![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Als men gaat klagen en zagen over de invloed en lobbying van George Soros, mag er misschien ook enige aandacht besteed worden aan wat de andere kant uitvreet.
Die lieverdjes denken uiteraard enkel en alleen aan uw welvaart en welzijn. ![]() ![]() http://www.martenscentre.eu/sites/de...sia-gongos.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 22 augustus 2016 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het grappige is dat het gros van de Soros supporters in deze draad blijkbaar nog nooit van die man gehoord hadden voor ze deze draad openden.
Ze zijn er gewoon voor omdat rechts er tegen is. Dames en heren, het niveau van links op politics.be... Laatst gewijzigd door Thuleander : 22 augustus 2016 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
De man stopt miljarden in opvang van vluchtelingen, integratie, acceptatie van minderheden zoals transseksuelen, versterking van zwakke kenniseconomieën en kansen voor kansarme maar veelbelovende individuen, en vervolgens leidt jij daaruit af dat dat iets slechts is want de man is een "judenrat", hij steunt "de moslims" die ons allemaal willen vermoorden en hij voert "propaganda". Allemaal nietszeggende termen, verdraaiingen of regelrecht anti-watdanook-isme. Je zaak komt neer op "kijk eens wat een goede dingen deze man doet, hij moet wel kwaadaardig zijn!" Want weet je, zo rollen rijke joden nou eenmaal. De laarzen staan al klaar. Het spijt me ten zeerste, maar ik vind het geen heel sterk argument, ik vind eerder dat er in deze draad is aangetoond dat een rijke, tijdens zakenuren niets ontziende hedgefund manager daarbuiten toch een geweten kan hebben en zijn fortuin inzet voor oprecht goede doelen en campagnes. Als iemand graag de zaak wil maken dat Soros slecht nieuws is staan wij allen open voor een goede overzichtelijke post met argumenten die aan het eind van het verhaal niet uitdraaien op een nikszeggende belediging al dan niet op grond van ras of religie, liefst met goede bronnen die de cruciale elementen in het verhaal bevestigen. Als die post oprecht al geweest ik, mijn excuses, graag een linkje of postnummer. Ik was denk ik te druk met over de jodenhaat heen scrollen. En nog even geheel terzijde: We kunnen niet allemaal onze tijd steken in het lezen van haatzaaiende margeblogjes, sommigen van ons bestuderen liever zo feitelijk mogelijke informatie en interessante onderwerpen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 augustus 2016 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nu vanuit een andere hoek bekeken; Citaat:
![]() Deze Gutmachung gaat noch voor Soros noch voor Hitler op.. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 augustus 2016 om 16:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, ik denk dat elke discussie dan verder zinloos is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit noem jij dus 'proberen te overleven' !! Citaat:
'Wij zien je nooit meer terug' Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 augustus 2016 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() --
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 22 augustus 2016 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() keep on dreaming and denying
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() keep on dreaming and denying
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() George Soros: (Helping Nazis) "Was The Happiest Time of my Life"
Soros: The Nazi Collaborator Who Sold Out Jews To Survive
![]() |
#132 |
|
![]() Arme Panda, Zjaak, Flapper en Parcifal, nu hun 'altruïstische' held zélf toegeeft dat 'm 'n vorte nazi-collaborateur was en daar nog trots op is ook.
Smileys schieten hier te kort...
![]() |
#133 |
|
![]() Heb ik veel respect voor.
Maar iemand die rijk en Joods is, is voor de antisemieten onder de conspiracy nuts uiteraard per definitie verdacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Hoe ? De links in post 131 niet geopend ?
Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Overtuigend filmpje dat eerste, dat geef ik toe.
Wel jammer dat alle context door losse tekst gegeven moet worden. Hij zegt dat de dreiging van de nazi's overleven toch wel heel cool aanvoelt als tienerjongen, dat hij het zou hebben over het vermoorden van joden moeten we uit de tekst die erbij geplakt is halen. Bovendien, ik ga niet beweren dat ik er een lange studie van gemaakt heb, maar mijn snelle google levert op dat het hele verhaal dat hij een collaborateur was pas rond 2010 (!) opdook. Dat is 65 jaar na de oorlog. Glenn Beck was de luidste schreeuwer, al waren er ongetwijfeld anderen die iets voor hem al hetzelfde riepen voor een kleiner publiek. Holocaust overlevenden waren het over het algemeen niet eens met de aantijgingen. En tuurlijk, de "officiële" versie van de geschiedenis hoeft niet waar te zijn, maar dat de echte waarheid 65 jaar na dato spontaan opduikt, maar dan wel compleet zonder bewijs, dat zie je ook weer niet vaak, of, laat ik het zo zeggen, je ziet het minder vaak dan dat er een onzin versie opduikt, compleet zonder bewijs. Zie alle plaatsen waar Elvis, de echte Paul McCartney, de echte Michael Jackson en Tupac nog zouden wonen. En die tweede link begint al met "Turkey openly backs ISIS", terwijl het een van de weinige landen is die IS actief bestrijdt. Dus, uhmmm, ja, I don't think I want to get any more of that on me (tot zijn krediet, hij bestrijdt wel het idee dat Iran helemaal dol zou zijn op IS, de kapotte klok heeft soms kennelijk gelijk). Maar, om mee te kunnen praten, toch maar afgekeken. Hij beweert dat er een interview uit 1999 is waarin Soros zelf gezegd zou hebben dat hij een collaborateur was. Wacht, als dat zo was, was dat in 2010 dan niet heel makkelijk als conclusief bewijs uit de kast te trekken? Waarom is dit nog een conspiracy theory die niet eens in zijn hoofdartikel op wikipedia verschijnt? En waar is dat interview? Is dat soms waar dat eerste fragment uit komt, dat ding waar alle context af is geknipt? Omdat het met context helemaal niks zou bewijzen? En is hij daar echt uit een raar getimede foto aan het interpreteren dat iemand een nazi is, en dat bliksem daar vast ook wel wat mee te maken heeft, en dat dat vervolgens weer iets te maken heeft met Soros, die dan tegelijkertijd weer leftisch is? I don't even... Onschuldig tot het tegendeel bewezen is dan maar? of op zijn minst tot iemand die meer dan twee zinnen als lopend geheel kan behandelen het erover heeft?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 augustus 2016 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Damage control in action, website offline en Twitter account gesloten.
http://www.infowars.com/dcleaks-webs...ng-soros-docs/ Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Een Judenrat is een Jodenraad. 1 persoon kan niet een Judenrat zijn.
Bende ongeletterden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |