![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u na dat schandalige arrest nog vertrouwen in het Belgische gerecht ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
46 | 38,02% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
75 | 61,98% |
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft zijn welvaart te danken aan het Vlaamsvriendelijke Belgique.
![]() |
#126 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Typische tsjeven praat , mijn beste... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mss moeten we met zijn allen voor kardinaal Danneels stemmen.
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dus zouden de stemmen voor zo maar "het meoten" gaan kiezen eraf moeten.... den dan de stemmen van de vlottende massa die zich zo maar laat beïnvloeden door de ene of de andere gevoelsmatige impuls... (dat zijn bijvoorbeeld de anti-tjeven ten tijde van de dioxine krisis die sossen/liberaal stemden, etc...) en hoeveel van dat miljoen blijven dan over???? en het is nog altijd zo dat het VB programmagoed racistisch was, is en blijft en racisme is geen verantwoorde vrijheid van meningsuiting... men mag tegen migranten zijn of ze niet graag in zijn buurt hebben, maar men mag ze op basis van afkomst en geografische oorsprong niet als minderwaardig beschouwen en dat is wat het VB deed... en vermits voor dergelijk racisme er wetten bestaan, moet de rechterlijke macht die toepassen... punt/uit... en dan blijft er die kwestie van het vlaamsnationalisme... hioeveel mensen zijn er echt van overtuigd dat men de zogenaamde transfers kan oplossen met onafhankelijkheid zonder dat de ondernemingen ook echt in het Noorden hun echte zetel hebben... dat het kapitaal uit het Noorden is.... etc... een splitsing KAN NIET werken zonder een langdurig en goed uitgekind scenario en daartoe is 75 % van de inwoners van heyt NL-talig gebied van B. niet bereid... en dan nog... zo iets organiseren kan men niet met lawaaimakende snoeshanen die de top van het VB uitmaken...
![]() |
#129 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 |
Vreemdeling
|
![]() denk je dat door de veroordeling een verschil komt?
De nieuwe partij met exact dezelfde punten krijgt nog meer stemmen dan voordien, ook zal een nieuw cordon sannitaire moeten besproken worden.
#133 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Steenbok66
Geef mij dan eens een ander voorbeeld van partij die het wel goed meent ? Ze denken enkel aan zichzelf, en er zijn inderdaad foertstemmers jah...Maar welke partij komt nog wel geloofwaardig over denkt u ? En hoeveel stemmen zoude de andere partijen nog overhouden moest er geen stemplicht zijn ? Ook zij zouden groot deel kiezers kwijt zijn geloof me. En al wat het Vlaams Blok ooit zei, is racistisch, het is zo'n standaardzinnetje geworden ondertussen. Terwijl meer en meer stemmen in de liberale hoek naar rechts gaan neigen. Tot grote ergernis van onze rode en groene vrienden politiekers. En ja, de wet moet gevolgd worden door iedereen, geef ik u volledig gelijk in zelfs, maar niet op deze manier, niet op de manier door rap wetten bij te maken om toch maar gelijk te kunnen halen. En dan stel ik mij nog één vraag : woont u ook in zo'n ivoren toren ver weg van al de heisa ? Anders mag u gerust even hier in de buurt komen wonen, en zien of u het dan allemaal nog zo leuk zou vinden. Ik ben geen racist al denkt u van wel, maar ik gun geen stem aan partijen die veel beloven vlak voor verkiezingen, en vlak na de verkiezingen er niets van terecht brengen. Veiligheid is gewoon een probleem, en hoe mooi iedereen het wil verbloemen, het is er gewoon, men moet een kat een kat noemen, en de vinger op de zere plek durven leggen. Was er meer dialoog mogelijk geweest tot hier toe, had het allemaal niet zo ver hoeven te komen. Want al wat men nu doet tegen het Vlaams Blok, maakt hen gewoon sterker, en wanneer men dat gaat inzien eindelijk, zal het te laat zijn waarschijnlijk voor iedereen. En ik geloof nooit dat ik alleen sta met deze mening. Het is gewoon spijtig dat men tegen beter weten in, blijft doorzetten en doordrammen op het punt van racisme. Gewoon te bang om de waarheid onder ogen te zien naar mijn mening. Maar zoals ik al zei, het is mijn bescheiden mening, iedereen het recht op de zijne (dacht ik toch tot gisteren). |
![]() |
![]() |
#136 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nog een vraagje : waarom zijn ze er zelfs trots op?
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Hebt u na dat schandalige arrest van het hof van cassatie nog vertrouwen in het Belgische gerecht ?
__________________ Terug een scheutje vertrouwen, ja. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 november 2004 om 14:34. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#140 | ||
Schepen