan belasten erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwijt het wel die onnozele politici die beslissingen nemen zonder na te denken. En zoals gezegd het gaat weer gebeuren met de elektrische wagens. We betalen ons nu al blauw aan electriciteit en dat gaat nog erger worden. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2016 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Geloof jij ook in de fabeltjes ?
Met alle cijfertjes die madame Turteltaks al geponeerd heeft om haar belasting te rechtvaardigen, behoeft het geen wonder dat ze nu het schip verlaat (voordat het gezonken is). Dat is namelijk wat rasechte politici doen : het zinkend schip verlaten vooraleer het gezonken is, terwijl ze zich eerder als 'kapitein' hadden benoemd.
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Wir Schaffen Das'! ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2016 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil maar zeggen dat het een prachtige investering is... Maar bon dit messageboar dslaagt erin om altijd naast de kwestie te zitten maar bon we worden dat gewoon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat wel mogelijk dat je windmolens in de straalstroom hangt en dan draadloos overstuurt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja manneke mijn spatie duw ik inderdaad soms te vroe g in, nu we verwijzen met plezier naar de studie dat mensen die taalfouten verbeteren ettertjes zijn moet je de link hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet over wie het snelst een bericht in mekaar flanst... Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 april 2016 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat moest ik dat als onderzoeksproject indienen het goedgekeurd zou worden ![]() Edit: zeker als het Tesla batterijen zijn. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2016 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De consument. Of kunt u mij zeggen waar de overheid gratis elektriciteit aanbiedt voor dergelijke wagens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel iets voor: defenestratie, de schandpaal, rotte tomaten, het is allemaal goed voor mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als?iedereen zijn auto?oplaadt?met een solar carport.?denk je dat de overheid nog?lasten op energie hheft??? Antwoord nee
|
![]() |
![]() |