![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar mens, de boeren alleen al vervuilen de ondergrond dat het geen naam heeft. OOK met onkruidverdelgers.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 mei 2016 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er zijn mensen die denken dat een boer gezonde en goed groeiende voeding kan kweken op bodem doordrongen van herbiciden en roundup... Great
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet toch zijn, vermits er geen doden vallen terwijl het volgens u toch al lange tijd zo erg is.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boer doet dit dus met kennis van zaken, met respect voor timing, met respect voor de natuur,,met gevoel voor timing, met Staelens wanneer hij moet bemesten, wanneer hij moet oogsten etc Je moet ook weten dat als je teveel sproeit dat uw winst weg is, dus denk nu niet dat die boer drie of vier keer Sil sproeien, die wil in feite nooit sproeien want zijn winst is weg. Denk nu niet dat hij zomaar wil bemesten, die wil liefst zo weinig.mogelijk bemesten, want mest kost geld. En denk niet dat hij wil zijn grond doorbrengen met roundup. Als hij dat doet groeit er gewoon maanden niets,meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Ach mens ... wat een onzin verkoopt U zelf ... we verslinden gewoon de planeet aarde .... op een onmenselijke manier doen we aan uitputting van grondstoffen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welk niveau moeten we dan blijven stilstaan volgens u?
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We? Als u daar de doorsnee westerling mee bedoelt, hebt u gelijk. Alleen heb ik dat al eerder aangegeven: de verspilling zit aan westerse kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() In het oosten zijn ze anders ook goed bezig
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politieke zakken niet vergeten he schoofzak. Die vervuilen nog het meest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks...totaal niks anders meer. Geen gras. Geen onkruid. Geen mier zelfs. Geen spin. Bij een biologische boer groeit en kruipt er van alles tussen. Planten van een bio boer worden ook maar half zo hoog. Dus er is daar iets serieus louche allemaal. Zeg dat ik het u gezegd heb.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Een proper milieu? Verspilling van grondstoffen?
Heb me vandaag weer eens lastig gemaakt. Ik had vroeger een koffiezet-apparaat gedurende 17 jaar. (merk Saeco) Toen het plotsklaps niet meer kon hersteld worden wilde mijn vrouw een ander apparaat. Onze keus viel natuurlijk op hetzelfde merk. Eén probleem; het merk Seaco was overgenomen door Philips. Maar goed; het werd dus een nieuwe Saeco. Garantieperiode: 2 jaar. Vandaag was het zover. Na 2 jaar en twee maand werkt het apparaat van geen kanten meer. Dus het apparaat zit nu weeral bij de verkoper voor herstelling????? Het vroeger apparaat kon gereinigd worden met water en azijn. Bij het huidige mag dat niet op straffe van garantie-verval. Dus om de drie weken wordt er gereinigd met flacons die Philips verkoopt. Het enige wat goed werkt aan dit apparaat is het rode knipperlicht dat aankondigt dat er moet gespoeld worden met een flaconnnetje verpakt in een plastiek flesje. En de Hollanders wrijven zich in de handen. Weeral een stomme Belg die ze gerold hebben. Ik vraag mij af waarom er niet meer Hollanders in onze politiek zitten! Ze hebben alle nodige capaciteiten. ![]() En seffens hebben we hier Tielebuis die komt verklaren dat ik even zot ben als hijzelf. Moet kunnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Idem trouwens voor insecten, geen gif in mijn huis (en tuin).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |