Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2016, 13:13   #121
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Daar gaan we weer. Intentieproces. ".... is het obvious..." Echt? Citeer toch maar eventjes uit de teksten.
Ja, we zullen ze laten doen zeker...
Ik hoef geen teksten te citeren want de woordvoerder citeert ze zelf. (re-cf. desbetreffend filmpje).

En ik zal deze avond een special Afd-topic posten die zal donderen. Wait & see.

Laatst gewijzigd door bembem : 20 september 2016 om 13:24.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 13:21   #122
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
En van het Lebensraum waar u het over had: ook al niks te merken.

Tjonge, tjonge, niet goed bezig hé Bemmeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
U haalt daar het volgende aan:

Uit wat blijkt dat de vergoeding er enkel is voor blanke kinderen van blanke ouders?
Oa. de onderste zin; namelijk dat ie er de kost van minor refugees bijhaalt. Dat is hate-speech met de bedoeling de Duitsers tegen elkaar op te zetten. En wie echt denkt dat die 10.000€ die ie voorstelt zogezegd voor gekleurde Duitsers zou zijn is dik mis. Maar niet gelaten hoor, ik weet maar al te goed dat wat ik beweer hier moedwillig in het belachelijke wordt getrokken vermits het vanuit eenzelfde agenda is als de Afd kwieten.

In ieder geval met mij pakt dat niet. Ik zal steeds voor de linkse zijde van het politieke spectrum ijveren. Hasta la victoria siempre!
Oud 20 september 2016, 13:25   #123
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Oa. de onderste zin; namelijk dat ie er de kost van minor refugees bijhaalt. Dat is hate-speech met de bedoeling de Duitsers tegen elkaar op te zetten. En wie echt denkt dat die 10.000€ die ie voorstelt zogezegd voor gekleurde Duitsers zou zijn is dik mis. Maar niet gelaten hoor, ik weet maar al te goed dat wat ik beweer hier moedwillig in het belachelijke wordt getrokken vermits het vanuit eenzelfde agenda is als de Afd kwieten.
Dus nog altijd niets over "Lebensraum".

Ik heb me tot nu toe ingehouden omdat ik u een kans wilde geven om uw beschuldigingen te bewijzen. Maar moet ik u nu toch gaan beschuldigen van bewust liegen? Of is het gewoon uit uw nek lullen?

Citaat:
In ieder geval met mij pakt dat niet. Ik zal steeds voor de linkse zijde van het politieke spectrum ijveren. Hasta la victoria siempre!
Zo flink!
En zo'n sterke boodschap voor dit forum!
Oud 20 september 2016, 13:33   #124
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, we zullen ze laten doen zeker...
Ik hoef geen teksten te citeren want de woordvoerder citeert ze zelf. (re-cf. desbetreffend filmpje).

En ik zal deze avond een special Afd-topic posten die zal donderen. Wait & see.
Vergeet niet de kost van minor refugees te vermelden in je hate speech, want 'n bepaald bedrag beschikbaar stellen voor minderjarige allochtonen, waar minderjarige autochtonen geen recht op hebben is natuurlijk geen dieskriemienaaaaatzieee of naaazierayyyysisss.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 13:56   #125
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oa. de onderste zin; namelijk dat ie er de kost van minor refugees bijhaalt. Dat is hate-speech met de bedoeling de Duitsers tegen elkaar op te zetten.
Ah, maar hier gaat het over het onderscheid Duitsers <-> vreemdelingen en niet om het onderscheid tussen blanken en gekleurden!

Landen maken constant het onderscheid tussen mensen met de nationaliteit en vreemdelingen (zie o.a. verblijfsrecht). Daar is niets racistisch aan.

Citaat:

En wie echt denkt dat die 10.000€ die ie voorstelt zogezegd voor gekleurde Duitsers zou zijn is dik mis. Maar niet gelaten hoor, ik weet maar al te goed dat wat ik beweer hier moedwillig in het belachelijke wordt getrokken vermits het vanuit eenzelfde agenda is als de Afd kwieten.
Vertel me eens, hoe zou men een systeem kunnen invoeren waarbij het bedrag enkel kan toegekend worden aan blanke Duitsers? Beseft u zelf niet hoe onrealistisch dat is?

Citaat:
"The black is indolent and a dreamer; spending his meager wage on frivolity or drink; the European has a tradition of work and saving, which has pursued him as far as this corner of America and drives him to advance himself, even independently of his own individual aspirations"

~Ernesto Che Guevara

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 20 september 2016 om 13:57.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 14:04   #126
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"The black is indolent and a dreamer; spending his meager wage on frivolity or drink; the European has a tradition of work and saving, which has pursued him as far as this corner of America and drives him to advance himself, even independently of his own individual aspirations"

~Ernesto Che Guevara

Geef Bembem een beetje crediet, asjeblief... Die is waarschijnlijk nog heel jong.
Oud 20 september 2016, 19:50   #127
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja lach maar, ik heb het hier wel aan het juiste eind, namelijk dat AfD lebensraum plannen heeft cf. hun 3-kindpolitiek. Ze nemen het woord zelf niet letterlijk in de mond nee, maar ze zijn wel zo doortrapt van het in andere bewoordingen aan de man te willen brengen:

https://www.youtube.com/watch?v=tfwO8njQsa0

Gelukkig dat amper 1,5 op de 10 Duitsers gehoor aan hen geeft.

Hasta la victoria siempre!
Oud 20 september 2016, 20:49   #128
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja lach maar, ik heb het hier wel aan het juiste eind, namelijk dat AfD lebensraum plannen heeft cf. hun 3-kindpolitiek. Ze nemen het woord zelf niet letterlijk in de mond nee, maar ze zijn wel zo doortrapt van het in andere bewoordingen aan de man te willen brengen:

https://www.youtube.com/watch?v=tfwO8njQsa0

Gelukkig dat amper 1,5 op de 10 Duitsers gehoor aan hen geeft.

Hasta la victoria siempre!
Weet u eigenlijk wel wat "Lebensraum" betekent?
Oud 20 september 2016, 20:50   #129
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U haalt daar het volgende aan:

Uit wat blijkt dat de vergoeding er enkel is voor blanke kinderen van blanke ouders?
Ik begin te geloven dat BB niet alleen geen Duits beheerst, maar ook niet veel kaas heeft gegeten van de Engelse taal.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 10:57   #130
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, de communisten kwamen Oost-Europa bevrijden van de nazi's...

En blijkbaar was het erg moeilijk om de nazi's aus zu rotten, vermits de 'bevrijders' pas vertrokken na 1989...
In het "bevrijde" West-Europa lieten de Ami's de fascisten gewoon op post: Franco in Spanje (die zelfs asiel gaf aan figuren als Degrelle), Salazar in Portugal, recyclering van oud-nazi's in CDU en BND in Duitsland, ...

Het "bevrijde" West-Europa ging ook vlot voort met moord, massamoord en zelfs genocide in de koloniën. Het was slechts dankzij de Sovjet-Unie dat de landen van Azië en Afrika zich aan dat bloedig juk konden onttrekken! Tot daar de "morele superioriteit" van de kapitalistische grootmachten van Noord-Amerika en West Europa t.o.v. de Sovjet-Unie...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 11:08   #131
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In het "bevrijde" West-Europa lieten de Ami's de fascisten gewoon op post: Franco in Spanje (die zelfs asiel gaf aan figuren als Degrelle), Salazar in Portugal, recyclering van oud-nazi's in CDU en BND in Duitsland, ...

Het "bevrijde" West-Europa ging ook vlot voort met moord, massamoord en zelfs genocide in de koloniën. Het was slechts dankzij de Sovjet-Unie dat de landen van Azië en Afrika zich aan dat bloedig juk konden onttrekken! Tot daar de "morele superioriteit" van de kapitalistische grootmachten van Noord-Amerika en West Europa t.o.v. de Sovjet-Unie...
De Sovjet Unie deed in de "bevrijde" gebieden lustig zijn gang. Ook daar werden de ex-Nazi's vlotjes ingezet in de nieuwe structuren, gaande van raketgeleerden tot de gewone klikspaan. Het kreeg gewoon een andere naam, voor de rest veranderde er niet veel.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 11:34   #132
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Uw posting is één grote pro-Sovjet lofzang en is bovendien niet correct. Spanje en Portugal waren formeel niet in WO2 betrokken en hebben niet deelgenomen aan militaire acties. Punt. Je hoeft de Amerikanen op dat vlak dus geen domme verwijten te maken. Buiten Spanje en Portugal zijn er nog andere landen waar je met dat soort kritiek zou kunnen komen aandraven. Zweden en Zwitserland hebben tijdens WO2 ook verder winstgevende zaken gedaan met Nazi-Duitsland. Ook Ierland hield er zich buiten, alhoewel het voor de Ieren wellicht niet zo eenvoudig en bovendien niet erg verstandig zou geweest zijn om met de Duitsers zaken te doen, gezien de nabijheid van de Britten.
Wat de kolonies betreft, daar ga je helemaal uit de bocht. De Britten hebben na WO2 hun kolonies laten gaan eenvoudigweg omdat de tijd ervoor rijp was en bovendien dat de U.K. zéér verzwakt uit WO2 was te voorschijn gekomen. Verder mag je ook niet vergeten: op 10 augustus 1941 was er een conferentie tussen Churchill en Roosevelt aan boord van het Britse oorlogsbodem "Prince of Wales" vlak voor de kust van New Foundland. De spanningen tussen Japan en de USA liepen steeds hoger op en Roosevelt voelde dat Amerika willens nillens in WO2 ging betrokken geraken. Daarom sloot Roosevelt een deal met Churchill voor het leveren van extra oorlogsmaterieel aan de Britten. Een voorwaarde die Roosevelt evenwel nadrukkelijk stelde tegenover zijn Britse tegenpartij: De U.K. zou, na het beëindigen van de oorlog zijn kolonies versneld onafhankelijkheid verlenen. De Britten hebben zich daar aan gehouden. Pas dan hebben de Sovjets hiervan geprofiteerd om zich ook te gaan bemoeien en te penetreren in de jonge onafhankelijke staten.
Oud 21 september 2016, 13:01   #133
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spanje en Portugal namen niet deel aan WOII en werden niet bezet door de nazi's. Het is mij dan ook een raadsel hoe zij deel zouden uitmaken van het bevrijde West-Europa.

Desalniettemin een mooie poging.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 september 2016 om 13:02.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 14:13   #134
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spanje en Portugal namen niet deel aan WOII en werden niet bezet door de nazi's.
Spanje en Portugal waren fascistische dictaturen. Franco was aan de macht gekomen dankzij de troepen van Hitler en Mussolini, terwijl de Westmogendheden laf wegkeken en alleen de Sovjet-Unie de democratisch verkozen Spaanse regering wapens wilde leveren. Tijdens W.O. II is Franco inderdaad laf neutraal gebleven, en de Westmogendheden bleven laf wegkijken toen hij zijn massamoorden beging.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 13 oktober 2016, 20:41   #135
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Het gaat over de machtsverhouding he. Als het er ooit weer op aankomt om de nazi te verslaan, kunnen we zoals toen op onze rode vrienden overal in Europa rekenen.

Nooit vergeten dat de nazi volledig werd vernietigd door Stalin en het Rode Leger he. De reden waarom gij vandaag op een keyboard moogt typen.

Ik blijf er dus gerust in. We zullen de nazi als het moet opnieuw ausrotten. Met enig gemak. Net zoals toen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 13:32   #136
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Ik blijf er dus gerust in. We zullen de nazi als het moet opnieuw ausrotten. Met enig gemak. Net zoals toen.
Het enige wat op dit moment ausgerottet wordt is het fascistisch ongedierte van IS.

Ik weet niet of die "we" van jou hier ook aan meewerkt?
Oud 19 oktober 2016, 21:45   #137
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Over xenofobie. Er was een tijd dat links deze natuurlijke instincten niet geforceerd zat te vermijden. Homogene samenlevingen werken het best, maar jij wil dat niet toegeven omdat je dan niet 'deugd'.

Geef nu maar toe.
Tja, maar als ik naar Walen versus Vlamingen kijk
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 10:19   #138
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Tja, maar als ik naar Walen versus Vlamingen kijk
Of Bruggelingen versus Gentenaren!

Het wordt dringend tijd om alle West-Vlamingen uit Gent te weren.

Maar nog beter zou zijn één individu (mijzelf natuurlijk) 7 miljard keer te klonen. Dan hebben we meteen een homogene samenleving.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 oktober 2016 om 10:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be