![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get out. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 mei 2022 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "Joenaajted Kindem" gaat winnen.
Allee komaan zeg. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 mei 2022 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt Nederland aan 12 punten van Italië ?
Ik zie niets logisch. Laatst gewijzigd door Rudy : 14 mei 2022 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onverdiend weinig voor België.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Roze Bloempot wint!
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de performance van Mika zag in de pauze besef je pas dat de echte deelnemers een hoopje op een bonte avond is.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Imagine my shock.
Ukraine wint, en dat 't spannend zou gehouden worden tot 't eind. Wie had dat ooit kunnen voorspellen! ![]() Jeremy heeft veel te weinig punten gehad, allemaal gefoefel, zal ik 't u zeggen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zit Fancy Bear daar achter. ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij bent bevooroordeeld, 't waren die chicks met gitaren èh? Mja, m'n 2de thuisland heeft ook 'n mooi resultaat behaald met Chanel. Daar kan ik mee leven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer voor de Duitsers dat ze toch npg 6 punten kregen, i.p.v. een perfecte nulscore. Het was hen niet gegund.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gelukkig mijn tijd niet verkloot met te kijken. Niet direct en niet indirect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verschiet er echt niet van dat de Oekraïne met de winst gaan 'lopen' is want daar had je echt wel geld kunnen op inzetten op die uitslag. Zoals ik al eerder schreef, blijf ik erbij dat er géén enkel maar dan ook geen enkel liedje bij was dat songfestivalwaardig was, allemaal geschreeuw en geroep en mensen die verhalen vertellen waar niemand eigenlijk een boodschap aan heeft laat staan deze nog eens af te gaan spelen of ze mee te 'zingen.' Nu is het afwachten of de uitslag in goede aarde gaat vallen bij sommige figuren in Rusland???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 mei 2022 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 mei 2022 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net eens alle veertig nummers afgegaan op youtube. Verschrikkelijk. Dertig nummers waren eigenlijk één nummer. IJsland, Moldavië en Denemarken waren de enige nummers die ik niet meteen weg geklikt heb. Al heb ik ze ook niet volledig beluisterd.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar is het eens zo grootse Duitse Rijk gebleven, er blijft niets meer van over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelensky wil Eurosong volgend jaar organiseren in Mariupol.
Waar gaat hij dat doen, op het terrein van Azovstal ![]() Er zit daar toch ook meer dan 1 vijs los. https://eurovisionworld.com/esc/pres...ul-and-rebuilt Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 mei 2022 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van drie dingen moeten ze afblijven, herhalingen van de kampioenen, cyclecross en het songfestival.
![]() |
![]() |