![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het niet is omdat ze letterlijk blablabla vertellen dan is het nog veel meer omdat ze zwijgen in alle talen over ernstige zaken waar elke Vlaming het recht heeft over ingelicht te worden... Maar ja, als het niet in het Vlaams Belgische corrupte plaatje past... dan ssst... dat is wat ze de bevolking opvoeden noemen..., duiding geven... Ik noem het indoctrineren en bedriegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bevestig dat: ik heb 'morgen' geschreven.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het logisch gevolg van uw reactie is dat je beweert dat ik nooit gestopt ben op het VB te stemmen.
Is dat nu een compliment of een belediging?
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het. U kan niet antwoorden op mijn vraag. Daarom noemt u ze eerst debiel en vervolgens tracht u ze op een andere manier te ontwijken.
We kunnen dus concluderen dat er geen enkele reden is om varkensvlees van het menu te schrappen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je niet goed weet hoe dat werkt, je gaat naar een zoekmotor waarvan Google (www.google.com) de meest bekende is, je hebt daar een kadertje waarin je een of meerdere zoektermen intikt, en je begint te zoeken op de resultaten die op het scherm komen. O ja, je kunt op de pijllekes duwen met jouw muis om naar boven en naar beneden te gaan. Indien nodig kan ik jou ook wel uitleggen hoe je het adres van de link hier post zodat iedereen het kan gaan lezen. Citaat:
Misschien een belangrijk detail voor Google: je kunt de periode waarin je uw onderwerpen zoekt zelf instellen. "Laatste jaar" zal in die geval méér dan voldoende zijn. Zal het lukken zo?
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als het in smout gebakken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 14 april 2017 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw conclusies zijn dan ook voorbarig, best tot morgen wachten.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 april 2017 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag ook eens kippebil met kroketten zijn, da's waar.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dus opnieuw concluderen dat er geen enkele reden is om varkensvlees van het menu te schrappen, aangezien u nog steeds niet hebt aangetoond dat mensen minder in staat zijn om varkensvlees binnen te werken ten opzichte van ritueel geslachte kip.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat mijn gedacht over onze cultuur er een is van laïciteit en niet toegeven aan onwetenschappelijke eisen in het publieke leven. Nu, zolang er geen wet over is, kan ik daarover niets afdwingen. Maar de realiteit is wel, dat er telkens misbaar over komt, als er een mediabericht in die aard als daar in Aalst gepubliceerd wordt. Voil�*: het moet toch zijn dat er iets wringt tussen wel varkensvlees of niet varkensvlees in scholen, ziekenhuizen ... (in alle stilte hebben vliegtuigmaatschappijen hun menu beperkt: beef, chicken or vegetarian. 'k Zal de volgende keer zelf een varkenslapje meebrengen; als er dan maar geen moslim naast mij zit ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, nog steeds bereid om morgen een meer serieus antwoord te geven.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet er konijn en wild op tafel komen? Krevetten? Mosselen? Vis? Of is het goed als er "varkensvlees" in het bord ligt?
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien mijn conclusie anders is dan de jouwe, moet mijn antwoord op de vraag toch lichtjes anders zijn. Ik zal het u zeggen. Moslims zijn genetisch niet anders belast dan niet-moslims. De meesten zijn dus net zoals ik niet allergisch voor varkensvlees en kunnen dus zonder problemen een varkenskotelet binnenspelen. Mijn conclusie is dus dat er geen enkele reden is om varkensvlees van het menu te halen en daar mijn beste, krijg je dus geen speld tussen, en dat mijn beste, is de reden waarom je rond de pot blijft draaien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 april 2017 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zakkenwassers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalt daarna wel slechte voorbeelden aan. Je zou je ook kunnen afvragen hebben of het tot onze cultuur behoort dat een meisje met wapperende rok fietsend door Brussel, systematisch achterna geroepen wordt of ze niet wil vogelen. Het is immers niet strafbaar om te vragen of iemand niet zou willen seksen met jou. Mijn punt was: als het maatschappelijk gemor en reclamaties/kritiek/... oplevert, dan is er mogelijks iets mis. Dat moet je dan even bekijken. En in dit geval: kiezen voor meer of voor minder religieuze onzin in het publieke leven. (of onder de mat vegen ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest kunnen we volstaan dat varkensvlees niet verboden wordt. Er zijn nu eenmaal nogal wat gerechten waar varkensvlees in verwerkt wordt, tot en met plofkip. |
|
![]() |
![]() |