![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik denk dat de meeste daar wel heel graag hun schoenen zullen uitdoen als er een lucratief contract aan verbonden is ![]() https://www.hln.be/nieuws/buitenland...euro~a5242a95/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 03:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat scheelt er toch met zo'n mensen. Ik begrijp dat niet. Mijn vader is er ook zo een.
Horen die nu in de psychiatrie of de gevangenis. In elk geval dienen ze ter bescherming van zichzelf en anderen in verzekerde bewaring genomen te worden.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gezien IS nu is verslagen is uw stelling niet meer van toepassing. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 03:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gisteren, Antwerpen Rooseveltplaats. Een negerin met kinderwagen moet volgens haar te lang wachten vooraleer de chauffeur de midden deur open doet. Hij liet eerst iedereen vooraan instappen. Ze stapte uiteindelijk in. Kwaad. Waarom ik als laatste? Snap je, de chauffeur was een "racist." We hebben niets met elkaar. Ze moeten weg.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 18 december 2017 om 03:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan mij geen fluit schelen hoe het er in hun land van herkomst uitziet, ik heb met dat volk NIETS gemeen en wil er bijgevolg ook niet (opgedrongen) tussen wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen de oliekraan dicht mag draaien om in mijn energiebehoefte te voorzien zal ik daar met plezier met de glimlach meer voor betalen. Sterker, als je morgen alle islamieten en asielparasieten uit ons land verwijderd ben ik bereid het drievoudige te betalen. Vandaag is dat aan transport, elektriciteit en verwarming samen een 500€ per maand. Wel, met bovenstaande verwijderd mag me dat gerust 1500€ per maand kosten, ik zal dat met plezier betalen. Nog een staaltje van mijn afkeer nodig? Hier: Er staat op dit eigenste ogenblik een van mijn appartementen leeg. Volledig in orde, pas gerenoveerd, te huur aan een kleine 1000€ per maand. Maar ik laat het nog liever leeg staan dan dat ik een van uw lieverdjes in laat wonen. Die 1000€ kan mijn rug op, ik doe aan uw immigratie en asielindustrie NIET mee. Heb je het nu door Fred? Dit is de laatste tekening die ik voor u en uw soortgenoten maak. Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 december 2017 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() We Willen Hier Geen Negers En Makakken!!!
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bougnouls ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Waarom iemand als jij die moslims nog rijk blijft houden met islamieten hun naft te kopen ? Misschien zelfs hun mazout om U te verwarmen ? Iemand als jij moest toch al lang elektrisch rijden ? 2) Waarom zijn dat MIJN islamieten ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaming van Jan De Nul of DEME, of de lokale arabieringenieur ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zouden hier dan echt geen arabische ingenieurs worden opgeleid ? https://www.masterstudies.co.nl/MTec...versity-Dubai/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niet Belg heb je je zowieso niet te moeien met binnenlandse aangelegenheden. Het is dus idd best om dat stemrecht voor buitenlanders af te schaffen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |