Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2016, 10:58   #121
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Ach, dit forum speelt geen rol van betekenis. Nu, opgeven doe ik ook niet echt.
Ik dacht anders dat dit forum, best wel, een deftige rol van betekenis speelde.

Dat lijkt mij ook het beste plan, het zeker niet opgeven!!

Ik denk dat bepaalde bronnen/Politici daar juist op zitten te wachten dat de mensen (lees: die brave belastingbetalers) het allemaal maar laten gaan en het met lede ogen gaan aanschouwen er zich niets meer van aantrekken er totaal geen attentie meer willen aan geven want dan hebben ze carte blanche dacht ik en dan is het allemaal voor niets geweest en zal het richting 'Der Untergang' gaan ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2016 om 11:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2016, 22:48   #122
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Ik denk dat bepaalde bronnen/Politici daar juist op zitten te wachten dat de mensen (lees: die brave belastingbetalers) het allemaal maar laten gaan en het met lede ogen gaan aanschouwen er zich niets meer van aantrekken er totaal geen attentie meer willen aan geven want dan hebben ze carte blanche dacht ik en dan is het allemaal voor niets geweest en zal het richting 'Der Untergang' gaan ...
Van mij mag het die richting uitgaan hoor.
Na decennia lang op de barricaden te hebben gestaan heb ik alleen maar Vlamingen gekend die nederig het hoofd bogen met in het achterhoofd de gedachte : "Oei, bukken. Ze hebben het goddank niet tegen mij!"
Mijn inzet heeft mij alleen maar miljoenen gekost. Stedenbouw heeft tegen de bepalingen van de gewestplanning in mijn gronden in bouwzone ontoegankelijk gemaakt. Daarvoor hebben ze afsluitende bouwpercelen goedgekeurd van ruim veertig meter breed en achttien meter diep om te voldoen aan de gewestplanning en voorschriften. Dit als voorbeeld maar.
Die smerige Vlaming moest immers gekloot worden.
En denk je nu dat er één Vlaming; buiten mijzelf; ooit al gezegd heeft dat dit niet kon of kan. Denk je dat er één Nederlandstalige partij gezegd heeft dat dit niet kon of kan. Nee; in Vlaanderen wordt er gelachen met dergelijke klootzakkerij. Dat is de Vlaamse mentaliteit. Lachen als ze een ander bij het pietje nemen. Ik heb er dus mijn buik van vol.
Trouwens ook op dit forum komt die mentaliteit van partij-slaafjes tot uiting.
Een forum zou een discussieplatform moeten zijn waar rede en oprechtheid af en toe mocht te voorschijn komen. Waar ook soms zou toegegeven worden dat een andere deelnemer gedeeltelijk gelijk of gelijk heeft in zijn stellingname. Nee; nooit dus. Er zitten er hier op dit forum die reeds meer dan honderdduizend keer gepost hebben en nog nooit ongelijk bekend hebben. Wel voortdurend posten "bron?".
Moet kunnen. Maar dan denk ik :"Arm Vlaanderen" "Arm volk ook"
Partijslaafjes dus. Met alle chinezen maar niet meer met den deze.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 06:12   #123
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ard-euro.dhtml

Op zoek naar 2,4 miljard deze keer.Sidder en huiver en voel de kracht van verandering!Iemand nog suggesties over wat we extra kunnen belasten?Ik hoop alvast dat het de ambtenaren pensioenen en de bedrijfswagens worden die men zal aanpakken.
De grootste klucht vindt je hier; Peeters die laat nazien hoe het komt dat onze inflatie groter is dan in de landen rondom ons ...... rarara????
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...ons-land.dhtml

"Wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil"?
Bouw dat veel te hoge overheidsbeslag af en klaar is kees.
Je moet alleen maar kijken wat ze er dit jaar aan verdoken belastingen weer door geduwd hebben maar daar zijn ze blind voor want dan snijden ze in de eigen vingers.
Uiteindelijk zal het toch moeten of we worden een 2de Griekenland.
Oud 2 augustus 2016, 06:16   #124
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
De grootste klucht vindt je hier; Peeters die laat nazien hoe het komt dat onze inflatie groter is dan in de landen rondom ons ...... rarara????

Je moet alleen maar kijken wat ze er dit jaar aan verdoken belastingen weer door geduwd hebben maar daar zijn ze blind voor want dan snijden ze in de eigen vingers.
Zeg maar zijn, ondanks de kracht van verandering.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 06:18   #125
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Voor de lol eens naar een gemeenteraard in Oostende kijken.
Je kan dat via de site van de stad; De keizer en zijn volgelingen bij mekaar tegen een paar oppositieleden.
Het kan niet hoogmoediger terwijl iedereen weet wat hier aan de hand is.
Kassakassa maar niet in de stadskas.
Oud 2 augustus 2016, 08:01   #126
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Maar waarom betalen de mensen in Vlaanderen meer dan 200 euro meer electriek factuur per jaar ? of de Walen en of Brussel die véél minder moeten betalen ? waar is dan die zogezegde Samenhang van 1 land?? klopt niet hé aan het adres die pleiten voor België niet te splitsen....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 08:08   #127
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar waarom betalen de mensen in Vlaanderen meer dan 200 euro meer electriek factuur per jaar ? of de Walen en of Brussel die véél minder moeten betalen ? waar is dan die zogezegde Samenhang van 1 land?? klopt niet hé aan het adres die pleiten voor België niet te splitsen....
Het antwoord daarop is vrij simpel: wat wij zelf doen, doen wij niet beter
Of anders geschreven: splitsen maakt alles nog veel duurder en erger

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 2 augustus 2016 om 08:09.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 08:40   #128
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Is er iets veranderd? Al wat ik merk van verandering is het feit dat mijn zakken leger en leger worden en de zakken van sommigen voller en voller.
Ik heb één stommiteit begaan in het leven; als kind van een werkman dan en niet beter wetende.
Ik heb het gebracht tot.....staatsambtenaar maar niet bijtijds willen inzien dat ik misbruikt werd. Ik had moeten zelfstandige worden. Ik had er specifieke kennis genoeg voor om het te maken.
Dan had ik ook mijn ganse volgend leven ook kunnen rijden met dikke wagens gekocht met omzetcijfers (niet zuivere winst dus).
En nu gaat de "comedie" verder. Koop een wagen die zogezegd op batterij kan rijden en of die batterij ooit al of niet geladen wordt speelt geen rol meer.
Palaber hier maar verder. Ik weet verduiveld ondertussen goed waar de verschillen zitten maar te laat dus.
En voor de gelukkigen onder ons zijn er natuurlijk de bedrijfswagens.
Voor een peulschil van de werkelijke kostprijs kan je dus ook genieten van een luxe-product.
En zo gaat het maar verder. Ik ga geen verdere commentaar leveren en eindeloos doordrammen. Maar we weten allemaal dat er grote verschillen zijn tussen zelfstandigen en werknemers en zelfs tussen werknemers onderling.
Ik zal mij beperken tot een verhaal uit de oude doos.
Ik verdiende jaren zoveel dat ik kon genieten van een tussenkomst in het sociaal treinabonnement. Op zeker ogenblik kreeg ik wegens index-aanpassing een opslag van een tiental francs. En.....ik was dat sociaal abonnement kwijt en ook die tussenkomst van de werkgever. Dat grapje kostte mij dik 2000 BF per maand. En dat heeft mij jaren 2000 BF per maand gekost.
Was me dat een ferme indexaanpassing.
Destijds werd er dus gezeverd en gekloot voor een paar frankskes.
En nu.....wordt er gesmeten met geld.
Dat is vooral de verandering die ik merk.
Hoe lang gaat het nog duren voor een simpele kop koffie 5 euro gaat kosten?
Niet lang vrees ik.
Sparen heeft dus geen zin meer. En beleggen? Dan zijn er wel andere kunstgrepen om de gewone man zijn centjes te ontfrutselen.
Beleggen doe je met risico-kapitaal. De benaming zegt veel.
Zonder voorkennis blijf je als kleine man beter van de beurs weg.
Maar rekenen op een overheid; die het geld blijft buiten smijten; om te overleven tijdens uw oude dag is nog een groter risico.
Vroeger was er de parabel over de krekel en de mier.
De laatste tijd is en wordt ook vooral de mier gekloot.
Dat is de echte verandering. Ze worden nu allebei gekloot.
Een paar op honderd ontspringen de dans.
Maar niet noodzakelijk wegens inzet of werklust of inzet voor het algemeen belang.
En dit wetende is.....vooral fustrerend.
Je mag leven zoals je wil maar.......je moet uw spaarcentjes weg steken.
Anders komen Ali Baba en de veertig rovers ze wel halen.
Want schroom voor het plunderen is reeds lang uit de wereld.

Laatst gewijzigd door werkman : 2 augustus 2016 om 08:45.
Oud 2 augustus 2016, 08:40   #129
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Kan best maar zolang de geldmachines het niet begeven hebben we hoop..
Oud 2 augustus 2016, 08:47   #130
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat de kracht van de verandering betreft merk ik enkel de opkomende kracht van niet Belgen die ons willen terug brengen naar de middeleeuwen, de te dragen lasten en de verloedering van onze zeden.
En de boer ... hij ploegde verder.
Oud 2 augustus 2016, 08:55   #131
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Wat Peeters vooral zorgen baart, is de stijging van de prijzen voor diensten, zoals in cafés en restaurants en voor telecommunicatie.
Daarvan zakt mijn broek af. Geld uitgeven om dat te laten onderzoeken. Is die helemaal op zijne knikker gevallen? Ge moet toch wel helemaal elke voeling met de realiteit kwijt zijn om die oorzaak niet te kennen. Zo iemand is voorzitter geweest van UNIZO. Ongelooflijk.

"Mr. Peeters. De regering heeft de witte kassa ingevoerd in de horeca. Daardoor wordt de horeca verplicht enkel met officieel ingeschreven personeel te werken. Zwartwerkers waren stukken goedkoper. Vandaar dat de prijzen in de horeca stijgen.'

U mag 5.000 euro storten op mijn rekening voor deze door mij gevoerde studie.

Met dank."
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 09:00   #132
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Is er iets veranderd? Al wat ik merk van verandering is het feit dat mijn zakken leger en leger worden en de zakken van sommigen voller en voller.
Ik heb één stommiteit begaan in het leven; als kind van een werkman dan en niet beter wetende.
Ik heb het gebracht tot.....staatsambtenaar maar niet bijtijds willen inzien dat ik misbruikt werd. Ik had moeten zelfstandige worden. Ik had er specifieke kennis genoeg voor om het te maken.
Dan had ik ook mijn ganse volgend leven ook kunnen rijden met dikke wagens gekocht met omzetcijfers (niet zuivere winst dus).
En nu gaat de "comedie" verder. Koop een wagen die zogezegd op batterij kan rijden en of die batterij ooit al of niet geladen wordt speelt geen rol meer.
Palaber hier maar verder. Ik weet verduiveld ondertussen goed waar de verschillen zitten maar te laat dus.
En voor de gelukkigen onder ons zijn er natuurlijk de bedrijfswagens.
Voor een peulschil van de werkelijke kostprijs kan je dus ook genieten van een luxe-product.
En zo gaat het maar verder. Ik ga geen verdere commentaar leveren en eindeloos doordrammen. Maar we weten allemaal dat er grote verschillen zijn tussen zelfstandigen en werknemers en zelfs tussen werknemers onderling.
Ik zal mij beperken tot een verhaal uit de oude doos.
Ik verdiende jaren zoveel dat ik kon genieten van een tussenkomst in het sociaal treinabonnement. Op zeker ogenblik kreeg ik wegens index-aanpassing een opslag van een tiental francs. En.....ik was dat sociaal abonnement kwijt en ook die tussenkomst van de werkgever. Dat grapje kostte mij dik 2000 BF per maand. En dat heeft mij jaren 2000 BF per maand gekost.
Was me dat een ferme indexaanpassing.
Destijds werd er dus gezeverd en gekloot voor een paar frankskes.
En nu.....wordt er gesmeten met geld.
Dat is vooral de verandering die ik merk.
Hoe lang gaat het nog duren voor een simpele kop koffie 5 euro gaat kosten?
Niet lang vrees ik.
Sparen heeft dus geen zin meer. En beleggen? Dan zijn er wel andere kunstgrepen om de gewone man zijn centjes te ontfrutselen.
Beleggen doe je met risico-kapitaal. De benaming zegt veel.
Zonder voorkennis blijf je als kleine man beter van de beurs weg.
Maar rekenen op een overheid; die het geld blijft buiten smijten; om te overleven tijdens uw oude dag is nog een groter risico.
Vroeger was er de parabel over de krekel en de mier.
De laatste tijd is en wordt ook vooral de mier gekloot.
Dat is de echte verandering. Ze worden nu allebei gekloot.
Een paar op honderd ontspringen de dans.
Maar niet noodzakelijk wegens inzet of werklust of inzet voor het algemeen belang.
En dit wetende is.....vooral fustrerend.
Je mag leven zoals je wil maar.......je moet uw spaarcentjes weg steken.
Anders komen Ali Baba en de veertig rovers ze wel halen.
Want schroom voor het plunderen is reeds lang uit de wereld.
Je betoog tegen de zelfstandige is eerder uw eigen frustratie omdat je zelf niet gedurfd hebt dan werkelijkheid, maar soit voor de rest zitten er waarheden in.
Maar die gelden niet alleen voor de werknemer.
Wat ik de werknemer wel aanwrijf is zijn geknecht zijn aan voorhistorische vakbonden die momenteel meer slecht dan goed doen voor het bedrijfsleven, zie de werknemer en de economie.
Zij zelf leven er wel goed van en trekken met je centen naar verre oorden waar België niet beter van wordt. Ze moeten zelfs geen boekhouding voeren en hebben geen enkele verantwoording af te leggen.
Heb je daar al eens over nagedacht?
Oud 2 augustus 2016, 09:07   #133
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kan best maar zolang de geldmachines het niet begeven hebben we hoop..

"Wir shaffen dass!"
Ik hoop dat die partijgenoot uit Beieren dat Duits standbeeld eens goed door mekaar schudt zodat haar hersens ook eens gaan beieren!
Hebben onze voorouders daarvoor gevochten tegen Hitler? Had die de oorlog gewonnen dan waren wij misschien reeds lang; ditmaal dan een wettelijke deelstaat; van Duitsland geweest.
Zonder Napolitaanse grendelwetten en al die poespas die alleen maar tot doel hebben om oude knarren aan de macht te houden.
De wil van het volk verzuipt in Europese kunstgrepen.
Eens benieuwd of de Brexit iets zal uithalen.
Bepaalde Europese landen varen wel bij hun exit nog voor ze met Europa begonnen.
Ik wens de Britten alle succes toe. Zij durven tenminste nog iets proberen.
Alleen dit al verdient een pluim!
Oud 2 augustus 2016, 09:10   #134
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Daarvan zakt mijn broek af. Geld uitgeven om dat te laten onderzoeken. Is die helemaal op zijne knikker gevallen? Ge moet toch wel helemaal elke voeling met de realiteit kwijt zijn om die oorzaak niet te kennen. Zo iemand is voorzitter geweest van UNIZO. Ongelooflijk.

"Mr. Peeters. De regering heeft de witte kassa ingevoerd in de horeca. Daardoor wordt de horeca verplicht enkel met officieel ingeschreven personeel te werken. Zwartwerkers waren stukken goedkoper. Vandaar dat de prijzen in de horeca stijgen.'

Met dank."
Ereloon dan, je vergeet de onkosten nota en met die duurdere restaurants ....... Of zoekt de windvaan Peeters een bewijs om zijn onkosten nota's op te trekken?
Oud 2 augustus 2016, 09:22   #135
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Juist andersom, de splitsing zorgt voor alle onkosten van drievoudig bestuur.

14% van je elektriciteitsfactuur heb je te danken aan je eigen gekozen Vlaams bestuur.
Dit Vlaams bestuur maakt zich echt geen zorgen over jou en de stijging van je elektriciteitsfactuur, maar betalen zul je, zodat ze nog meer kunnen potverteren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 09:42   #136
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:

Met dank."
Ja maar Joske, er zijn wel verzachtende omstandigheden voor Kris ! Want na de val van zijn paard, kwam er de val van zijn fiets, en.....elke val kan sporen nalaten in de hersenen waardoor je wereld vreemd kan worden
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 10:08   #137
werkman
Europees Commissaris

Standaard

[quote=lamenielachen;8185065]Je betoog tegen de zelfstandige is eerder uw eigen frustratie omdat je zelf niet gedurfd hebt dan werkelijkheid, maar soit voor de rest zitten er waarheden in.
Wat ik de werknemer wel aanwrijf is zijn geknecht zijn aan voorhistorische vakbonden die momenteel meer slecht dan goed doen voor het bedrijfsleven, zie de werknemer en de economie.
Zij zelf leven er wel goed van en trekken met je centen naar verre oorden waar België niet beter van wordt. Ze moeten zelfs geen boekhouding voeren en hebben geen enkele verantwoording af te leggen.
Heb je daar al eens over nagedacht?[/QUOTE]

Uw eerste opmerking is juist. Het was wel geen kwestie van durven of niet maar wel de invloed van het milieu waarin ik ben grootgebracht.
Een jobke aan de staat betekende destijds veel; teveel zelfs; voor het milieu waarin ik vertoefde. Wees dus tevreden en.... laat je verder maar manipuleren en kloten. Hoeveel werken er niet aan de overheid wiens grootste bekommernis is om verder te niksen. Zeker velen als ze doorkrijgen dat echt werken nooit beloond wordt. Daarvoor moet je eerst klokkenluider worden. Dan heb je het wel door. Dan gaan de oogjes wel open.
Wat uw tweede opmerking betreft moet ik opmerken dat het feit dat ik niet praat over alle smurrie niet betekent dat ik over iets niet heb nagedacht.
Mijn bijdragen zijn zo al te lang voor sommigen.
Ik zal nogmaals een voorbeeld geven over de vakbonden.
Destijds was er een K.B. dat de overgang toeliet van benoemde ambtenaren naar andere departementen. Wegens specifieke kennis stelde ik mijn kandidatuur. En wegens mondelinge bedreigingen heb ik deze kandidatuur terug ingetrokken.
En een maand later stond er in "De Morgen" het artikel met als hoofding :"Geens moet achthonderd tijdelijken aanwerven aan het Vlaamse Gewest bij gebrek aan kandidaturen uit de traditionele ministeries!"
Achthonderd "vakboungders" dus gingen lopen met de nieuwe jobkes.
Sorry; geen "vakboungders" dus maar wel partij-leden in dit stadium.
En dan vloek je eens met de "miljaarde Godverdommes".
Ik bleef dus klokkenluider aan een departement van onkreukbaren die er vooral plezier in vonden om via hun gepest klokkenluiders diets te maken dat ze er ongewenst waren. Het streelde vooral hun ego. In een kiekenkot moet er altijd een kip zijn die andere kippen de voldoening schenken dat ze de meerdere zijn.
Dus je moet mij zeker niet komen vertellen hoezeer ik sindsdien de vakbonden zou moeten verafschuwen. Het zijn vooral ritselaars die zorgen dat hun leden voor alles en iedereen voorrang genieten.
En er ook niet voor terug schrikken om bedreigingen te uiten en ook uit te voeren. Hun democratisch gehalte is nihil. En rechtvaardigheidsprincipes kennen ze niet. Punt.
Ik weet er dus alles van; niet minder noch meer maar....alles.
Voor de werkende mens? Voor hun leden wel ja. Dat al of niet werknemer zijn speelt geen enkele rol.

Laatst gewijzigd door werkman : 2 augustus 2016 om 10:19.
Oud 2 augustus 2016, 10:10   #138
Another Jack
Banneling

Standaard

[quote=werkman;8185134]
Citaat:
Je betoog tegen de zelfstandige is eerder uw eigen frustratie omdat je zelf niet gedurfd hebt dan werkelijkheid, maar soit voor de rest zitten er waarheden in.

Uw eerste opmerking is juist. Het was wel geen kwestie van durven of niet maar wel de invloed van het milieu waarin ik ben grootgebracht.
Een jobke aan de staat betekende destijds veel; teveel zelfs; voor het milieu waarin ik vertoefde. Wees dus tevreden en.... laat je verder maar manipuleren en kloten. Hoeveel werken er niet aan de overheid wiens grootste bekommernis is om verder te niksen. Zeker velen als ze doorkrijgen dat echt werken nooit beloond wordt. Daarvoor moet je eerst klokkenluider worden. Dan heb je het wel door. Dan gaan de oogjes wel open.
Wat uw tweede opmerking betreft moet ik opmerken dat het feit dat ik niet praat over alle smurrie niet betekent dat ik over iets niet heb nagedacht.
Destijds was er een K.B. dat de overgang toeliet van benoemde ambtenaren naar andere departementen. Wegens specifieke kennis stelde ik mijn kandidatuur. En wegens mondelinge bedreigingen heb ik deze kandidatuur terug ingetrokken.
En een maand later stond er in de morgen het artikel met als hoofding :"Geens moet achthonderd tijdelijken aanwerven aan het Vlaamse Gewest bij gebrek aan kandidaturen uit de traditionele ministeries!"
Achthonderd valboungders dus gingen lopen met de nieuwe jobkes.
En dan vloek je eens met de miljaarde Godverdommes.
Ik bleef dus klokkenluider aan een departement van onkreukbaren die er vooral plezier in vonden om via hun gepest klokkenluiders diets te maken dat ze er ongewenst waren.
Dus je moet mij zeker niet komen vertellen hoezeer ik sindsdien de vakbonden zou moeten verafschuwen. Het zijn vooral ritselaars die zorgen dat hun leden voor alles en iedereen voorrang genieten.
En er ook niet voor terug schrikken om bedreigingen te uiten en ook uit te voeren. Hun democratisch gehalte is nihil. En rechtvaardigheidsprincipes kennen ze niet. Punt.
Voor de werkende mens? Voor hun leden wel ja. Dat al of niet werknemer zijn speelt geen enkele rol.
Het is de fout van het milieu waar je uit komt?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 10:11   #139
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

[quote=werkman;8185134]
Citaat:

En een maand later stond er in de morgen het artikel met als hoofding :"Geens moet achthonderd tijdelijken aanwerven aan het Vlaamse Gewest bij gebrek aan kandidaturen uit de traditionele ministeries!"
Achthonderd valboungders dus gingen lopen met de nieuwe jobkes.
En dan vloek je eens met de miljaarde Godverdommes.
Ik bleef dus klokkenluider aan een departement van onkreukbaren die er vooral plezier in vonden om via hun gepest klokkenluiders diets te maken dat ze er ongewenst waren.
tl;dr
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2016, 10:26   #140
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wees gerust dat Unizo ook niet met de natte vinger werkte, maar ook van tijd tot tijd een studie liet uitvoeren over bepaalde zaken. Objectivering heet dat. Soms is de perceptie bij de mensen immers in tegenspraak met de naakte cijfers. En dan zijn dergelijke onderzoeken heel waardevol.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be