Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2017, 10:00   #121
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Chateau Phillippe de Laeken de la Taeye
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 10:02   #122
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Heu, ik aan het opscheppen bemmeke? Moest je dat plaatsen van uwen eilandheld?
Ik denk dat de meeste mensen hier wel communiefeesten op de agenda staan hebben en dat de meeste mensen hier wel een verlof gepland hebben.

Dit gewoon een vaststelling bemmeke geen opscheppen, heeft u geen communiefeest gehad en heeft dat uw ouders geen geld gekost misschien, heeft u toen geen cadeautjes gekregen van anderen dan uw ouders?

Denk u echt dat de gemiddelde mens verstoten is door zijn familie of zo, dat hun moeder of hun kinderen hen niet meer willen zien?

Nee bemmeke geloof me maar er komen voor de gewone mens met een sociaal leven dure tijden aan.

Blij dat ik dat weer eens voor u opgehelderd heb.
nee hoomer ik heb nooit communiefeest gehad vermits ik atheïst ben (en die lentefeestjes van tegenwoordig bestond toen niet) maar euh ik bedoelde dat ik een negatieve vibe uit je posting(s) voel i.e. wat heeft dat verstoten er nu weer mee te maken..? lol, ja wrijf het er maar weer in, duh
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 10:11   #123
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Chateau De Blauwe Hand?
Oud 19 maart 2017, 10:13   #124
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nee hoomer ik heb nooit communiefeest gehad vermits ik atheïst ben (en die lentefeestjes van tegenwoordig bestond toen niet) maar euh ik bedoelde dat ik een negatieve vibe uit je posting(s) voel i.e. wat heeft dat verstoten er nu weer mee te maken..? lol, ja wrijf het er maar weer in, duh
Nee bembem, jij voelde niets uit die bepaalde posting er was niets mee bedoeld, maar we hebben hier de laatste tijd weer maar is met 2 bemmekes te maken: De eerste die best aangenaam kan zijn en de tweede die agressief is en meer dan waarschijnlijk gestuurd wordt door haar opperwezen hoog op zijn berg.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 11:25   #125
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Ik heb bijvoorbeeld geen spaargeld. Als dat geen onthechting is dan weet ik het niet meer.
Oud 19 maart 2017, 11:26   #126
Peche
Banneling

Standaard

Ik wil 2018 toch inzetten met een zak geld, dat doe ik door minder materie te kopen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 11:41   #127
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik wil 2018 toch inzetten met een zak geld, dat doe ik door minder materie te kopen.
Er bestaat zoiets als heilige armoede. Het verlangen naar een zak geld past niet in het plaatje.
Oud 19 maart 2017, 11:50   #128
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik heb bijvoorbeeld geen spaargeld. Als dat geen onthechting is dan weet ik het niet meer.
Onthechting levert u normaal gezien spaargeld op omdat ge minder uitgeeft.

Het probleem is dat de meeste mensen wanneer ze geld hebben, dat geld willen uitgeven.
Wat dat hebben ze verdiend met werken en nu willen ze zichzelf eens verwennen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 12:00   #129
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Tips om materieel te onthechten/geld te sparen

1. Koop geen iphone maar een gsm van minder dan 100 euro (en neem geen abo maar een prepaid kaart)
2. Ga niet op vakantie (je hebt dat niet nodig, echt niet)
3. Ga niet naar de bioscoop (= 10 euro voor cultureel marxistische propaganda uit Hollywood)
4. Koop altijd tweedehands auto's
5. Koop nooit in kleine superettes of nachtwinkels maar altijd in grootwarenhuizen (colruyt, aldi...)
6. Rook niet of stop met roken. Nu.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2017, 12:13   #130
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Tips om materieel te onthechten/geld te sparen

1. Koop geen iphone maar een gsm van minder dan 100 euro (en neem geen abo maar een prepaid kaart)
2. Ga niet op vakantie (je hebt dat niet nodig, echt niet)
3. Ga niet naar de bioscoop (= 10 euro voor cultureel marxistische propaganda uit Hollywood)
4. Koop altijd tweedehands auto's
5. Koop nooit in kleine superettes of nachtwinkels maar altijd in grootwarenhuizen (colruyt, aldi...)
6. Rook niet of stop met roken. Nu.
Lol, ik zal iets verklappen waar je waarschijnlijk hard om zal lachen - want ja, het is best dom, (maar toch)... wel wat ik doe is juist zo'n abonnement nemen waar ze zo'n phone er bijna gratis bijgeven, die hou ik dan in onderpand voor als de nood hoog is i.e. dan doe ik hem binnen bij C*shc*nv*rters, zo heb ik dan iets voor als het einde vd maand wat krap is, ja niet echt slim vermits ze om & bij de 26€ vragen om hem terug te hebben maar zo moet ik dan tenminste niet op een houtje bijten, intussen heb ik er zodoende reeds meerdere malen gebruik van gemaakt en binnenkort verkoop ik hem sowieso, zo nu ken je m'n systeempje: jongleren met phones bij abonnementen die men toch nodig heeft vermits iedereen moet kunnen internetten/bellen/sms'en :s

Laatst gewijzigd door bembem : 19 maart 2017 om 12:14.
Oud 19 maart 2017, 12:49   #131
Hoomer

Standaard

Citaat:
Lol, ik zal iets verklappen waar je waarschijnlijk hard om zal lachen - want ja, het is best dom, (maar toch)... wel wat ik doe is juist zo'n abonnement nemen waar ze zo'n phone er bijna gratis bijgeven, die hou ik dan in onderpand voor als de nood hoog is i.e. dan doe ik hem binnen bij C*shc*nv*rters, zo heb ik dan iets voor als het einde vd maand wat krap is, ja niet echt slim vermits ze om & bij de 26€ vragen om hem terug te hebben maar zo moet ik dan tenminste niet op een houtje bijten, intussen heb ik er zodoende reeds meerdere malen gebruik van gemaakt en binnenkort verkoop ik hem sowieso, zo nu ken je m'n systeempje: jongleren met phones bij abonnementen die men toch nodig heeft vermits iedereen moet kunnen internetten/bellen/sms'en :s
Dit is wel redelijk dom.
Uw budget deftig beheren is veel slimmer en kost minder, btw naar wie zou je zoveel bellen met die dure abonnementen?
Ik zelf bel amper, ik gebruik de 1 of andere messenger daar bijna iedereen een smartfone en G4 verbinding heeft.
Oud 19 maart 2017, 12:55   #132
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik betaal 10€ in de maand voor bellen en mobiel internet 1 gb.
Ik kom daar zeer ruim mee toe.

Gsm koop ik nooit bij een abonnement.
Oud 19 maart 2017, 12:59   #133
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is wel redelijk dom.
Uw budget deftig beheren is veel slimmer en kost minder, btw naar wie zou je zoveel bellen met die dure abonnementen?
Ik zelf bel amper, ik gebruik de 1 of andere messenger daar bijna iedereen een smartfone en G4 verbinding heeft.
wel ik heb momenteel 30€ aan internet abonnement via 3G waar zo'n 10€ afgaat vermits ik sociaal tarief heb dus dat valt nog wel mee, daarnaast heb ik een 15€ abo om te bellen & sms'en alsook 1,5GB extra voor als ik in m'n bed met de gsm wil internetten of extra filmpjes bekijken ^^

ha en nog een tip: via abo bij magazines geven ze ook regelmatig tablet/phone bij, zo heb ik met de D*g All*m**l een tablet erbij gekregen alsook bij de T*st A*nkoop (die laatste heb ik inmiddels opgezegd), die ene tablet hou ik bijgevolg ook bij als onderpand, altijd handig zou ik zeggen, lol

Laatst gewijzigd door bembem : 19 maart 2017 om 13:08.
Oud 19 maart 2017, 13:01   #134
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik betaal 10€ in de maand voor bellen en mobiel internet 1 gb.
Ik kom daar zeer ruim mee toe.

Gsm koop ik nooit bij een abonnement.
Voila heel verstandig, ik betaal 8 € plus 1€ extra voor tweede oproep, en ik heb elke maand beltijd over. De telefoon dient eigenlijk allen om naar officiële instanties of zo te bellen, de internetverbinding gebruik ik meestal om te bellen of bij de dokter de krant te lezen verder bel ik steeds met de comp en moet ik naar het buitenland bellen meestal naar El Hierro gebruik ik Skype, daarmee bel ik ginder lokaal.
Koop nooit een smartfoon met een verplichting zoals een tweejarig abbon.
Oud 19 maart 2017, 13:03   #135
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ps bij mijn 15 abo heb ik een samsung phone erbij gekregen (was maar 9€ ihihi) maar die gebruik ik zelf, lol
Oud 19 maart 2017, 13:06   #136
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

binnenkort lopen m'n abo's zowieso af, dan neem ik er terug eentje met een phone bij, yep
Oud 19 maart 2017, 13:06   #137
Hoomer

Standaard

Citaat:
wel ik heb momenteel 30€ aan internet abonnement via 3G waar zo'n 10€ afgaat vermits ik sociaal tarief heb dus dat valt nog wel mee, daarnaast heb ik een 15€ abo om te bellen & sms'en alsook 1,5MB extra voor als ik in m'n bed met de gsm wil internetten of extra filmpjes bekijken ^^

ha en nog een tip: via abo bij magazines geven ze ook regelmatig tablet/phone bij, zo heb ik met de D*g All*m**l een tablet erbij gekregen alsook bij de T*st A*nkoop (die laatste heb ik inmiddels opgezegd), die ene tablet hou ik bijgevolg ook bij als onderpand, altijd handig zou ik zeggen, lol
Is dat wel verstandig abonnementen nemen om zulke spullen te verkrijgen? Krijg je geen last met deurwaarders of zo als je al die abonnementen niet betaald? Wat ik raar vind is dat je bespaart op eten maar langs de andere kant totaal overbodige abonnementen neemt.
Een tablet van de carrefour zelf kost maar zoveel als een abonement op een of ander boekske denk ik.

PS wat is: C*shc*nv*rters ?

Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 maart 2017 om 13:07.
Oud 19 maart 2017, 13:13   #138
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat wel verstandig abonnementen nemen om zulke spullen te verkrijgen? Krijg je geen last met deurwaarders of zo als je al die abonnementen niet betaald? Wat ik raar vind is dat je bespaart op eten maar langs de andere kant totaal overbodige abonnementen neemt.
Een tablet van de carrefour zelf kost maar zoveel als een abonement op een of ander boekske denk ik.

PS wat is: C*shc*nv*rters ?
ha maar ik heb die abo's sowieso nodig om te internetten en te kunnen bellen, hum nee geen last met deurwaarders, ik betaal dat altijd op tijd, zonder internet kan ik echt niet leven dat is heilig voor me, nog liever geen eten dan geen internet dus..... lol

cash converters

ps ik heb m'n post ge-edit: het is GB geen MB, LOL
Oud 19 maart 2017, 13:35   #139
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb een tablet gekregen bij een kranten abonnement.
Dat was geen slecht ding...maar vergeleken met een goede toch maar een prul.

Hij ligt hier ook al 2 jaar niet gebruikt.
Oud 19 maart 2017, 13:47   #140
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ps bij mijn 15 abo heb ik een samsung phone erbij gekregen (was maar 9€ ihihi) maar die gebruik ik zelf, lol
Is eigenlijk maar een 10€ abo + 5 €/maand voor de gsm + 9€ extra.
Op 2 jaar is dat een gsm van 129€

Ongeveer de prijs in de winkel voor een goedkope of refurbisch.

Koppelverkoop.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 maart 2017 om 13:47.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be