![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de voornaamste reden waarom ik bijzonder weinig geloof hecht aan haar verhaal in de pers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar duizenden brave,geduldige CD&V Vlamingen geloven de echtgenote van Herman Van Rompuy wel. En haar verhaal zal hen de ogen openen , dat er met de Franstaligen niet samen te leven valt in één land en dat de Vlaamse Onafhankelijkheid de enige oplossing is voor ons. ![]() Vooruit Mevrouw Van Rompuy ,go ,go. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Mevrouw Van Rompuy dan Franstalig?
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xenophon, ik denk dat jij hier de enige vlaams nationalist bent die het balonnetje doorprikt. De rest van de nationalisten heeft meer vertrouwen in de mededeling van een CVP madam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Zeg gewoon dat de rest, Xenophon incluis ogen en oren in hun kop hebben; wat we van jou blijkbaar minder kunnen zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Wil je dan zeggen dat alle schepenen profiteurs zijn??? Het zou ten andere niet de eerste zijn die zijn mond pas opendoet nadat hij uit de stinkboel verwijdert is...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 februari 2017 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Ik ken drie soorten schepenen:
Zij die zich uitsloven voor het algemeen belang (zeldzaam), zij die zich uitsloven om hun achterban te bedienen (iets minder zeldzaam) en zij die gewoon rekenen op hun administratie en cashen (de meesten). Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2017 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bedrijf kan mij helemaal niets schelen. U denkt dus werkelijk dat ik en vele anderen dit allemaal verzinnen? Geertrui Windels is dus een fantast? Voor klanten zullen uw Waalse vrienden wel door het slijk kruipen. Heeft uw bedrijf ooit een anonieme enquête gedaan onder de collega's? Je zou die resultaten eens moeten inkijken, dan zullen je ogen openen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt gij ooit met Franstalige collega's gewerkt? Ja of neen. Zo niet praat ge maar van horen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere goede verstaander kan tussen de lijnen lezen wat ik bedoel en of ik dit al dan niet ondervonden heb. Zoals ik al eerder zei zuig ik het niet uit mijn duim, is dat niet genoeg? Wil je ook mijn familienaam weten? Elk gerenommeerd onderzoeksbureau zal u bevestigen dat een professionele samenwerking tussen Vlamingen en Walen een delicate kwestie is, het ligt allemaal bijzonder gevoelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter of je in Namen of Charleroi of Luik veel mensen gaat vinden die 1 ja nog maar 1 woord nederlands spreken betwijfel ik sterk. En heel waarschijnlijk werken uw kinderen dan toch niet in de brusselse medische sector waar het nederlands nog minder wordt gesproken en of begrepen dan het Chinees Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 februari 2017 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee bevestig je maar dat het zeer diep gezeten moet hebben bij mevr Windels. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet simpel doen Anna : de pers schrijft gewoon wat mw windels komt vertellen. De auteur van de -mogelijke- leugen is dus diegene van wie de uitspraak komt.
|
![]() |
![]() |