![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#122 | ||
Partijlid
|
![]() Voorspelbare opinie van Doornaert in De Standaard vandaag. "Provocatie", "vrouwen in Afghanistan", "nuttige idioten", en de obligatoire verwijzing naar de joden.
Citaat:
In Israel zal ook niemand pleiten voor meer gemengde (jood+moslim) huwelijken. Volgens Mia is dat echter een "Europese waarde", en een extra reden om de burkini af te wijzen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Waterglas : 27 augustus 2016 om 19:15. |
||
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tnx, Orfeus. ![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 augustus 2016 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() De drie figuren die ik opsomde formuleerden eerst hun gedachten, nadien kwamen de handelingen.
Moslims, ook de zgn 'gematigden', handelen volgens de 'gedachten' die in de koran staan opgetekend of geven daar de voorkeur aan boven een seculiere grondwet en ondertussen neemt hun aantal in Europa niet af, integendeel. Maar kom, de door de EU veroorzaakte migratieshit van vandaag en morgen, is dan ook maar een probleem voor degenen die overmorgen geboren zullen worden, quoi. Citaat:
"Het Libertarisch Centrum heeft vroeger wel meegeholpen om Guy te helpen in België premier te worden. Hij sprak in die tijd als een libertariër. Hij werd toen ook gecoacht door de libertarische professor Boudewijn Bouckaert. .Daarna leek het of, toen hij eenmaal in de regering zat, hij nog nooit van libertarische gehoord had. In een mum van tijd kwamen de compromissen en was hij verprutst." http://www.vrijspreker.nl/wp/2013/11...missie-worden/ Citaat:
![]()
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem zoiets niet 'om het even wat'. Het is religieuze prietpraat. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() Denk jij echt dat VB -ers alle zondagen in de kerk zitten? |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd gewoon effe een veelbelovend 'sollicitant voor Geel' verklaard. Niks meer, niks minder. Spijtig genoeg werd hij gebuisd.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu echt dat de velen die tegenwoordig bij "extreem-rechts" (= al diegenen die niet kruipen voor bvb de islam) worden gerekend aan "religieuze" dingen denken? Waarden ja, maar waarom dat religieuze waarden noemen? Men is daar nog geen beetje gerust in! Alsof er geen waarden kunnen bestaan zonder dat "religieus" er iets mee te maken heeft!
Laatst gewijzigd door andev : 28 augustus 2016 om 10:58. |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() De meeste Westerse normen en waarden zijn juist ontstaan door zich af te keren van het religie.
|
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil wat zeggen hier. Christelijke waarden = religieuze prietpraat. - lol -
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zijn er holebirechten, man en vrouw gelijk, ... De Christelijke waarden hadden ook sterke troeven maar door ons er van af te keren ontstond het vrije Westen pas echt. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
En al het geen er later bij kwam zoals verdraagzaam zijn tegen anders blablabla is linkse zever. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je dat onder de vroegere Westerse waarden jeugd niet te uitbundig mocht dansen? Dat er zelfs regels waren over muziek en danspassen? Kledij? De normen en waarden waren echt op fatsoen gericht, iedereen liep op zondag zelfs in kostuum. Nu doet iedereen wat hem wilt maar moeten ze voor bepaalde dingen de gevolgen dragen als ze gepakt worden. Verdraagzaam tegen anderen is altijd een religieus standpunt in het Westen geweest. Maar homorechten, man en vrouw gelijk zeker niet. Ge zou dus kunnen zeggen dat een secularisme ons de verlossing biedt. |
|
![]() |
![]() |
#137 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat ze de voorkeur aan hun eigen ideologie geven boven de grondwet, daar zie ik ook het probleem niet. Als iedereen zich moet neerleggen bij de grondwet, hoe komt het dan dat er al zo vele grondwetswijzingen gebeurt zijn? Elke ideologie wilt wel hun stempel zetten op de wet. Aantallen maken me ook weinig uit. Als niet-Moslims grotere aantallen willen, dan is de oplossing erg duidelijk: meer voortplanten. Citaat:
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#139 | ||||
|
![]() Citaat:
Hoeveel autochtone slachtoffers van diefstal, geweld, verkrachting en moord zijn er pakweg de laatste 30 jaar al gevallen door toedoen van allochtonen/moslims, nog los van het persoonlijk/familiaal leed dat hiermee gepaard gaat ? En hoeveel kost die schade dan aan dokterskosten en verzekeringen ? Hoeveel allochtone hangmatters leven de laatste 30 jaar al van sociale uitkeringen ? Er zijn mi ook geen indicaties dat bovengenoemde situaties ten goede zullen keren, integendeel, met nog wat extra miljoen ‘vluchtelingen’ zullen de kosten de pan uitrijzen en onbetaalbaar worden. Tel dat allemaal op en je komt aan hallucinante bedragen, geld dat veel beter besteed had kunnen worden. Maw, de instroom van sharia-wensende allochtonen doet de kosten stijgen ipv de baten. Citaat:
De eerste houd veelal een aanpassing/verbetering in tov de oude situatie, de tweede…, nou ja, als jij terug naar de middeleeuwen wil…. Als volbloed libertariër zul je dat ook wel beseffen. Citaat:
Onze planeet kreunt nu al van de gevolgen daarvan en in landen waar vrouwen aan de band bevallen de regel is, is meestal armoe en ongeletterdheid troef, nog los van de geretardeerde en down-IQ gevallen als rechtstreeks gevolg van de traditionele nicht/neef huwelijken. Laat dat meer voortplanten dus maar, de strnt stijgt nu al tot ieders lippen. Citaat:
Kan jij me dan even de zgn negatieve kantjes van die persoon duiden, aub ?
![]() |
#140 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ze kunnen profiteren van uitkeringen en de rest van de sociale zekerheid, dan toont dit dat het systeem wellicht niet werkt. En als het systeem wel werkt, dan kan het probleem liggen aan het wangebruik. Misschien is het zo dat een bepaalde zuil Moslimimmigranten behandelt als gesubsidieerd kiesvee? In dat geval zou de oprichting van islamitische zuil-instituten soelaas kunnen bieden. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Buiten dat zijn er nog enkele kleinere dingen die storend zijn. Qua abortus zijn libertairen het doorgaans niet eens, maar Johnson doet er een schepje bovenop door overheidssubsidies aan Planned Parenthood te steunen. De opdringerige Obamacare-reguleringen die bv. zorgverzekeraars dwingen om gratis anticonceptiva aan te bieden wilt hij ook behouden (qua health care zijn de rest van zijn uitspraken contradictorisch). Hij wilt verder ook dat de VS onvoorwaardelijk steun geeft aan Israël. Hij zit dichter bij het Objectivisme van Rand of de rechtervleugel van de Democrats, en vrij ver weg van het libertarisme.