![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit de NYT een republikein weten steunen. Bovendien is dit een opinie artikel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 augustus 2016 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil toch iets zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump: 'Uitspraken over Clinton en Obama als stichters van IS waren sarcastisch'
Twas mo en graptchen é Pol!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slagen onder de gordel tussen verkiezingskandidaten is in de US schering en inslag. De gespeelde verontwaardiging maakt deel uit van de cinema.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Quasi elke dag moet hij de laatste tijd wel ergens een dom excuus verzinnen om weer een lompe uitspraak goed te praten. Naar 't schijnt hebben zijn staffers zijn Smartphonegebruik al stevig ingeperkt om te voorkomen dat hij nog lompe praat verkoopt op Twitter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar als je dat sarcastisch zegt, "ja, zij zijn ook echt de stichters van IS natuurlijk", dan bedoel je toch juist dat het juist hele goede personen zijn? Is Trump dan zo aardig, of snapt hij zelf geen sarcasme?
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij beseft en weet wel dat zoiets ook voor de VS een catastrofe zou worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij aan een expert 3 keer vraagt "waarom nukes niet kunnen gebruikt worden (in conflictsituaties zoals in Syrie en Libie bvb )", tjah. Zelfs in zijn eigen partij zien ze dat nu in : http://www.nytimes.com/2016/08/09/us...ald-trump.html Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Trump heeft ondertussen ook gezegd hoe hij zijn plannetjes gaat betalen. En jawel, de officiële presidentskandidaat van de partij die nauwelijks drie jaar geleden heel de V.S. plat legde omdat ze het schuldenplafond niet wilden verhogen wil dat doen door .... massaal te gaan lenen en extra schulden te maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met toevallen bedoel ik geen toeval maar "seizures". De VS zit volgens mij dik in de shit.
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze is in elk geval niet ziek tijdens haar wedstrijdjes wodka zuipen met John McCain.
Daar staat ze om bekend.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkje graag of is dit weer een taifun uit een of ander tochtgat?
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoiets kan ik niet verzinnen, Jay. Daar reikt mijn fantasie niet ver genoeg voor. Ik heb het ergens gelezen, een betrouwbare bron volgens mij, en dat moet volstaan.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik Heb Atijd Gelijk. Lees het maar niet. Het is saai. Door Gevaarlijke Gekken Omringd daarentegen is best grappig.
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() Elke werkende mens heeft wel een last van microslaapjes. Niets aan de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Heeft ze parkinson?
Still Report #1122 – Clinton has Parkinson's - Big Announcement Soon "Good evening, I’m still reporting on the Clintons. A Secret Service source has told Infowars that Hillary Clinton has Parkinson’s disease and a major announcement on her medical situation is coming soon. Quoting from Infowars released just hours ago: Hillary has a very serious neurological degeneration which could be Parkinson’s disease; Around half a million dollars has been spent to specially adapt three SUVs in which Hillary travels to provide lowered floors and disabled access to prevent Hillary from tripping. Hillary’s staff is so intent on keeping reporters away from Clinton because she is at risk of petit mal seizures that can be triggered by camera flashes; Hillary has major problems with balance, difficulties with walking and keeps falling down. The Secret Service source told Infowars that other media has been given the same information, but they have decided not to run it – hoping she can pull herself across the finish line. Therefore, the Secret Service contacted Infowars because they knew Infowars would run the story immediately." https://www.youtube.com/watch?v=8FlljndXUbM