![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
U wil dat nationaal cijfer ontkrachten door te zeggen dat dat voor uw gezin niet klopt? En dan? Als u een outlier bent in die statistiek dan moet u maar niet zoveel vervuilende consumptie plegen. Zuinige gezinnen met een bescheiden inkomen zijn er financieel signficant op vooruitgegaan, zulks zijn de feiten. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is ofwel "links" ofwel "rechts". Dat is wellicht hetzelfde als alles is ofwel "wit" of "zwart" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan betaal je enkel het materiaal en geen uurlonen en zeg nu niet dat je om een huis te bouwen hooggeschoold moet zijn. Het loont zich ook van voor het bouwen eraan te denken, dat pur platen overschotten naar het containerpark brengen veel geld kost, zodat je als je een beetje het internet afstruint je de isolatie gratis hebt. Natuurlijk zijn de overschotstukken niet allemaal even groot en dik, maar een cutter mes doet wonderen. Maar ja als je liever je geld en tijd spendeert aan pukkelpops, tomorrowlands, voetbal en koers, dan moet je niet komen klagen dat je huis duurder geworden is dan het mijne, dat op 2 jaar gebouwd, na mijn uren afgewerkt was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foei, 't werk van ne kameraad afpakken, gij slinkaard! Kapitalist!
![]()
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de NVA hebben we elke maand 50€ meer netto op onze wedde
![]() En geven aan basisbehoeften als onder meer voeding, water en elektriciteit elke maand 100€ meer uit.... De kracht van verandering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien nog een pak extra lasten er bovenop gekomen en huur en huizenprijzen al op het afgelopen jaar met 10% extra is gestegen. U en de nationale bank...daar klopt niks van. Totaal niks zelfs.
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ofwel bent u oneerlijk, ofwel bent u zo ver heen gebrainwashed dat het geen zin meer heeft u nog te proberen informeren. Als de NBB het moet afleggen tegen uw uiterst deskundige mening, dan zou ik maar eens klagen bij de leden van de raad van bestuur. Ik stel deze voor: https://www.nbb.be/nl/cv/rudy-de-leeuw Laatst gewijzigd door Nyquist : 29 november 2016 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik blijf me verwonderen over hoe jullie opnieuw en opnieuw 1+1=3 kunnen blljven posten, wéten dat dat fout is, en daar toch trots als een gieter over kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het stopt niet : http://www.hln.be/hln/nl/34442/Slimm...o-omhoog.dhtml Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 november 2016 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach ja, feiten zijn toch zo overroepen hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() los van dat hier weer alle wetenschap overboord wordt gegooid, toch nog 1 bemerking: N-VA die een Belgisch federaal beleid komt verdedigen, kan het nog sarcastischer??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich heb ik het niet over het beleid van deze regering hé, ik sta daar ook niet achter. Maar ik heb het wel gehad met het negeren van wetenschap, het laten overheersen van het gevoel over feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is verprutst en het is gedaan.
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al eigenaardig genoeg dat je de nbb nodig hebt om de mensen te overtuigen dat ze wat meer verdienen.
Het scheelt dat we niet zelf onze loonbrief en uitgaven zien dat een ander het ons moet komen tonen. Hoe zielig.
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw 8% is ook ferm overdreven voor die periode, hier ben ik niet 100% meer zeker van, maar ik denk dat wij nooit meer dan 6% betaalden ik denk dat je dan wel op een ander beeld komt. ps wat niet wegneemt dat het schandaal van de overheidsschuld er één is van doorschuiven van kost van de vorige generatie op de volgende uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals jij als de cijfers je niet goed uitkomen?
![]() |
![]() |