![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uw gsm is sneller gechecked dan uw laptop., |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() anyway, dat mensen dat voor zichzelf uitmaken.
Mocht ik niet werken had ik ook geen nood aan eentje. Maar ik gebruik de smartphone veel voor het werk. Ik lees net dat het belastingforfait van 12 naar 7 euro per maand omlaag gaat voor de gsm vant werk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Bellen dat ik effe te laat kom kan wel met mijn gsm voor de weinige keren dat dat nodig is.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 oktober 2017 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Test
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik thuis weinig behoefte heb aan mijn gps (ik ken de weg binnen mijn 4 muren), klantenkaarten (ik woon niet in een shoppingcenter), mp3 speler (thuis heb ik een radio), fototoestel (neem ik meestal buitenshuis), fitnesscoach (rondjes lopen rond de keuken is op den duur ook saai), betaalmiddel (nog steeds geen shopping center thuis).
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan koop je toch gewoon een nieuwe. Een dag of 2 zonder lukt wel hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet ook geen computertje meer op mijn fiets en mijn Garmin horloge gebruik ik ook niet meer omdat je op de duur geobsedeerd geraakt door dat gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal u misschien verbazen, maar ik als ik buitenshuis ben zet ik niet altijd in de wagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() To each his own
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zou anders een hele resem andere toestellen / papieren moeten meezeulen. En dan nog eens alles gebackuped op de cloud, wat je niet hebt met een notaboekje oid. en ge kunt met zo'n smartphone ook nog eens op p.be ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een eerste groep die men ook niet gaat missen als ze de pijp uit gaan. Een tweede groep die er zeker van is dat men er toch alles aan doet om hen te spreken te krijgen, desnoods een boodschapper sturen als de vaste telefoon of de computer het niet meer doet. De twee uitersten dus. De mensen die daar tussenin zitten krijgen meestal lappen rond hun oren als ze voor de ene of de andere zelfs kortstondig niet bereikbaar zijn. Ik ben er vrij zeker van dat je niet tot die eerste groep behoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jeugd die er constant zit op te "duimen" doet dat veeleer om de verveling te verdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral werkgerelateerd is dat zeer handig: mails & agenda mooi gesynchroniseerd met de laptop, foto's nemen en direct doorsturen naar collega/leverancier/klant enzovoort. Met die ouwe bommatelefoons kan je dat allemaal niet.
|
![]() |
![]() |